Miksi salille lähteminen laiskottaa, vaikka sieltä tullessa on voittajaolo?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Mariella kirjoitti:Miksi salille lähteminen laiskottaa, vaikka sieltä tullessa on voittajaolo?
...Ei hajuakaan sillä en käy salilla
Mikä/miksi/kuka saisi sinut menemään aamuyöllä asuintalosi pyöräkellariin?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mä en oikeasti muista yhtään!
Jotain sarjoja muistan kyllä, mutta elokuvaa.. Ei, en muista. Vastataan sitten vähän aihetta sivuten siihen mitkä sarjat teki minuun vaikutuksen lapsena ja nyt tulee vain piirrettyjä sitten (jotka olis muuten huippua saada takas töllöön)
-Alfred J. Kvak
-Taotao
-Maija Mehiläinen
-Peukaloisen Retket
-Se myyräsarja, jossa ei puhuta mitään
Ohan niitä, mutta olen väsynyt. Pitäisi mennä nukkumaan, mutta täälä taas tuntuu aikaa kuluvan, niinkuin aina.
Jos saisit heivata yhden palstalaisen täältä veks, niin kenet heivaisit? Kysymyksen laatijaa ei saa valita

-Alfred J. Kvak
-Taotao
-Maija Mehiläinen
-Peukaloisen Retket
-Se myyräsarja, jossa ei puhuta mitään
Ohan niitä, mutta olen väsynyt. Pitäisi mennä nukkumaan, mutta täälä taas tuntuu aikaa kuluvan, niinkuin aina.
Jos saisit heivata yhden palstalaisen täältä veks, niin kenet heivaisit? Kysymyksen laatijaa ei saa valita
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Roomalaisen historioitsijan Tacituksen (vai oliko se Suetonius?) mukaan "syyllinen" oli komea roomalainen sadanpäänmiesMariella kirjoitti:Miten Jeesus syntyi Neitsyt Mariasta, jos Maria oli neitsyt? Eikö Joosef päässyt koskaan tositoimiin vai miten se menee? Perustele? Eikö Jeesuksella ollu veljiäkin, mistä ne tuli?
Ministereistä joutavin?