Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Mitä hauskaa tos on? En mäkä koskaa revontulii oo nähny ja haluisin kyl. Ja varmasti ois mageeta suudella jotain tyyppii, josta oikeesti tykkää siinä alapuolella.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Itse olen kyllä revontulet nähnyt livenä täällä etelässäkin. On hieno ilmiö, mutta meni myös vähän ohi että miksi tuo oli hauskaa?
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Vivamus

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Vivamus »

Mä en kyllä tajua tota noiden tapaa puhua. Koko ajan kehutaan perheenjäseniä ja kavereita siitä, miten supermegakauniita (maailman kauneimpia) ja upeita ja ihania ovat ja kerrotaan, kuinka paljon rakastetaan "eniten maailmassa". :-D
nurich
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: To Loka 30, 2008 4:03 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja nurich »

^En minäkään! Puhuukohan niillä koko jengi koko ajan noin (paitsi silloin kun kiljuu poliisia päästämään irti)? Vähänkö ällöttäis kun aamulla raahautuis keittiön pöydän ääreen ja koko perhe alkais hihkumaan miten upeita ja kauniita kaikki on. Saattaisin hermostua ja päätyä topiciksi murha.infoon. Vai nappaako ne kaikki jotain aineita, joista tulee kauniiksi ja upeaksi (omasta mielestä)? Minkähän alan tohtorilta sellaisen resetin sais?
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2386
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... enen-kiloa

Johanna Tukiainen suunnittelee häitään: Laihdutan kymmenen kiloa

Kohublondi Johanna Tukiainen on parhaillaan Lapissa järjestelemässä talvihäitään miesystävänsä Arto Länsmanin kanssa.

Hääsuunnittelu on Johannan mukaan vaiheessa, eikä mitään ole vielä varattu. Johanna ja Arto ovat kuitenkin järjestäneet nyt tapaamisen Saariselän Tunturihotellin johtajan kanssa.

– Meidän olisi tarkoitus majoittaa sinne vieraat ja viettää hääyö hotellin sviitissä. Kun olemme saaneet sen sovittua, voimme lyödä päivämäärän lukkoon ja varata kirkon, Johanna kertoo.

Aiemmin Arto väläytteli mahdollisuutta avioitua jääkirkossa Saariselällä. Se on edelleen yksi vaihtoehdoista.

– Talvihäät olivat Arton idea. Minä en edes tiennyt mistään jääkirkoista ja lasi-igluista, Johanna muistuttaa.

Hääpuvun väri tulee olemaan valkoinen tai Johannan lempiväriä eli vaaleanpunainen.

– Haluaisin sellaisen jääprinsessalookin. Otan ideoita Lumikuningatar-leffasta.

Häitä varten Johanna haluaisi hoikistua. Hänellä onkin tavoitteena pudottaa kymmenen kiloa ennen suurta päivää. Hän kertoo ryhtyvänsä noudattamaan sitä varten hiilihydraatitonta dieettiä.

– Se on tehokkain keino. Artokin on laihduttanut sen avulla tosi paljon. Syön siis lähinnä kalkkunaa, kanaa ja kalaa. Ei mitään poppakonsteja, hän lupaa.

Häämatkasta morsiuspari on jo puhunut, mutta sitäkään ei ole vielä varattu. Näillä näkymin suuntana on Thaimaa. Sitä ennen Johannan täytyy kuitenkin palata Helsinkiin hoitamaan pikkujoulukeikkansa.

– Arto tulee mukaani. Olemme puhuneet, että hän ostaisi asunnon Helsingistä, Johanna kertoo.

(MTV3)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mareritt »

^laihduttaa 10kg raskaana ollessaan :shock: Melko vinkeää.. Ei sanaakaan julkisuudessa raskaudesta viime aikoina..?
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

mareritt kirjoitti:^laihduttaa 10kg raskaana ollessaan :shock: Melko vinkeää.. Ei sanaakaan julkisuudessa raskaudesta viime aikoina..?
Asiasta puheen ollen..
Salattu keskustelu julki: Johanna Tukiainen ei ole raskaana!



Hymylle on näytetty Johanna Tukiaisen salaisia Facebook-keskusteluja, joissa hän selväsanaisesti myöntää, ettei hänen raskautensa ole totta. Verkkokeskusteluja esitteli lehdelle kohublondin miespuolinen keskustelukumppani.

-Kysyin Johannalta joko vauva potkii mahassa, ja hän kiisti sen, mies toteaa.
Johanna oli myös kertonut, ettei hän hanki näin varhaisessa vaiheessa suhdetta lapsia, vaan keskittyy ensin Nassu-koiraansa.

Julkisuudessa on kuitenkin ollut jo viikkotolkulla Tukiaisen itsensä paljastama uutinen hänen raskaudestaan, joka olisi edennyt kolmannelle kuulle. Eri yhteyksissä on jo ehditty epäillä raskausuutisen todenmukaisuutta.

Nyt Johanna on siis itse paljastanut, ettei ole raskaana. Hän ei kuitenkaan kertonut keskustelukumppanilleen ”paria syytä” siihen, miksi uutinen alun perin päätyi mediaan. Johanna totesi miehelle paljastavansa asian tällä viikolla ilmestyvässä viikkolehdessä.

Häistä on kuitenkin näillä näkyminen tulossa totta. Ainakin mikäli se on Johannasta kiinni.

Hymyn tietojen mukaan Johanna on ollut aikeissa myydä lippuja häihinsä. Vieraita on tarkoitus kutsua yli sata
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/salat ... e-raskaana
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Muutenkin tossa uutisessa kerrotaan kaikista muista seikoista paitsi vauvasta... :D
Lisäys: ohhoh! Joku ehti ton totuuden tonne postaan. :shock:

kai lähetään Minfoporukalla päiväretkelle sit Tuksun häihin?! :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Piti vielä lisätä, että mikäköhän viikkolehti voisikaan olla kyseessä.. :roll:
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
nurich
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: To Loka 30, 2008 4:03 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja nurich »

Nooruska: no totta munassa mennään sinne ja mahd.isolla sakilla. Voitaisiin vaikka, Johannan taatuksi riemuksi, pukeutua kaikki ylisuuriksi Hello Kittyiksi. Päineen kaikkineen. Sponssaan kaikille osallistujille isot tikkarit.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

nurich kirjoitti:Nooruska: no totta munassa mennään sinne ja mahd.isolla sakilla. Voitaisiin vaikka, Johannan taatuksi riemuksi, pukeutua kaikki ylisuuriksi Hello Kittyiksi. Päineen kaikkineen. Sponssaan kaikille osallistujille isot tikkarit.
ja kai vedetään moniäänisesti Lööppijulkkis- biisiä samalla, kun annetaan lahjaks tulostettuna tää koko ketju? :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
nurich
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: To Loka 30, 2008 4:03 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja nurich »

Olen sopraano.

Muuten kiinnostaa kyllä, mitä päteviä syitä jollakulla on siihen, että uskottelee olevansa raskaana,vaikka on-off-poikaystävä julkisesti julistaa olevansa kyvytön siittämään lapsia. Ehdotuksia?

"Sanoin niin, koska halusin tietää mitä Artolle todella merkitsen."
"Sanoin niin koska pääni sisällys on muovailuvahaa."
"En suosittele ostamaan Thaimaassa käydessänne Hello Kitty-merkkisiä raskaustestejä."
MerryLea
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: La Elo 21, 2010 6:21 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Kaksi todennäköistä selitystä:
"En kestänyt ajatusta ettei lehdistä keksi minusta enää kirjoitettavaa!"
"En halunnut myöntää että olen vaan lihava, pakko keksiä sille tekosyy!"
Kolmas selitys voisi olla:
"Ihan totta, mä luulin! Se oli varmaan valeraskaus niinku koirilla!"
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2654
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Miten perseaukinen luottotiedoton jätkä ostaa kämpän Helsingistä? (Tai yhtään mistään...)
10 kilon laihduttaminen on kyllä "kakun rauha" verrattuna kämpänosto-taikatemppuun. :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Edelleenkin olen sillä kannalla, että raskaus keksittiin, jotta Arto saadaan haaviin ja lopullisesti...
Kieltämättä ihailtavaa päättäväisyyttä ja määrätietoisuutta sekoitettuna pakkomielteeseen ja todellisuuden katoamiseen... :|
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lukittu