Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kosti
Andy Sipowich NYPD

Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Niin, tossahan on just se ero: raija-liisa ja jassehasse tietävät valehtelevansa, kun taas Quorthon, Ross Sullivan ja minä tiedämme tavanneemme lauantaina. Olishan se villiä olla maailmanhistorian ensimmäinen ihminen, jolle fyysinen jakautuminen kolmeksi eri ihmiseksi onnistuu.

Sikälikin ei hirveesti paina, mitä näiden kahden factionin ulkopuoliset minfolaiset luulee, koska itse tapaaminen oli oikein hyvä. Seuraava viimeistään joskus alkukesästä. Tampereellekin vois jonkun miitin järjestää kun ehtii, sielläkin varmasti kiinnostuneita minfolaisia, itse sinnekin suuntaan liikkuvilla kulkuvälineillä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:34 am Sikälikin ei hirveesti paina, mitä näiden kahden factionin ulkopuoliset minfolaiset luulee, koska itse tapaaminen oli oikein hyvä.
No sikäli painaa, että jos järjenjuoksu on luokkaa vaikka tuo LiamNeesonin kommentti, niin ehkä me jätetään näiden ketjujen luonti sikseen - sovitaan jatkossa näitä yksäreillä tai somessa.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:44 am
Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:34 am Sikälikin ei hirveesti paina, mitä näiden kahden factionin ulkopuoliset minfolaiset luulee, koska itse tapaaminen oli oikein hyvä.
ehkä me jätetään näiden ketjujen luonti sikseen - sovitaan jatkossa näitä yksäreillä tai somessa.
Ei välttämättä huono ajatus ollenkaan. Ainakaan ei tarttis mitään vänkäämisiä kuulla.^^
Eih bennek, eih blavek
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:44 am
No sikäli painaa, että jos järjenjuoksu on luokkaa vaikka tuo LiamNeesonin kommentti, niin ehkä me jätetään näiden ketjujen luonti sikseen - sovitaan jatkossa näitä yksäreillä tai somessa.
Ehdottomasti kannattaisi jättää, mutta kun sivupersoonasysteemisi tarvitsee ihailua ja muuta vuorovaikutteisuutta muilta ihmisiltä, niin tämä ei yksinkertaisesti onnistu sinulta ja sivupersooniltasi. Toisaalta on hauska seurata tekoälymanipuloituja kuviasi, "unohduksiasi" ja muita valheitasi, jankutuksia siitä, kuinka koira tulee mukaan, vaimo tulee mukaan, koira ei tulekaan mukaan, vaimokaan ei tule mukaan, koira jäikin painamaan vaimoa kotiin jne., joten minulle on se ja sama jatkatko vajaaälyistä toimintaasi vai et. Voit myös keskustella sivupersooniesi kanssa somessakin niin paljon kuin huvittaa.

Olitko sinä vai Kosti feikkipersoona "Sakari Saarilahti" Uuden Suomen blogeissa? Linkki: https://web.archive.org/web/20220619131 ... aarilahti/
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Tässä popcornien lomassa mietin, että saisikohan paikasta valvontakameranauhoja kyseiseltä ajankohdalta? Jokin kasvojentunnistusohjelma ja valheenpaljastuskoe? Selvyyshän tähän on saatava. :mrgreen:
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Sipi kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 1:37 pm Tässä popcornien lomassa mietin, että saisikohan paikasta valvontakameranauhoja kyseiseltä ajankohdalta? Jokin kasvojentunnistusohjelma ja valheenpaljastuskoe? Selvyyshän tähän on saatava. :mrgreen:
Ei taida lakipykälät siihen taipua.
Quorthon
Adrian Monk

Sipi kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 1:37 pm Tässä popcornien lomassa mietin, että saisikohan paikasta valvontakameranauhoja kyseiseltä ajankohdalta? Jokin kasvojentunnistusohjelma ja valheenpaljastuskoe? Selvyyshän tähän on saatava. :mrgreen:
Oletko ikinä kuullut intuitiosta? Tai maalaisjärjestä?

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Oulun_Kungas
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:34 am Niin, tossahan on just se ero: raija-liisa ja jassehasse tietävät valehtelevansa, kun taas Quorthon, Ross Sullivan ja minä tiedämme tavanneemme lauantaina. Olishan se villiä olla maailmanhistorian ensimmäinen ihminen, jolle fyysinen jakautuminen kolmeksi eri ihmiseksi onnistuu.

Sikälikin ei hirveesti paina, mitä näiden kahden factionin ulkopuoliset minfolaiset luulee, koska itse tapaaminen oli oikein hyvä. Seuraava viimeistään joskus alkukesästä. Tampereellekin vois jonkun miitin järjestää kun ehtii, sielläkin varmasti kiinnostuneita minfolaisia, itse sinnekin suuntaan liikkuvilla kulkuvälineillä.
Kuvia tapaamisesta?
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:16 pm
Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 9:34 am Niin, tossahan on just se ero: raija-liisa ja jassehasse tietävät valehtelevansa, kun taas Quorthon, Ross Sullivan ja minä tiedämme tavanneemme lauantaina. Olishan se villiä olla maailmanhistorian ensimmäinen ihminen, jolle fyysinen jakautuminen kolmeksi eri ihmiseksi onnistuu.

Kuvia tapaamisesta?
https://pin.it/51De13AKo
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Kuvia tapaamisesta?
Kun jo viime tapaamisen 5.10.2024 aito kuva on täällä minfon tekoäly-vatipäiden toimesta todettu väärennökseksi, mikä olisi pointti ottaa enää lisää kuvia. Samaa tekoälyä ne muka täällä olis kuitenkin, täysin mistään riippumatta. Mitä tossa lainatussa tekstissä sanon, pätee edelleen vaikka maailman tappiin.

p.s. Laitatko hei mutkin mrEhtivä tohon sun estolistalle, niin ei tartte noita sun "hassunhauskoja" kuvia katella.
Eih bennek, eih blavek
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 1:26 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 12:23 am
JasseHames kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 11:42 pm

On todella hämmästyttävää, kuinka tyhmänä pidät muita ihmisiä. Tietenkin "unohdit" ottaa kuvan "Kostin" kanssa, eikä mikään takaa, että tuo koiraolutkuva on otettu mainostamasi tapaamisen aikana. Sinulla täytyy olla oikein maailmanluokan suuruusharha.
Se ei suinkaan ole suuruusharhaista, että olet ainoa nikki, joka on "käsittänyt" haudalta olevan kuvan olevan tekoälyn luoma, vaikka mikään kuvassa ei viittaa esim. tekoälyn mukaan kuvan epäaitouteen.

Fakta kuitenkin on, että et uskaltanut tulla paikalle, vaikka asut verrattain lähellä tapaamispaikkaa.
Jumalauta mikä idiootti olet! ChatGPT:tä, jota todistettavasti käytät, ei ole tehty analysoimaan kuvia. ChatGPT perustuu laajojen kielimallien soveltamiseen eli käytännössä ennustaa mikä sana seuraa todennäköisemmin toista sanaa. Jos laajoja kielimalleja soveltavia tekoälyjä treenataan tarpeeksi paljon laadukkaalla datalla, niin niiden funktio on vain jonkin verran parempi Google. Tämän sanon viimeisen kerran, menipä se sinulle jakeluun tai ei. Voit yrittää vakuuttaa sivupersoonillesi ChatGPT:n avulla vaikka äitisi olevan sukupuoleltaan mies, ja sehän silloinkin varmasti pystyy kirjailemaan vastaukseksi jotain mikä saa sinut haltioitumaan.

En tietenkään kerro, missä asun, enkä edes sitä käytänkö oikeasti Armanin deodorantteja, vaikka yhdestä kuvankin otin. Sen vain sanon, että kannattaisi todellakin tarkistaa tuota suuruusharhaista käsitystä kaikkien muiden tyhmyydestä.

Tätä sivupersoonahörhöjen tapaamista ei tietenkään oikeasti tapahtunut.
Onpas Hassu-Jaana kiukkuinen! Olisin ollut toivottamassa jälkikäteisesti sinulle hyvää Naistenpäivää.

Sinulla on niin alkeellinen käsitys tekoälystä, että en usko sinun olevan IT-alalla. Tekoälyä voi nykyään käyttää monissa erityisasiantuntijatehtävissä, joten ei kyse ole mistään puppugeneraattorista, vaikka niin väität.

ChatGPT ei ole suunniteltu kuvien aitouden analysoimiseen, mutta se silti analysoi kuvan noin sata kertaa sinua tehokkaammin ja luotettavammin. Kuten jo todettu, niin tekoälyn mukaan viitteitä kuvamanipulaatiosta ei ollut.

Ei ketään kiinnosta henkilöllisyytesi, eikä sen paljastumisen pelko voi mitenkään selittää, että et tapaamiseen tullut. Selityksenä on, että olet sekopäinen pissahousupelkuri.
Mitä te dorkat dorkailette?
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Mites tää nyt menee? Quorthon, Ross Sullivan ja Kosti kertovat tavanneensa.

Samalla ilmaantuu uusi käyttäjä joka myös sanoo osallistuneensa?

Sori, tässä tuli puhelimen näytöltä katsottuna tulkintavirhe. My mistake.
Viimeksi muokannut LiamNeeson, Ma Maalis 10, 2025 4:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

MrEhtivä kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:22 pm

Kuvia tapaamisesta?
https://pin.it/51De13AKo
Keskeisin antisi keskusteluissa on ollut piripäissäsi ottamat kuvat Myyrmäen postinjakajan murhatalosta, jotka todistavat salaliittoteoriasi silminnäkijöiden salaliitosta vääriksi.
Mitä te dorkat dorkailette?
Quorthon
Adrian Monk

LiamNeeson kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:45 pm Mites tää nyt menee? Quorthon, Ross Sullivan ja Kosti kertovat tavanneensa.

Samalla ilmaantuu uusi käyttäjä Oulun_Kungas joka myös sanoo osallistuneensa?
Tuliko kirjautumis- vai muistivirhe nyt jollekulle?
Pitääkö sullekin laittaa puhelinnumero yksityisviestillä, vai millä näistä pääsee?

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

LiamNeeson kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 3:45 pm Mites tää nyt menee? Quorthon, Ross Sullivan ja Kosti kertovat tavanneensa.

Samalla ilmaantuu uusi käyttäjä Oulun_Kungas joka myös sanoo osallistuneensa?
Tuliko kirjautumis- vai muistivirhe nyt jollekulle?
No kylläpäs suakin nyt kiinnostaa kovasti.
Olisit tullut lauantain tapaamiseen, niin ei tarttis ihmetellä.

Missä kohtaa toi Oulun_Kungas muuten väitti osallistuneensa? Ei siellä oltu kuin me kolme edelleenkään,
Quorthon, Ross Sullivan ja minä.

Paikalla olleet osaa kertoa minkälainen rotsi mulla oli päällä.
(Mut älkää Quorthon ja Ross kertoko, hauska tsekata tuleeko minkälaisia arvauksia.)
Eih bennek, eih blavek
Vastaa Viestiin