Re: Kadonnut Elina Rokka, 28 v. 18.6.2026 Mynämäki
Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 9:42 pm
Asiasta mitään sen kummemmin tietämättä ja henkilöitä tuntematta veikkaan, että tässä tapon taustalla on jonkinlainen kolmiodraama.
Suomen johtava rikosaiheinen portaali
https://www.murha.info/rikosfoorumi/
Ei ole.rikosperhonen kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:42 pm Asiasta mitään sen kummemmin tietämättä ja henkilöitä tuntematta veikkaan, että tässä tapon taustalla on jonkinlainen kolmiodraama.
https://www.facebook.com/share/19JNhMAiPG/Hornankattila kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:27 pmOn, uhrin kommentti yhdessä vanhassa kuvassa. Mies tuskin esiintyy somessa omalla nimellään, yleensä tälläset narkit käyttää pelkkää etunimeä, tai jotain aivan muita nimiä.
piitu73 kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:48 pmhttps://www.facebook.com/share/19JNhMAiPG/Hornankattila kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:27 pmOn, uhrin kommentti yhdessä vanhassa kuvassa. Mies tuskin esiintyy somessa omalla nimellään, yleensä tälläset narkit käyttää pelkkää etunimeä, tai jotain aivan muita nimiä.
Näin se luultavasti on.Herra-P kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:01 pm Kukaan tuskin yllättyy, jos ja kun Ruusunen paljastuu joko päätekijäksi, tai ainoaksi tekijäksi.
Ylä-asteelta asti tehty vähän huonoja valintoja ja syvällä oli näissä piireissä.-KKK- kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:03 pm Oliko tää Elinakin narkki vai miksi oli narkkien seurassa? Aika tavallisen näköinen tyttö noissa IG kuvissa, mutta ne olivat kyllä vanhoja.
Juu mimmulla oli näin yhtäjaksoisesti. Elinalla meni tossa välissä vuosia paremmin.katkarapumies kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:57 pmYlä-asteelta asti tehty vähän huonoja valintoja ja syvällä oli näissä piireissä.-KKK- kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:03 pm Oliko tää Elinakin narkki vai miksi oli narkkien seurassa? Aika tavallisen näköinen tyttö noissa IG kuvissa, mutta ne olivat kyllä vanhoja.
Kannattaa ehkä vähän miettiä kuinka paljon sisäpiirin tietoa jakaa sellaisella nimimerkillä mistä sinut tunnistaa puolituttukin. Ei sillä, mielenkiintoista kuulla taustoista ja siitä miten Elinalla ja Mimmulla on vuosien aikana mennyt. Molemmat aikanaan myös tuntenut.piitu73 kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 11:02 pmJuu mimmulla oli näin yhtäjaksoisesti. Elinalla meni tossa välissä vuosia paremmin.katkarapumies kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:57 pmYlä-asteelta asti tehty vähän huonoja valintoja ja syvällä oli näissä piireissä.-KKK- kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:03 pm Oliko tää Elinakin narkki vai miksi oli narkkien seurassa? Aika tavallisen näköinen tyttö noissa IG kuvissa, mutta ne olivat kyllä vanhoja.
Kunnes sitten enää ei... Päättyi pahimmalla mahdollisella.piitu73 kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 11:02 pmJuu mimmulla oli näin yhtäjaksoisesti. Elinalla meni tossa välissä vuosia paremmin.katkarapumies kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:57 pmYlä-asteelta asti tehty vähän huonoja valintoja ja syvällä oli näissä piireissä.-KKK- kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:03 pm Oliko tää Elinakin narkki vai miksi oli narkkien seurassa? Aika tavallisen näköinen tyttö noissa IG kuvissa, mutta ne olivat kyllä vanhoja.
Juuri tulin samaan johtopäätökseen. On sellaista sekametelisoppaa nämä jutut. Tosin olen lukenut että on tyttö löytynyt. Ihmettelin että on tullut jo kommetti poikineen. Niin sekavaa että. Suosittelen näitä kirjoittaneita, lukemaan omat ja muiden kommentit. Onko mitään järkevää tullut kirjoitettua. Huhhuh.Kazzupazka kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 7:31 pm Onpas nyt jotenkin sekavaa ja rönsyilevää. Itse ainakin ihan pihalla näistä tapahtumista ja hankala hahmottaa mitä tapahtunut
Tähän kiinnitin huomiota myös.Myyräkö kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:13 amKannattaa ehkä vähän miettiä kuinka paljon sisäpiirin tietoa jakaa sellaisella nimimerkillä mistä sinut tunnistaa puolituttukin. Ei sillä, mielenkiintoista kuulla taustoista ja siitä miten Elinalla ja Mimmulla on vuosien aikana mennyt. Molemmat aikanaan myös tuntenut.piitu73 kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 11:02 pmJuu mimmulla oli näin yhtäjaksoisesti. Elinalla meni tossa välissä vuosia paremmin.katkarapumies kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 10:57 pm
Ylä-asteelta asti tehty vähän huonoja valintoja ja syvällä oli näissä piireissä.