Jutussa eniten vialla on se, että tarinankertoja oli ek-vanki, jonka tuomio on tullut niin kammottavasta ja alhaisesta rikoksesta jota ei voi kukaan hyväksyä. En yhtään ihmettele ettei sääliä juurikaan heru Japelle.
Lomien evääminen koskee kuitenkin kaikkia vankeja, ei pelkästään murhista ja huimausaineista tuomittuja. Ilmeisesti korona-aikaan eivät vangit ole juurikaan läheisiään nähneet edes pleksin takaa. Arvelisin vapausrangaistuksen olevan muutenkin aika kova rangaistus ja sitten tuo läheisistä eristäminen päälle. Kyllä Rise olisi voinut tämän joulun ajan hoitaa muutenkin kuin lomat eväämällä. Kuten esim. miten aikaisemmin ehdotin, sitoumus tavata ainoastaan pientä lähipiiriä joilta olisi vaadittu negatiivinen koronatestitulos.
Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen - Helsinki, Kontula 21.10.2014
-
AnitaBlake
- Remington Steele
Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen - Helsinki, Kontula 21.10.2014
Minä en ymmärrä tätä vankien uhriutumista. Hirveen ikävää joo, mutta myös me jotka emme ole rikoksia tehneet olemme kärsineet koronasta ja joutuneet olemaan erossa läheisistä. Myös minun jouluni sai ikävän käänteen läheiseni jäädessä jumiin Britteihin. Jos niittaa jonkun niin menettää oikeutensa yhtään mihinkään, niinhän se uhrikin menetti. Tsemppiä Japelle.
- Tackleberry
- Adrian Monk
Ai ai, kun tuli oikein hyvä joulumieli, kun sai taas lukea tämän kusipään nillitystä.
Kyse on varmasti useimmiten siitä, että nämä väkivaltarikolliset ovat narsisteja ja tykkäävät aina itse uhriutua, vaikka ovat itse niitä pahimpia mulkvistejä.AnitaBlake kirjoitti: Ti Joulu 22, 2020 4:07 am Minä en ymmärrä tätä vankien uhriutumista. Hirveen ikävää joo, mutta myös me jotka emme ole rikoksia tehneet olemme kärsineet koronasta ja joutuneet olemaan erossa läheisistä. Myös minun jouluni sai ikävän käänteen läheiseni jäädessä jumiin Britteihin. Jos niittaa jonkun niin menettää oikeutensa yhtään mihinkään, niinhän se uhrikin menetti. Tsemppiä Japelle.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Jarno Turtiainen esiintyy viimeisimmässä Alibissa. On tällä hetkellä Jyväskylän avotalossa. Käy töissä Jyväskylän kaupungin puhtaanapidossa, josta saa liksaakin vitosen tunnilta. Kovasti tyytyväinen nykyoloihinsa.
-
originalnightstalker
- Martin Beck
Tää jarno o kyl harvinaisen oksettava ihminen jopa narsistiksi. Murhaa viattoman naisen ja vieläpä lasten läsnä ollessa ja sitte itkee kui vankilas ei oo kivaa ja ei saa tupakoida tai nähä koronarajotusten takia läheisiä.
Voi vittu mikä tyyppi.. miltäköhä uhrin lapsilta tuntuu ku ei voi nähä äitiä.
Oliko tän jarnon vaimo laittanu sen parvekkeen oven lukkoon ja vieny lapset pois asunnosta?
Jarnolle toivon mahollisimman paskaa loppuelämää
Voi vittu mikä tyyppi.. miltäköhä uhrin lapsilta tuntuu ku ei voi nähä äitiä.
Oliko tän jarnon vaimo laittanu sen parvekkeen oven lukkoon ja vieny lapset pois asunnosta?
Jarnolle toivon mahollisimman paskaa loppuelämää
-
JH1985
On kyllä vastenmielinen paskakasa. Toivottavasti karma hoitaa tämänkin pohjasakan.
Hyvä että Alibissa oli toi pieni artikkeli niin eipähän tuo tapaus unholaan jää. Muuten ei olisi ollut hajuakaan kenestä kyse. Ja kyllä kiinnostaa tuon (nykyisen?) Vaimon, eli alunperin eksän, ei kun avovaimon, vai mikä nyt milloinkin, osuus. Erittäin erikoista.. siis oli pakko lukea koko ketju että pääsi edes jotakuinkin kärryille. Niin mikäs tää nainen nyt siis on? Kai nyt jollain tietoa. Kuulosti vähän löyhältä tuo sen todistus(mikä ei ollut pakollinen kun olivat kihloissa), koitettu sillä ilmeisesti todistaa että kyse oli vain "taposta" eikä mistään harkitusta. No läpihän tuo ei näemmä mennyt. Nice try.
-
Helsinki22!
- Susikoski
Re: Ex-miesystävä tappoi 27v. naisen, Kontula 21.10.2014
Asuin murhaajan kanssa aikoinaan samassa talossa. Muuttivat sittemmin isompaan asuntoon naapuritaloihin. Todella vastenmielisen näköinen tyyppi, enkä itse olisi koskenut tikullakaan tähän. Sellainen perus "kontulalainen". Joku huivi aina päässä. Tosi valkoinen tukka.Jenku kirjoitti: La Touko 16, 2020 6:15 pm Haluaisin kovasti nähdä sen idioottimuijan kuvan, joka tällasen kanssa vielä perhettä ylläpitää. Voi huhhuh! Japen naamakin ois kiva nähdä, niin sais vähän perspektiiviä kannattaako siitä naamaa ta tapella.
Tuo hänen naisensa ainakin asui vielä pitkään Kontulassa, ja sitä ihmettelen, koska kaikki karttoivat häntä. Oli ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Sellainen välinpitämätön. Kaksi lasta oli heillä.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)