Suomessa Euroopan kallein ruokakori

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tirskis kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Tirskis kirjoitti: Ehkä joku keski-aikainen asketta-munnki siihen psytyy, mutta silloin ei puhuta normaalista elämästä, mutta kituaamisesta kurjuuten rajalla.
Kyllä minä vaan elin, enkä ole munkki ja tunnen monta muutakin joka elää.
Mutta siihen ei tarvitse tyytyä, eikä tarvitse allistua siihen- vaan nousta tää vastaan!!!!
Tai sitten mennä töihin...

En minä näe siinä mitään alistumista vaan pikemminkin olin tyytyväinen siihen että sain edes jotain rahaa kun itse en tehnyt mitään sen eteen. En haluaisi missään nimessä nousta "tätä" vastaan, teetkö sinä itsekkään edes niinkuin saarnaat? Et äänestä, miten "nouset tätä" vastaan? Valittamalla murha.infossa?
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Kyllä, minä olin monesti kirjoittanut eduskuntaan tästä, ja myös lapin maaheralle. Mutta nämä herrat eivät tee mitään, kansaa pitää tehdä. Se on tosi vakava ongelma tämä työttömyys/hintojen nousu. Yksi ihminen ei voi tehdä paljon, pitää olla joukko.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Yksi ihminen ei voi tehdä paljon, pitää olla joukko.

Tirskis, olet varmaan jo huomannut, että Suomessa ihmiset eivät halua liittyä suureen joukkoon ja hakea itselleen oikeutta. He tupisevat ja mutisevat itsekseen tai Minfossa. Joukkoliikehdintä ei ole monen suomalaisen mieleen.
Nothing is quite what it seems
hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

Vaikea yhdistelmä, kun veroja pitäisi laskea ja tukia lisätä. Toisaalta pitäisi kai ruoan kasvuolosuhteitakin parantaa, että se ruoka olisi halvempi tuottaa täällä. Sitten kai pitäisi myös huolehtia siitä, että mikään yrittäminen täällä kannattaa, jotta jotakuta huvittaa ryhtyä lääkäriksi, juristiksi tai vaikka yrittäjäksi. Missä ylipäätään menee ahneuden raja, mikä on liikaa?
suhmuri
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja suhmuri »

Maybrick kirjoitti:Tirskis, olet varmaan jo huomannut, että Suomessa ihmiset eivät halua liittyä suureen joukkoon ja hakea itselleen oikeutta. He tupisevat ja mutisevat itsekseen tai Minfossa. Joukkoliikehdintä ei ole monen suomalaisen mieleen.
Vuonna -18 nähtiin joukkoliike. Liikkeen aktiivijäsenet olivat 2 vuotta myöhemmin joko turpeen alla tai maanpaossa. :roll:
-Siperia opettaa-
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

suhmuri kirjoitti:Vuonna -18 nähtiin joukkoliike. Liikkeen aktiivijäsenet olivat 2 vuotta myöhemmin joko turpeen alla tai maanpaossa. :roll:
-Siperia opettaa-
...Loput jotka pääsi karkuun Neuvostoliittoon likvidoitiin liki olemattomiin viimeistään Stalinin 30-luvun jälkimmäisten vainojen aikaan...
Antikaisen sekä Rahjan veljekset ja Kuusisen Otto tais olla tunnetuimmat suomalaiset jotka selvis noista puhdistuksista.

Tietovisa kysymys: Kuka on se suomalainen, jolla on ollut suurimpaan ihmismassaan vaikutusvalta?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Martti Ahtisaari :lol:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Neuvostoliiton politbyroon jäsen O.W. Kuusinen.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tirskis kirjoitti:Kyllä, minä olin monesti kirjoittanut eduskuntaan tästä, ja myös lapin maaheralle. Mutta nämä herrat eivät tee mitään, kansaa pitää tehdä. Se on tosi vakava ongelma tämä työttömyys/hintojen nousu. Yksi ihminen ei voi tehdä paljon, pitää olla joukko.
Joo ei paljon auta yhden maahanmuuttajan kirje kyllä eduskuntaan, mahtaako kukaan niitä edes lukea. Eipä nuo adressitkaan kovin tehokkaita ole, vaikka nimiä olisi tuhansia. Jotain radikaalimpaa vaaditaan.
Mike Manner
Jessica Fletcher

loneliness kirjoitti:Eipä nuo adressitkaan kovin tehokkaita ole, vaikka nimiä olisi tuhansia. Jotain radikaalimpaa vaaditaan.
Vuonna -18 nähtiin joukkoliike.
:lol: :lol: :lol:

...Suomalainen luonne nyt vaan on erillainen kuin esim. ranskisten jotka polkaisee yleislakon pystyyn liki mistä asiasta tahansa... Esim. hiukan nousevasta patongin hinnasta ja tunnin-pari pitenevästä työviikosta jne.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Mike Manner kirjoitti:...Loput jotka pääsi karkuun Neuvostoliittoon likvidoitiin liki olemattomiin viimeistään Stalinin 30-luvun jälkimmäisten vainojen aikaan...
Kauankos se pakomatka Neuvostoliittoon kesti (v.1918), kun N:liitto perustettiin vasta 1922?
No, onhan se matka Siperiaan tosin pitkä ja matka varsin kivinen.
A man's got to do what a man's got to do.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Kokki kirjoitti:Kauankos se pakomatka Neuvostoliittoon kesti (v.1918), kun N:liitto perustettiin vasta 1922?
No, onhan se matka Siperiaan tosin pitkä ja matka varsin kivinen.
No voi fuck. Anteeksi sivistymättömyyteni, mutta lopputulos oli sama: 2m. multaa pään päällä.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Ei se mitään, olethan kuitenkin massapostaamisen aatelia. Joskus voi tulla pieniä virheitä, eikä noita asioita muista ulkoa. *se sarkasmilinkki tähän*

http://www.aamukampa.net/forum/viewtopi ... 2999f61c59

Hyvää yötä.
A man's got to do what a man's got to do.
Lars
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Lars »

Duunissa käynti vituttaa, kun ei siitä jää paljon mitään kouraan. Pitää varmaan ruveta ammattirosvoksi ja suunnata arkadianmäelle salkunkantohommiin.
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

loneliness kirjoitti:
Tirskis kirjoitti:Kyllä, minä olin monesti kirjoittanut eduskuntaan tästä, ja myös lapin maaheralle. Mutta nämä herrat eivät tee mitään, kansaa pitää tehdä. Se on tosi vakava ongelma tämä työttömyys/hintojen nousu. Yksi ihminen ei voi tehdä paljon, pitää olla joukko.
Joo ei paljon auta yhden maahanmuuttajan kirje kyllä eduskuntaan, mahtaako kukaan niitä edes lukea. Eipä nuo adressitkaan kovin tehokkaita ole, vaikka nimiä olisi tuhansia. Jotain radikaalimpaa vaaditaan.
Ja tämä on totta. Tärkeä on että suomalaiset nousevat tätä järjestelmä vihdoin vastaan, ja että se on joukko-protesti. Ei yksi maahanmuuttaja voi tehdä mitään- pitää olla satojatuhansia suomalaisia!!!
Ja ravintolat, baarit pitää boikotoida kokonaan- hintojen tai savuttomuuteen takia- mä boikotoin niitä molempien takia.
Sitten olisi yrittäjille 2 mahdollisuudet: alentaa hinnat, tai joutua itse työttömäksi.

Ruoan hintojen nousun vastaan tulisi protestoida noin että esim. 4 päivää ei kukaan kävisi kaupassa- missään, sammoin poltoainen hintojen nousun vastaan- sama juttu. Ja lisäksi satoja tuhansia ihmisiä protestoimaan koko Suomessa, kirjoitamaan. Se pitää olla suomalaisten joukkoliikke.
Vastaa Viestiin