Nojaan vähän muuhunkin kuin lehdistölausuntoihin. Sinä taas haluat jostain syystä unohtaa mistä tämänkertainen lähti liikkeelle;Valhalla kirjoitti: Joo, olen huomannut, että valitset noista aina kulloiseenkin tavoitteesi sopivan lähteen ja tarvittaessa unohdat muut. ... Sinä taas nojasit lehdistölausuntoon ja oletit keksiväsi poliisin rikkeen joka osoittaa Annelin syyttömyyttä.
Valhalla kirjoitti:Aika fakiireja jos noista kuvista päättelee miten mikin on ollut poliisien tullessa, ensihoitajien tultua ja muiden siirreltyä tavaroita. Ja päättelee koska kuvat on otettu ja mitä vaatekappaleille on tapahtunut itse tapahtuma-aikaan. Kengänjälkeä on ristiin rastiin ja täällä sovitellaan ponnistuasentoa ikkunaruutuun. On kyllä hienosti dokumentoitu rikospaikka.
Jos joku sanoisi, että tässä on kehittymässä dekkarikäsis kirjaan ja JJ kumppaneineen kätki/sotki Annelille raskauttavia todisteita, niin minä uskoisin.
Poliisin arvosteluissa sinä Valhalla olet eräs aktiivisimpia täällä Ulvila -ketjuissa (ja käsityksesi olet ottanut pelkistä huhupuheista). Tämän takia lainasin etp:stä kohdan jotta kirjoittamasi tutkinnan arvostelu rajautuisi enempi niihin muihin huoneisiin;
etp:
”Porin kihlakunnan poliisilaitoksen toimesta on tapahtumapaikalla suoritettu teknistä rikostutkintaa. Tutkinnan ovat suorittaneet Satakunnan teknisen tutkintayksikön poliisimiehet. Tapahtumapaikalla (makuuhuoneessa/takkahuoneessa) eivät ole käyneet muut poliisimiehet ennen teknisiä tutkijoita.
Kyseinen xxxxxxxxxx on taltioitu paikalta ennen taktisten tutkijoiden sinne menoa. xxxxxxxxxxx ovat käsitelleet vain em. tekniset tutkijat".
Mut ei siin mittää, arvostele vaan edelleenkin. On kuitenkin naiivia arvostella toisia siitä missä itse on 'lähes mestari'.