Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mies Kunto
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 4:08 pm
Paikkakunta: kaukana muista

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Mies Kunto »

Sajaki kirjoitti:
nurich kirjoitti:Tästähän vois tulla vaikka uuden vuosituhannen Jeesuslapsi, kun eihän se Joosefkaan kuulemma mutta Maria silti,ja uskovaisiahan tässäkin ollaan niin että tytisee.
Veikkaan ennemmin Antikristusta.
:D tuo kommentti kuuluis ennemminkin päivän naurut-ketjuun ;)

http://pics.kuvaton.com/kuvei/tukiainen_dome.jpg

tuossa oma tämän hetken kontribuutioni tähän ketjuun... pahoittelen mikäli sattuu jo aikaisemmin olemaan. Sattuu vain osumaan kohdalleen.
Rover, wanderer. Nomad, vagabond. Call me what you will.
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Johanna Tukiaisen viikonloppu: Välit poikki Arton kanssa ja miettii raskauden kohtaloa


Johanna Tukiaisella oli tarkoitus viettää Artonsa kanssa romanttinen viikonloppu, mutta toisin kävi.

Johanna Tukiainen matkusti Lappiin, jossa hän esiintyi ja tanssi erotiikkamessuilla. Tukiainen tapasi myös lappilaisen miesystävänsä Arton, jonka kanssa hän kertomansa mukaan innostui käväisemään myös esiintymislavalla.

Perjantai alkoi mukavissa merkeissä, kun Arto oli Johannaa vastassa lentoasemalla Rovaniemellä. Päivän tiimellyksessä Arto lensi hakemaan Johannan koiran Helsingistä.
– Arto lensi Rovaniemeltä Helsinkiin ja kävi hakemassa koirani. Itse sen maksoin, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

– Sitten hän lähti Ivaloon. Kaveri tuli hakemaan ja minut jätettiin yksin Rovaniemelle. Olen upean hotellin sviitissä. Minulla on pikkukoirani mukana. Hotellin maksan itse omilla keikkapalkkioillani. Hän ei vastaa taaskaan soittoihini.

Kertomastaan raskaudestaan Johanna tuumii näin:
– Minulle tulee abortti mieleen monta kertaa. Minulla on rankkaa, Johanna toteaa ja kertoo menevänsä lähiaikoina neuvolaan.
(MTV3
Tulikohan kenellekään tämäkään yllätyksenä?
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
surfergirl
Jack Bauer
Viestit: 981
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 11:20 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

Logistiikkasuunnittelussa on vähä jottain jos Johanna lentää ensin Lappiin Helsingistä ja sitten Arto lentää Lapista hakemaan Johannan koiraa Helsingistä. Eikö koiruus olisi voinut lentää emäntänsä koneella. Unohtiko Johanna sen?
Repsu
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: To Touko 13, 2010 6:55 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Yllättäen, minfon virallinen facebook-stalkkeri Repsu vietti viikonloppunsa seuraten pariskunnan touhuja. Johanna ei tiennyt että pikkukoirat voivat lentää matkustajatiloissa, joten jätti koiransa hoitoon. Johanna myös ilmoitti eilen Arton olevan vain assistentti ja fuckbuddy. Eikä mitään muuta. 8)
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

ja minulle jäi käteen viikonlopusta vain se, että facebookiin saa alkolukon.
Onko aloite tullut Tuksun lähipiiristä? ;)
Nuotio & Äreät Tiput
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2386
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... kaudestaan

Johanna Tukiainen teki päätöksen raskaudestaan


Kohublondi Johanna Tukiainen ja hänen lappilainen on-off -miesystävänsä Arto ovat keskustelleet syvällisesti yhteisestä tulevaisuudestaan.

Johanna ja Arto ovat nyt viettäneet yhteistä aikaa Lapissa Arton kotimaisemissa ja puhuneet elämäntilanteestaan. Johanna on kertonut odottavansa Artolle lasta.

– Arto on onnellinen ja ylpeä minusta. Hän on sanonut päivittäin, että haluaa perheen ja lapsen kanssani. Se on hienoa kuulla miehen sanomana, Johanna iloitsee.

Johanna on tehnyt kotiraskaustestin useampaan kertaan, mutta äitiysneuvolassa hän ei ole vielä käynyt.

– Olemme pienessä kylässä (Lapissa), jossa ei ole neuvolaa eikä lääkäriä, hän sanoo.

Vaikka Johanna mietti aiemmin, jatkaako hän raskautta, hän on nyt tehnyt lopullisen päätöksen.

– Abortti on täysin poissuljettu asia.

(MTV3)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
mykisstys
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2010 9:50 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mykisstys »

tuksun facebookista joka on muuten jonkun toimesta kaadettu 3 kertaa



Nyt lähtö kirjaimellisesti kuuseen.....:) Ensin matka Rovaniemeltä Ivaloon ja Ivalosta vielä lähden Angeliin, joku saamelaisten paikka, ollaan todellakin täällä joulupukin maisemissa nyt! :) 19.11 laulukeikka hotelli Pohjanhovissa, Rovaniemellä! ♥

19.11 Pohjanhovi, Rovaniemi, 26.11 Vesala, 27.11 Järvenpää (Järvenpäätä ei ole vielä lyöty lukkoon, sillä mulle tuli päällekkäisiä buukkauksia)
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Angelin tytöt.

Toivottavasti Tuksun seuraava kommentti ei ole: 'hups, täällä Angelissa on muitakin hyviä taiteilijoita ja laulajia kuin minä :)'
Nuotio & Äreät Tiput
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2386
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... -talvihaat

Tukiaisen ja Arton yllätys: Talvihäät

Johanna Tukiainen ja Arto Länsman kertovat yhteishaastattelussa menevänsä naimisiin.

– Minun mielestäni Johanna on oikea prinsessa, sen takia olen hirveän ylpeä hänestä, Arto kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Arto ja Johanna ovat keskustelleet suhteensa tulevaisuudesta. He päättivät jatkaa yhdessä ja mennä naimisiin. Parisuhdettaan he ovat pohtineet Arton mökillä Angelissa.

– Menin ensin Ivaloon, ja Johanna jäi myymään keikkoja. Sitten tulimme tänne meidän mökille. Olemme puhuneet talvihäistä. Alustavasti olemme keskustelleet. Saariselällä on jääkirkko, joka olisi yksi vaihtoehto.

Johannan kertomasta raskaudesta Artolla on tietynsuuntaisia ajatuksia.

– Mielestäni hyviä, hän muotoilee.

Johanna on puolestaan onnellinen tulevista talvihäistä.

– On ollut vuoristorataa, kun olen ollut Helsingissä ja Arto Lapissa. Arto on luvannut minulle talvihäät. Jääkirkossa naimisiin meneminen kuulostaa eksoottiselta.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Waja »

Voi lapsi parkaa.
Mahtaa tulla pitkä liitto :mrgreen: .
Keväällä kaikki on toisin.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Juuuuuust...toteutumatta jääneiden kesähäiden jälkeen pariskunta nähnyt parisen kertaa ja nyt sitten yhtäkkiä kaikki syyt miksi ei menty naimisiin onkin toisin? :lol: :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
debbie

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja debbie »

Minne jäi Mickey Rourke ja muut Amerikan rikkaat sedät??
Tässä Tuksu-stoorissa kulkee koko ajan kaksi rinnakkaista tarinaa: luksuselämää viettävä Glamour-tanssija ja lähiöbaarien ylipainoinen strippari.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mahtawaaa...Nyt ei enää tarvi kadehtia ruotsalaisia Victoriasta ja Danielista, kun meillä on tämä oma pariskuntamme. Onnea <3
Ja näille tulee vielä lapsi ja kaikkee... :mrgreen:
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Muron foorumilta pöllitty:

Koira pentutehtaalta? Mitä väliä?

:roll:
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
mykisstys
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2010 9:50 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mykisstys »

tämmöstä se laitto 10 minuuttia sitten. miepä rupeen nämä viestit laittamaan tänne näin niin on teillekkin vähän hupia.


Johanna Tukiainen
Näin ensimmäistä kertaa elämässäni kirkkaat revontulet taivaalla, ihan mielettömän UPEAA!!!!! WAUUU, olen koko elämäni halunnut nähdä livenä revontulet, ne tuottaa kuulemma onnea rakkauteen! Arton kanssa suudeltiin vihreiden revontulien alla Angelin kylässä Pohjois-Lapissa! ♥
Lukittu