Oletko koskaan itse joutunut rikoksen uhriksi tai todistajaksi?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Tavallaan joo. Mutsi nosti syytteen kerran yhtä mua vanhempaa jätkää kohtaan syystä X
Joten olin ns. "uhri"
Olin sillon kyllä aika nuori tosin.. mutta se oli siis täysin mutsin juttu, itse olin ihan mukana 
Muoks: Piti lisätä, että oli kieltämättä vähän kiusallista kuvailla poliisisetille yksityiskohtaisesti tuo tapahtuman kulku kuulustelussa
Todistamaan meinasin joutua kerran, mutten onneksi joutunut.
Sama seuraavalle:
Muoks: Piti lisätä, että oli kieltämättä vähän kiusallista kuvailla poliisisetille yksityiskohtaisesti tuo tapahtuman kulku kuulustelussa
Todistamaan meinasin joutua kerran, mutten onneksi joutunut.
Sama seuraavalle:
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Katsa
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
Katsa
Aika paha... joku elämää parempi pihvi, murea medium sisäfilepihvi joka on niin hyvää että orgasmi tulee
Ja sit ehkä sellanen uuniperuna ja siihen majoneesipohjanen kastike missä on valkosipulia ihan törkeen paljon, tai sit jotain juustoviritystä, esim. sellanen sentin siivu paistettua vuohenjuustoa pihvin päälle ja vaikka aurajuustoperunat. Ja punaviiniä. En tiiä.. täytyy kehitellä vielä 
Kolme asiaa, jota haluat tai jopa ehkä aiot tehdä ennen kuolemaasi?
Kolme asiaa, jota haluat tai jopa ehkä aiot tehdä ennen kuolemaasi?
Nerot hallitsevat kaaoksen
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Littleton, kunnon aseella ammuskelun kokeileminen ja videopäiväkirja, jonka olen aina halunnut tehdä, mutta en jostain syystä saa koskaan aikaiseksi sen aloittamista.Mariella kirjoitti:Kolme asiaa, jota haluat tai jopa ehkä aiot tehdä ennen kuolemaasi?
Neljä asiaa, mitä et aio tehdä ennen kuolemaasi?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD