totuudellinenetsija kirjoitti: Ke Maalis 19, 2025 11:45 pm
nellamarkkanen kirjoitti: To Maalis 13, 2025 3:24 pm
Mind Over Matter kirjoitti: To Maalis 13, 2025 10:27 am
Vaikea pysyä kärryillä näistä käänteistä.
- Aikuinen 45v mies kutsuu 11v lasta morsiamekseen ja aloittaa parisuhteen tämän kanssa
- Aikuinen mies on henkisesti väkivaltainen ja manipuloiva vuosien ajan
- Kun lapsi on aikuinen, yrittää puolustaa tätä miestä. Ymmärtää pian, että mies teki väärin
- Aikuinen lapsi lähtee pois suhteesta ja tekee rikosilmoitukset aiheesta ja hakeutuu ammattiavun piiriin
- Aikuinen mies vainoaa tätä nyt aikuista lasta, jakaa hänestä netissä valheellista tietoa, uhkailee ja yrittää vääristellä asioita
Siinä käänteet
Herätellääs vähän Nellaa. Nella, viimeisin ranskalainen viivasi, nimeä yksikin asia, jonka olen netissä, tällä sivustolla / viestiketjussa tai muualla netissä valehdellut. Yksikin asia.
https://www.youtube.com/@kristianhurstinoikeusmurha
Nellan/Nellalle keskeisiä teksti- ja instaviestejä:
https://www.youtube.com/@kristianhursti ... /community
https://ilmiantajat.blogspot.com/2024/0 ... is-is.html
Nella järjesti mulle kotietsinnän, jonka myötä tietokoneeni, älypuhelimeni ja muistitikkuni takavarikoitiin 4.3.2024. Muutama viikko sitten syytteennostoaika meni umpeen ja oikeus purki takavarikon. Laitteet oli määrä palauttaa minulle. Tietokone oli palautettu jo aiemmin, enkä välitä muistitikusta, mutta sanoin, etten ota resetoitua älypuhelintani vastaan, koska haluan, että selvitetään, mikä on tämä mysteerinen YKSI laiton kuva Nellasta älypuhelimellani. Syyttäjä lupasi selvittää. Mitään ei ole toistaiseksi kuulunut.
Ostin älypuhelimeni 16.3.2022, eikä Nella ole lähettänyt minulle ainuttakaan kuvaa 2021 jälkeen, ei laitonta, eikä laillista.
"- Aikuinen mies vainoaa tätä nyt aikuista lasta, jakaa hänestä netissä valheellista tietoa, uhkailee ja yrittää vääristellä asioita"
Nella, kerro yksikin asia, jonka olen netissä sinusta valehdellut?
Kaikkein traagisinta tässä kaikessa on se, että olet kääntänyt täysin aidon, syvän rakkauteni sinuun ihmisenä manipuloinniksi ja joksikin parisuhteeksi. Tuo ilmi yksikin kohta tai viesti, jossa olen ikinä kutsunut sua tyttöystäväkseni tai vastaavaksi? Se, että sinä halusit kokea niin on täysin oma asiasi.
Suomalainen oikeusjärjestelmä on mulle täysi vitsi. Lähes kaikki meni sen takia, että suojelin lasta omilta taipumuksiltaan lähes hengelläni.
Maailmanloppua odotellessa.
https://www.youtube.com/watch?v=cmMNeuJdQ0Q
Mulle Nellan ja mun suhde oli ennen kaikkea sitä, että pohdimme, onko Jumala olemassa ja mikä on elämän tarkoitus. Kun nuori naisenalku oli tuollaisista asioista kiinnostunut, olin että mahtavaa, hieno tyttö, kaiken uhrautumisen arvoinen.
Mun uskoni Raamattuun perustuu siihen, että jos noudatamme Raamatun, etenkin uuden testamentin ohjeita, maailmasta tulee parempi paikka kaikille. Tiedän, ettei Suomessa saa sanoa naisista oikein mitään, ellei ole nainen, mutta Raamatun käsitys naisesta ja naisen roolista seurakunnassa -- ja siitä johtaen koko yhteiskunnassa on erilainen kuin miehen. Olin eilen pakkaamassa äitini tavaroita muuttoa varten ja on lähes liikuttavaa huomata, kuinka äitini pysähtyy asioihin, joilla ei ole mitään merkitystä. Matto on nyt vähän vinossa, ja siihen voi jäädä vinoutuma, kun jokin muuttolaatikko ei ole aivan oikein aseteltu. Äiti myös pakatessaan muovisäkkiin vaatteita, taittelee huivit ja paidat niin hienosti, että tulee tunne, ettei hän ymmärrä, ettei meillä ole tuollaiseen aikaa, eikä tuolla taittelemisella ole muutenkaan juurikaan merkitystä -- monet huivit ja paidat yms., joita hän taitteli ovat ajalta 20 vuotta sitten, eikä kukaan ole käyttänyt niitä aikoihin. Nainen siis näivertää, kun mies katsoo isoa kuvaa. Veljeni Samuel oli suloinen, kun äitimme kysyi, että mitäs teemme tuon ostetun lisävaatekaapin kanssa? Samu: "Se jää siihen." Olen auskultoinut opettaja ja oli todella lähellä, etten saanut kasvatustieteen laitokselta papereita ulos, kun en ymmärtänyt, miksi opettajan pitäisi nostaa oppilaan itse pulpetiltaan lattialle pyyhkäisemiä kirjoja takaisin oppilaan pöydälle. Suomen ongelmat johtuvat Herran pelon puutteesta.
Ja syy, miksi kieltäydyn seksistä ennen avioliittoa, on sekä raamatullinen että omakohtainen. Kuten olen aiemminkin tässä ketjussa ilmaissut, kun olin 16-vuotias, äitini kertoi, että olen saanut alkuni väkisinmakaamisesta. Nella tietää tämän, ja siksi pidän Nellan väitteitä sitä enemmän järkyttävinä. Nella tietää sydämessään, että noina lapsuusvuosinaan, kukaan ei suojellut hänen koskemattomuuttaan sellaisella palolla kuin minä.
"- Aikuinen mies vainoaa tätä nyt aikuista lasta, jakaa hänestä netissä valheellista tietoa, uhkailee ja yrittää vääristellä asioita"
Nella, kerro yksikin asia, jonka olen sinusta tai ylipäätään tästä asiasta valehdellut? Yksilöi, äläkä juttele kuin hölmöläinen.
Kuten erikoissyyttäjä Pia Mäenpää sanoi mulle Kuopiossa Itä-Suomen hovioikeuden tauolla 5.2.2019, kun muita ei ollut kuuloetäisyydellä: "Näin me asiat täällä Savossa hoidetaan."
Kirjankustantaja oli eilen muhun yhteydessä. Kirjoitan tästä kirjaa. Soittelemme ensi viikolla.
Hyvää loppuviikkoa kaikille, myös Nellalle<34