Ja minä jälleen syyllistyin provosoimiseen, mutta kun ärsyttää jeesustelu ja itsensä muita parempana pitäminen.Rescuer kirjoitti:Joillekin ei alkoholi/muut päihteet näytä sopivan... Esimerkiksi fbiagentilta näyttää (taas) juhliminen sen verran käsistä, että on täytynyt trollata ketjut täyteen lautamiestekstillä ja pelkällä p@$kalla...
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ennen kuin tällaisia epäilyksiä alkaa heittämään ilmaan, kannattaisi lueskella Minfoa vähän laajemmin. Kaksi henkilöä, jotka ovat pääsääntöisesti eri mieltä asioista, sattuvat olemaan jostakin jotakuinkin samaa mieltä ja heistä tulee jonkun milestä yksi ja sama henkilö?Nuori Sherlock kirjoitti:Korjatkaa heti jos olen väärässä ja pyydän anteeksi tätä seuraavaa mutta oletko Ulrike ja Walking Disaster yksi ja sama henkilö?Aika noloa jos näin on
Kaikki eivät tarvitse tuplanikkejä, joillekin se tuntuu olevan itsestäänselvyys, että niitä saa ja kuuluu olla...
Aiheen ohi jankkaajat, myös vapaan keskustelun puolella. Aiheena X, joku nappaa aiheesta yhden sanan ja vänkää siitä siinä keskustelussa, kun voisi aloittaa uuden keskustelun tai pistää privaa. 
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
^Jotkut tekevät sitä tarkoituksella, trollatakseen ja saadakseen keskustelun pois alkuperäisestä aiheesta. Usein ketjuissa, joissa rikoksen tekijänä on maahanmuuttaja/maahanmuuttajataustainen/turvapaikanhakija. Eräskin henkirikosketju on mennyt pelkäksi keskusteluksi mielenterveyspotilaista...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
fbiagentti
- Sofia Karppi
Voi, että pientä pelastajaa on taas vituttanut muiden asiatRescuer kirjoitti:Joillekin ei alkoholi/muut päihteet näytä sopivan... Esimerkiksi fbiagentilta näyttää (taas) juhliminen sen verran käsistä, että on täytynyt trollata ketjut täyteen lautamiestekstillä ja pelkällä p@$kalla...
-
fbiagentti
- Sofia Karppi
Sinä uuvatti et kykene provoisomaan edes niitä pikkutyttöjä, joista olet kiinnostunut.damfin kirjoitti:Ja minä jälleen syyllistyin provosoimiseen, mutta kun ärsyttää jeesustelu ja itsensä muita parempana pitäminen.Rescuer kirjoitti:Joillekin ei alkoholi/muut päihteet näytä sopivan... Esimerkiksi fbiagentilta näyttää (taas) juhliminen sen verran käsistä, että on täytynyt trollata ketjut täyteen lautamiestekstillä ja pelkällä p@$kalla...
Hyvinhän tuo tuollaiseen otolliseen maaperään näyttää uppoavan, vastaus tulee jokaiseen pieneen tikulla tökkäisyyn, jollei heti niin ainakin kahden viikon viiveelläfbiagentti kirjoitti:Sinä uuvatti et kykene provoisomaan edes niitä pikkutyttöjä, joista olet kiinnostunut.damfin kirjoitti:Ja minä jälleen syyllistyin provosoimiseen, mutta kun ärsyttää jeesustelu ja itsensä muita parempana pitäminen.Rescuer kirjoitti:Joillekin ei alkoholi/muut päihteet näytä sopivan... Esimerkiksi fbiagentilta näyttää (taas) juhliminen sen verran käsistä, että on täytynyt trollata ketjut täyteen lautamiestekstillä ja pelkällä p@$kalla...
Oma pitkäaikainen puolisoni on muuten kohta 60 vuotta lähentelevä aikuinen nainen, toki häntä jo tuossa iässä lämmittää suuresti pikkutyttöihin vertaaminen, että kiitos hänen puolestaan
-
fbiagentti
- Sofia Karppi
damfin kirjoitti: Oma pitkäaikainen puolisoni on muuten kohta 60 vuotta lähentelevä aikuinen nainen, toki häntä jo tuossa iässä lämmittää suuresti pikkutyttöihin vertaaminen, että kiitos hänen puolestaan
Eihän se sinun kiinnostusta pikkutyttöihin varmaan vähennä, vaan varmaan lisää haluasi ostaa seksiä niiltä pikkutytöiltä, kun elämänkumppanina on vaipoissa makaava Tekari-Tiina.
-
fbiagentti
- Sofia Karppi
damfin kirjoitti:Ja minä jälleen syyllistyin provosoimiseen, mutta kun ärsyttää jeesustelu ja itsensä muita parempana pitäminen.Rescuer kirjoitti:Joillekin ei alkoholi/muut päihteet näytä sopivan... Esimerkiksi fbiagentilta näyttää (taas) juhliminen sen verran käsistä, että on täytynyt trollata ketjut täyteen lautamiestekstillä ja pelkällä p@$kalla...
Eli sinua ärsyttää se että joku pitää paheksuttavana että vanhat ukot ostavat seksiä pikkutytöiltä? Näin myönnät tuossa ihan suoraan. Voin kertoa että valtaosa ihmisistä pitää tuollaisia vanhoja ukkoja perversseinä ja paskaväkenä, mutta sinun kaltaisesi pervessin ja vinoutuneen mielenlaadun omaavan mielestä tuossa ei ole mitään pahaa, päinvastoin sinun mielestäsi valtaosa ihmisistä on jeesustelijoita ja pitävät itseään perverssiä parempina ihmisinä.
Jos paheksuu aikuisten seksin ostamista lapsilta on jeesustelija, vain niin, olet kyllä todella kieroutunut yksilö!
Ärsyttää täällä nämä suvakit jotka puolustavat pedofiileja, raiskaajia ja terroristeja tumman kyrvän kiimassaan. Jos heillä tekee mieli neekeriä tai ählämiä noin paljon muuttaisivat itse afrikkaan tai lähi-itään. Suomi ei tule ikinä taipumaan teidän islaminkiihkoon.
2 200 euroa tienaavalle jää kuukaudessa 10 euroa aiempaa enemmän käteen.
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Afrikan 800-miljoonaisesta väestöstä kristittyjä on lähes 500 miljoonaa.chadspill kirjoitti:Ärsyttää täällä nämä suvakit jotka puolustavat pedofiileja, raiskaajia ja terroristeja tumman kyrvän kiimassaan. Jos heillä tekee mieli neekeriä tai ählämiä noin paljon muuttaisivat itse afrikkaan tai lähi-itään. Suomi ei tule ikinä taipumaan teidän islaminkiihkoon.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Ärsyttää se että jotkut jeesustelukiimassaan eivät edes ymmärrä lukemaansa, vaan tekevät käsityksensä muista kirjoittelijoista sen perusteella mitä he luulevat muiden kirjoittaneen.fbiagentti kirjoitti:damfin kirjoitti:Ja minä jälleen syyllistyin provosoimiseen, mutta kun ärsyttää jeesustelu ja itsensä muita parempana pitäminen.Rescuer kirjoitti:Joillekin ei alkoholi/muut päihteet näytä sopivan... Esimerkiksi fbiagentilta näyttää (taas) juhliminen sen verran käsistä, että on täytynyt trollata ketjut täyteen lautamiestekstillä ja pelkällä p@$kalla...
Eli sinua ärsyttää se että joku pitää paheksuttavana että vanhat ukot ostavat seksiä pikkutytöiltä? Näin myönnät tuossa ihan suoraan. Voin kertoa että valtaosa ihmisistä pitää tuollaisia vanhoja ukkoja perversseinä ja paskaväkenä, mutta sinun kaltaisesi pervessin ja vinoutuneen mielenlaadun omaavan mielestä tuossa ei ole mitään pahaa, päinvastoin sinun mielestäsi valtaosa ihmisistä on jeesustelijoita ja pitävät itseään perverssiä parempina ihmisinä.
Jos paheksuu aikuisten seksin ostamista lapsilta on jeesustelija, vain niin, olet kyllä todella kieroutunut yksilö!
Vai pystytkö näyttämään missä minä olen kirjoittanut ettei pikkutytöiltä seksin ostamisessa ole mitään pahaa, tai missä minä olen kirjoittanut itse ostaneeni seksiä pikkutytöiltä?
Jos tuon käsityksen olet muodostanut siitä että kirjoitin joskus nuorena parikymppisenä pojankloppina harrastaneeni seksiä 16 vuotiaan tytön kanssa, niin melko vilkkaasti mielikuvituksesi laukkaa jos sen perusteella onnistut itsellesi muodostamaan minusta kuvan pikkutyttöjä jahtaavasta vanhasta ukosta, minä sentään pystyn käsi sydämella vannomaan että sen 20 vuoden aikana jonka olen ollut avoliitossa saman minua parisen vuotta vanhemman naisen kanssa, en ole kokenut tarpeelliseksi pettää kertaakaan enkä myöskään ole harrastanut avoliiton ulkopuolista seksia, en pikkutyttöjen enkä kenenkään muunkaan kanssa, en edes flirttailun asteella, että revi siitä sitten mielikuvaa irstaasta vanhasta pikkutyttöjä jahtaavasta ukosta, tai jospa katsoisit peiliin niin voisit löytää mielikuvasi mukaisen hahmon todennäköisemmin sieltä, minun elämänkokemukseni mukaan juuri ne irstaat vanhat ukot ovat niitä jotka omia himojaan piilotellakseen ovat suurimpaan ääneen muita siitä aiheesta moralisoimassa
-
fbiagentti
- Sofia Karppi
Kuolemannaakka kirjoitti:Afrikan 800-miljoonaisesta väestöstä kristittyjä on lähes 500 miljoonaa.chadspill kirjoitti:Ärsyttää täällä nämä suvakit jotka puolustavat pedofiileja, raiskaajia ja terroristeja tumman kyrvän kiimassaan. Jos heillä tekee mieli neekeriä tai ählämiä noin paljon muuttaisivat itse afrikkaan tai lähi-itään. Suomi ei tule ikinä taipumaan teidän islaminkiihkoon.
Pirjö Pönnille tai Pirjo Naakalle ei varmaan uskonnolla ole niin merkitystä, kunhan vain Pirjot saisi munaa vielä.
-
fbiagentti
- Sofia Karppi
damfin kirjoitti: minä sentään pystyn käsi sydämella vannomaan että sen 20 vuoden aikana jonka olen ollut avoliitossa saman minua parisen vuotta vanhemman naisen kanssa, en ole kokenut tarpeelliseksi pettää kertaakaan enkä myöskään ole harrastanut avoliiton ulkopuolista seksia,
Itse taas olen vaimosi ikäinen ja minulla on vaimoasi puolet nuorempi nainen, tasan ei käy kato nallekarkit maailmassa.
Eli sinulla ja naisellasi on siis ikäeroa lähes 30 vuotta... minulla ja sillä tytöllä oli silloin ikäeroa peräti miltei 4 vuotta, taisi juuri tulla todistettua se että itse tunnet vetoa itseäsi huomattavasti nuorempiin tyttöihinfbiagentti kirjoitti:damfin kirjoitti: minä sentään pystyn käsi sydämella vannomaan että sen 20 vuoden aikana jonka olen ollut avoliitossa saman minua parisen vuotta vanhemman naisen kanssa, en ole kokenut tarpeelliseksi pettää kertaakaan enkä myöskään ole harrastanut avoliiton ulkopuolista seksia,
Itse taas olen vaimosi ikäinen ja minulla on vaimoasi puolet nuorempi nainen, tasan ei käy kato nallekarkit maailmassa.Olen myös "pettänyt" vaimoani muiden naisten kanssa, miksi en olisi, mikä sen mukavampaa puuhaa? Mutta ei ole koskaan tehnyt mieli lasten kanssa harrastaa seksiä, kuten sinun ja sen ketjussa mainitun vanhan äijän.
Eli itseäni lainaten:
eiköhän tämä aihe ainakin minun puoleltani olekkin sopivaa lopettaa näihin sanoihindamfin kirjoitti:minun elämänkokemukseni mukaan juuri ne irstaat vanhat ukot ovat niitä jotka omia himojaan piilotellakseen ovat suurimpaan ääneen muita siitä aiheesta moralisoimassa