Lehtien lööpit, jotka eivät ansaitse omaa ketjua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Florence86
Poliisikoira Rex

Re: Lehtien lööpit, jotka eivät ansaitse omaa ketjua

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Nainen vei pelin ja partakoneen foliokassissa

Lauantai 18.9.2010 klo 09.47

Nainen jäi kiinni myymälävarkaudesta Joensuussa.

33-vuotias nainen varasti tavaroita Joensuun Tokmannilta sullomalla ne foliolla vuoraamaansa kassiin. Hän vei muun muassa Nintendo-pelin ja 149 euron arvoisen partakoneen.

Vartija ja myyjä juoksivat naisen perässä, ja saivat tämän kiinni Kajaanintiellä. Pian paikalle saapui myös poliisi, joka löysi naisen hallusta huumeiksi luokiteltavia lääkkeitä, joihin hänellä ei ollut reseptiä.

Pohjois-Karjalan poliisin mukaan naisen rikosrekisteristä löytyi vastaavia merkintöjä "varsin merkittävä määrä".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091 ... 7_uu.shtml

Eikös tällaista tapahdu harva se päivä? Mikä teki tästä Tokmannin tapauksesta uutisoinnin "arvoisen"? :|
Clear water has no fish.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201009 ... 1_ul.shtml

10 lasta, 10 naista - tässäkö maailman huonoin isä?
Työtön brittiläinen Keith Macdonald ei ehkäisystä piittaa.

25-vuotias mies on pannut alulle Kymmenen lasta kymmenen eri naisen kanssa kymmenessä vuodessa.

Isukki tienaa työttömyyskorvauksilla viikossa 44 puntaa, noin 55 euroa, joista lasten elättämiseen liikenee huimat viisi puntaa.

Suuri osa Macdonaldin lasten äideistä elää tukien varassa. Daily Mailin laskelmien mukaan Macdonaldin jälkeläisten elättäminen siihen asti, kun lapset ovat 16-vuotiaita, tulee maksamaan brittiläisille veronmaksajille huimat 1,5 miljoonaa. Lasten äideistä kaikki paitsi yksi ovat työttömiä.

Kaksi lapsista ei ole vielä syntynyt.

Macdonald seurustelee nyt Danielle Littlen, 24, kanssa, joka on raskaana, totta kai. 19-vuotias Sarah Armstrong, raskaana hänkin, väittää kuitenkin olevansa Macdonaldin tyttöystävä.

- Hän toi Xbox-pelikonsolinsakin tänne kotiini! Tosin hän haki sen viime viikolla takaisin, Armstrong sanoi Daily Mailille.

Macdonald itse väittää, ettei edes tunne Armstrongia.

- Jos Keith on lopettanut seurustelun kanssani, ei hän ole kertonut minulle mitään. Minun käsittääkseni olemme yhä yhdessä, Armstrong jatkoi.

Seksielämän kymmenvuotiaana aloittanut Macdonald on omien sanojensa mukaan ollut sängyssä 40 eri naisen kanssa. Suurimman osan petikumppaneistaan Macdonald on iskenyt busseista ja bussipysäkeiltä, koska siellä naisten löytäminen ja iskeminen "on niin helppoa".

Vielä viime vuonna Macdonald oli kihloissa 21-vuotiaan Claire Bryantin kanssa, joka synnytti Macdonaldin lapsen keväällä.

- En ole lainkaan yllättynyt, että hän (Macdonald) on taas saamassa lapsia. Mikään, mitä hän tekee, ei yllätä minua. Lastamme hän ei ole nähnyt kertaakaan eikä hän ole antanut meille penniäkään. Mutta minä en halua mitään häneltä, en koskaan alentuisi pyytämään häneltä rahaa. Tulemme mainiosti toimeen ilman Keithiäkin, Bryant vakuutti.

Stacey Baker, yksi Macdonaldin bussipysäkiltä iskemistä naisista, ja kolmevuotiaan Emilyn äiti ei kovin lempeästi suhtaudu lapsensa isään.

- Hänen kaltaisensa miehet pitäisi sterilisoida tai laittaa telkien taakse, Baker jyrisi.

MARI PUDAS
[email protected]
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

hipsulainen kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201009 ... 1_ul.shtml

25-vuotias mies on pannut alulle Kymmenen lasta kymmenen eri naisen kanssa kymmenessä vuodessa.

Isukki tienaa työttömyyskorvauksilla viikossa 44 puntaa, noin 55 euroa, joista lasten elättämiseen liikenee huimat viisi puntaa.

Suuri osa Macdonaldin lasten äideistä elää tukien varassa. Daily Mailin laskelmien mukaan Macdonaldin jälkeläisten elättäminen siihen asti, kun lapset ovat 16-vuotiaita, tulee maksamaan brittiläisille veronmaksajille huimat 1,5 miljoonaa. Lasten äideistä kaikki paitsi yksi ovat työttömiä.

Macdonald seurustelee nyt Danielle Littlen, 24, kanssa, joka on raskaana, totta kai. 19-vuotias Sarah Armstrong, raskaana hänkin, väittää kuitenkin olevansa Macdonaldin tyttöystävä.

- Hän toi Xbox-pelikonsolinsakin tänne kotiini! Tosin hän haki sen viime viikolla takaisin, Armstrong sanoi Daily Mailille.

- Jos Keith on lopettanut seurustelun kanssani, ei hän ole kertonut minulle mitään. Minun käsittääkseni olemme yhä yhdessä, Armstrong jatkoi.

Seksielämän kymmenvuotiaana aloittanut Macdonald on omien sanojensa mukaan ollut sängyssä 40 eri naisen kanssa. Suurimman osan petikumppaneistaan Macdonald on iskenyt busseista ja bussipysäkeiltä, koska siellä naisten löytäminen ja iskeminen "on niin helppoa".

Vielä viime vuonna Macdonald oli kihloissa 21-vuotiaan Claire Bryantin kanssa, joka synnytti Macdonaldin lapsen keväällä.

- En ole lainkaan yllättynyt, että hän (Macdonald) on taas saamassa lapsia. Mikään, mitä hän tekee, ei yllätä minua. Lastamme hän ei ole nähnyt kertaakaan eikä hän ole antanut meille penniäkään. Mutta minä en halua mitään häneltä, en koskaan alentuisi pyytämään häneltä rahaa. Tulemme mainiosti toimeen ilman Keithiäkin, Bryant vakuutti.

Stacey Baker, yksi Macdonaldin bussipysäkiltä iskemistä naisista, ja kolmevuotiaan Emilyn äiti ei kovin lempeästi suhtaudu lapsensa isään.

- Hänen kaltaisensa miehet pitäisi sterilisoida tai laittaa telkien taakse, Baker jyrisi.

MARI PUDAS
[email protected]
Hm, ja missähän se mainittujen naisimmeisten järki ja vastuu on majaillut...?? :roll:

Mainittu herrasmieshän toteuttaa muuten alkuperäistä nisäkäskoiraan lisääntymisstrategiaa aivan esimerkillisesti. Ansaitsi varmaan Darwin-palkinnon perusevolutiivisesta työskentelystään! :P
Mikko82
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Valdovas kirjoitti:

MARI PUDAS
[email protected]
Hm, ja missähän se mainittujen naisimmeisten järki ja vastuu on majaillut...?? :roll:

Mainittu herrasmieshän toteuttaa muuten alkuperäistä nisäkäskoiraan lisääntymisstrategiaa aivan esimerkillisesti. Ansaitsi varmaan Darwin-palkinnon perusevolutiivisesta työskentelystään! :P
Kännyköissähän niiden naisimmeisten korvat kaiken aikaa on? :) Joko naisella on kännykästä riippuvaa tai kännykän torjuvaa mietintöä. Harvemmin sen torjuntaa...naisille tärkeintä on kännykät ja "naiselle lapsi heti"...muutoin ei ole äiti?! :D

Seksiäkin saa aina pyytää tai kinuta kuin "lapsi kännykkää". Joku kaverini tossa muutama vuosi sitten totesi ettei se lisääntyminen oikein tahdo mennä kaikilla sillai ihan iästään, että nainen tahtoisi seksiä vaan miehen pitää sitä vonkuta. Suomessa ei olisi senkään vertaan lapsia, jollei mies ensin vonku tai pyydä.

En ymmärrä aina tämän palstan naisia tai tietämättänikään, että he olisivat lopulta miehiä.

Summarum...
Olen samaa mieltä Richard Dawkinsin kanssa, jonka mukaan uskonto on irrationaalista ja aiheuttaa yhteiskunnalle vahinkoa. 8)

Ittekin oisin tahtonut elämässäni olla 40 eri naisen kanssa sängyssä. Ei mene oikein kaikilla ne "nallekarkit tasan". :lol:
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... ber-8.html

Kyllä kai nuo kaataisi kuka vain :mrgreen:

Kuva
"I can't wear a condom. I just don't like it."
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Judge Dredd kirjoitti:http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... ber-8.html

No joo, mutta kyllä nämä uudet yrittäjät ovat kuitenkin harrastelijoita vanhoihin hyviin aikoihin verrattuna. Esim. Saksin vaaliruhtinas ja Puolan kuningas August II Väkevä (1670-1733) sai elinaikanaan eri laskujen mukaan joko 365 tai 382 lasta :D
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Valdovas kirjoitti:
Judge Dredd kirjoitti:http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... ber-8.html

No joo, mutta kyllä nämä uudet yrittäjät ovat kuitenkin harrastelijoita vanhoihin hyviin aikoihin verrattuna. Esim. Saksin vaaliruhtinas ja Puolan kuningas August II Väkevä (1670-1733) sai elinaikanaan eri laskujen mukaan joko 365 tai 382 lasta :D
Joo, mutta taitaa olla ns. "eurooppalaisessa kulttuurissa" nykyään harvinaisempaa.
Olen kyllä tutustunut taistojen tiellä sellaiseenkin herraan joka kerkisi siittää yli sata lasta, ennen kuin tuli kilometrit täyteen.
Tämä ei kyllä ollut Euroopassa laisinkaan....
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Hämärästi muistelen lukeneeni joskus jollakin "Marokon emiirillä" olleen lukuisin lapsimäärä.
Siis eri, huomattavasti aiemmin vaikuttanut henkilö kuin "Marokon kauhu".
pikku-my
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja pikku-my »

Mikko82 kirjoitti:
Valdovas kirjoitti:

MARI PUDAS
[email protected]

Kännyköissähän niiden naisimmeisten korvat kaiken aikaa on? :) Joko naisella on kännykästä riippuvaa tai kännykän torjuvaa mietintöä. Harvemmin sen torjuntaa...naisille tärkeintä on kännykät ja "naiselle lapsi heti"...muutoin ei ole äiti?! :D

Seksiäkin saa aina pyytää tai kinuta kuin "lapsi kännykkää". Joku kaverini tossa muutama vuosi sitten totesi ettei se lisääntyminen oikein tahdo mennä kaikilla sillai ihan iästään, että nainen tahtoisi seksiä vaan miehen pitää sitä vonkuta. Suomessa ei olisi senkään vertaan lapsia, jollei mies ensin vonku tai pyydä.

En ymmärrä aina tämän palstan naisia tai tietämättänikään, että he olisivat lopulta miehiä.

Summarum...
Olen samaa mieltä Richard Dawkinsin kanssa, jonka mukaan uskonto on irrationaalista ja aiheuttaa yhteiskunnalle vahinkoa. 8)

Ittekin oisin tahtonut elämässäni olla 40 eri naisen kanssa sängyssä. Ei mene oikein kaikilla ne "nallekarkit tasan". :lol:

Ja mä nauran sulle ja (tulevalle) vaimollesi kun yritätte kaikkien hoitojen kanssa sitä lasta monen monta vuotta :twisted: Ei se aina niin helppoa ole,että kun kerran tökkäät,niin se on siinä...
Elpukka
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

Nuoreen pyöräilijään törmännyt ilmoittautui

Tiistai 21.9.2010 klo 14.49

Eilen 13-vuotiaan pyöräilevään tyttöön törmännyt autoilija ilmoittautui poliisille.

Mies saapui poliisin pakeille tänään.

Autoilija kertoi kuulusteluissa, ettei ollut voinut pysähtyä heti. Hän kertoi palanneensa myöhemmin takaisin tapahtumapaikalle, mutta silloin paikalla ei ollut enää ketään.

Asiaa tutkitaan liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja liikennepakona.

Onnettomuus tapahtui maanantai-iltana Hämeenlinnan Hätilässä. Suojatiellä ajanut tyttö kaatui ja loukkasi kätensä.

IL

Jäin pohtimaan mihin vois olla semmoinen hetipakko mennä, ettei voi pysähtyä ajettuaan autolla lapsen yli...
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Sellainen ''hetipakko'' voi olla esim muutama promille :|
Nuotio & Äreät Tiput
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

MissHolmes kirjoitti:Sellainen ''hetipakko'' voi olla esim muutama promille :|
Niimpä, ei ole vaikea arvata mikä se sellainen "hetipakko" voi olla, ensimmäisenä tosiaan tulee mieleen tämä muutama promille. Nopeasti vaan kotiin nukkumaan yön yli promillet pois, tuostahan ei autoilijalla kuitenkaan kortti lähde kun ei näitä promilleja mistään enää saada kun mies siististi pukeutuneena marssii laitokselle, parempi silti että edes nyt meni poliisin juttusille, muutoin olisi voinut jäädä tämä juttu ikuiseksi arvoitukseksi kun ei poliisikaan tällaisia kauhean aktiivisesti selvittele jos auton rekisterinumeroa ei ole tiedossa tai autoa ei tavoiteta nopeasti.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Elpukka
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

matlockb kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Sellainen ''hetipakko'' voi olla esim muutama promille :|
Niimpä, ei ole vaikea arvata mikä se sellainen "hetipakko" voi olla, ensimmäisenä tosiaan tulee mieleen tämä muutama promille. Nopeasti vaan kotiin nukkumaan yön yli promillet pois, tuostahan ei autoilijalla kuitenkaan kortti lähde kun ei näitä promilleja mistään enää saada kun mies siististi pukeutuneena marssii laitokselle, parempi silti että edes nyt meni poliisin juttusille, muutoin olisi voinut jäädä tämä juttu ikuiseksi arvoitukseksi kun ei poliisikaan tällaisia kauhean aktiivisesti selvittele jos auton rekisterinumeroa ei ole tiedossa tai autoa ei tavoiteta nopeasti.
Promillet tuli juu tässä tapauksessa mieleen...
Mikähän oli poliiseille selitetty "hetipakko". :?
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

TS: Vaaralliset pillerit veivät kaksi ekaluokkalaista sairaalaan
Tiistai 28.9.2010 klo 02.53
Sekavuutta aiheuttavat pillerit veivät kaksi ekaluokkalaista sairaalaan Turussa, kertoo Turun Sanomat.

Lehden mukaan arviolta yläasteikäinen poika tarjosi vaarallisia pillereitä Verissuon koulua käyvälle ekaluokkalaiselle pojalle reilu viikko sitten. Ekaluokkalainen ei tuntenut vanhempaa poikaa entuudestaan.

Lapsi jakoi pillerit ystävänsä kanssa koulupäivän aikana. Kaksikko söi yhteensä neljä pilleriä.

Pillerit aiheuttivat lapsille sekavuustilan, jonka vuoksi molemmat joutuivat sairaalaan. He ovat kuitenkin jo toipuneet.

Poliisin mukaan kyse ei ollut huumausaineesta. Poliisi pitää tilannetta kuitenkin vaarallisena, ja tapausta tutkitaan pahoinpitelynä. Turun Sanomien mukaan poliisi ei vielä maanantaina ollut tavoittanut tekijää.

Varissuon kouluissa on tapauksen jälkeen tehostettu välituntivalvontaa.

Lähde: Turun Sanomat
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 2_uu.shtml

Mitähän pillereitä vanhempien kaapeista pöllitty? Testasivatkohan yläasteen pojat pikkulapsilla miten pillerit vaikuttaa että uskaltaa itsekkin ottaa ja saada jollain keinoin oma päänsä sekaisin?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Vahvempia särkylääkkeitä? Onneksi ei käynyt kuinkaan! Toivottavasti tekijätkin ottivat opiksi ja testaavat tästälähin lääkkeensä itse, parempi tietenkin, jos jättäisivät kokonaan ne lääkkeet reseptin haltijalle.
Nanika ga tooku matteiru to
Lukittu