Damien ja Mike Manner

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Damien kirjoitti:Kyllähän meille jo selväksi kävi ettette ole oman päiväkotiporukkanne lahjakkaimpia mutta pitäisikö siihen tyhmyyteenkin vetää jonnekin raja?Se terveydenhuoltokaan kun ei ihmeisiin pysty.
Ja tässä puhutaan monikossa, meille...Mietin äsken lukiessani, että miksi monikko? kuinka monta "minähahmoa" pitää sisällään nimimerkki Damien?

Joissain kohtaa Damien ottaa itsensä irti tilanteista ja puhuu tyyliin, minä ja te muut. Usein myös syyttävä sormi osoittaa yleensä "teitä muita". Alla esimerkki Kakira ketjusta.
Damien kirjoitti:Siis vaihtoehtoina että: joku anonyymi kopioi uutisen aikanaan palstalle
anonyymeine hahmoinen ja käytte taas sen ainaisen " vittu mikä mulkku tuollaiset pitäisi tappaa lässynlää" keskustelunne.
No mutta... :roll: Näihin tuskin saa mitn vastausta. Varsinkaan, jos kyse on oikeasti persoonallisuushäiriöstä.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Eiköhän tässä nyt kannattaisi vetää vähän henkeä ja lopettaa tuo yksittäisiin sanoihin takertuminen? Kyllä kai kaikki jo tajuavat, että Damien on syyllistynyt asiattomaan vitsailuun. Mutta on tämä "ompelukerhoporukkakin" jo syyllistynyt ylireagointiin jatkaessaan ajojahtia päivätolkulla... :roll:

Ehdotan tasapuolisesti viikon bannia kaikille rääpimiseen osallistuneille. Sen verran henkilökohtaisuuksiin tässä jo näyttäisi sorrutun puolin ja toisin. :|
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kukaanhan ei pakota täällä ketään käydä näitä lukemassa...
Voin vapaaehtoisesti antaa vaikka itse itselleni kolme viikkoa bannia jos se helpottaa muiden oloa palstalla...Kiitos!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja SharQ »

maija turjukka kirjoitti:Ehdotan tasapuolisesti viikon bannia kaikille rääpimiseen osallistuneille. Sen verran henkilökohtaisuuksiin tässä jo näyttäisi sorrutun puolin ja toisin. :|
Ollaan kuitenkin Lautamiehissä, tässä Minfon ikiomassa hiekkalaatikossa, joka on tainnut kuitenkin vuodenajan ja lumen paljouden takia muuttua valtavaksi lumikasaksi, jossa on viikon verran nyt vedetty aika raakaa "Kukkulan Kuningas" kisaa. Välillä tosin muistuttanut enempi "Tunkion Kukko" kisaa.

Jos nyt oman vaatimattoman mielipiteen vielä sanon, niin eipä ole kyllä nämä keskustelut ainakaan minun silmissä tämän foorumin arvoa nostanut, pikemminkin päin vastoin. Alussa oli vähällä nousta pieni hymynkare suupieleen, mutta kääntyi kyllä hyvin nopeasti inhon puistatuksiksi :evil:

Aihe sinällään tärkeä ja yhä enenevässä määrin ajankohtainen Suomessakin, mutta kyllä minä ainakin olisin odottanut hieman asiallisempaa linjaa aiheen käsittelyssä, sen enempää kirjoittajia erittelemättä tai syytämättä.

Se siitä. UGH!
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

maija turjukka kirjoitti:Kyllä kai kaikki jo tajuavat, että Damien on syyllistynyt asiattomaan vitsailuun.
Paitsi asianosainen itse, sorgen.

Minua ei banni haittaa, mutta sanon, että tämä on vielä kevyttä moniin muihin ketjuihin verrattuna.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:Kyllä kai kaikki jo tajuavat, että Damien on syyllistynyt asiattomaan vitsailuun.
Paitsi asianosainen itse, sorgen.

Minua ei banni haittaa, mutta sanon, että tämä on vielä kevyttä moniin muihin ketjuihin verrattuna.
Minusta kun tuntuu siltä että pahimmat ylilyönnit ovat sattuneet keksittyjä syytöksiä mm. pedofiliasta
esittäneiden osalta.Mutta ei haukku haavaa tee, korppikotka lauma saa siunaukseni jatkaa
Pitäähän sitä ihmisillä jotain elämää olla.sorgen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ja niin kovasti kuin lupasinkin itselleni että jätän tämän jutun nyt. :lol:
Alkuperäiseen kysymykseen on vastattu, vastaus sivuutettiin.
Vastapuoli on myös esittänyt mitä ihmeellisimpiä väitteitä mutta sivuuttanut kysymykset väitteidensä
tarkentamisesta.Aika hyvin on keskustelu jankannut paikallaan.

Edelleen Pedobear on minusta hauska hahmo(joo, onhan se pedo mutten pidä sitä riittävän
vakavana uhkana lapsiemme fyysiselle turvallisuudelle). :wink:
Pedofilia sen sijaan ei ole ok, näin en myöskään ole missään asianyhteydessä väittänyt.
Se ei ole myöskään hyväksyttävää eikä missään nimessä hauska asia.

Kyseisiä lauseita voitte väännellä, käännellä tai vaikka työntää sinne minne aurinko ei paista.
Kuten lienette huomanneet, minulle se on aivan sama.
Oletan että tämän tyhjentävän vastauksen myötä ette enää toivo aivopieruihinne vastauksia.
Ylläpito voi harkintansa mukaan bannata tai olla bannaamatta, se on minulle yksi ja sama.
Kannattaa muistaa että eräät vain katkeroituvat noista banneistaan kun eivät niiden syytä
tajua ja palaavat tuomionsa kärsittyään haaskoille entistä pahempina.
Paras lääke asiaan on ignooraaminen. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Chopper kirjoitti:Kukaanhan ei pakota täällä ketään käydä näitä lukemassa...
Voin vapaaehtoisesti antaa vaikka itse itselleni kolme viikkoa bannia jos se helpottaa muiden oloa palstalla...Kiitos!
Ei pakota, ei, mutta kummasti tää megasuhteet saavuttanut kinastelu vähentää intoa ylipäänsä käydä koko minfossa. Siksi siis toivoisin, että tämä aihe jo sivuutettaisiin ja siirryttäisiin eteenpäin.

BTW: Mä en ainakaan lue sua kuuluvaksi "ompelukerhoon", sä et kuitenkaan ole sotkenut puuroja ja vellejä yhtä pahasti, kuin muutama muu ahkera kommentoija.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

maija turjukka kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Kukaanhan ei pakota täällä ketään käydä näitä lukemassa...
Voin vapaaehtoisesti antaa vaikka itse itselleni kolme viikkoa bannia jos se helpottaa muiden oloa palstalla...Kiitos!
Ei pakota, ei, mutta kummasti tää megasuhteet saavuttanut kinastelu vähentää intoa ylipäänsä käydä koko minfossa. Siksi siis toivoisin, että tämä aihe jo sivuutettaisiin ja siirryttäisiin eteenpäin.

BTW: Mä en ainakaan lue sua kuuluvaksi "ompelukerhoon", sä et kuitenkaan ole sotkenut puuroja ja vellejä yhtä pahasti, kuin muutama muu ahkera kommentoija.
Jos kirjoittelijoita aletaan jaottelemaan, kuka kuuluu ompelukerhoon ja kuka on sitten se "fiksumpi" kirjoittelija, niin erittelenpä minäkin erään ryhmän, joka ilmestyy aina viimeisille lämpimille. Viisastelijat.

Aika monta kertaa on HerloCCi ja Chopper kertoneet, etteivät piittaa pedobearista tuon taivaallista. Siltikin jostain kumman syystä puhe siirtyy aina ja uudestaan pedobeariin. ("kinastelun" alussa oli jo faktat tiedossa pedobearista, miksi Damien palasi kuitenkin koko ajan keskustelussaan pedobeariin?)

Chopper heitti yksinkertaisen kysymyksen Damienille, enkä jaksa sitä enää toistaa tässä, mutta mitä sai siitä osakseen? Vittuilua.

Ei ole mun mielestä järjen hommaa tosiaan tulla viisastelemaan, jos on seuraillut taustoilla keskustelun kulkua. Mä en usko hetkeäkään, että tämä "kinastelu" olisi pitänyt yhtäkään vakkaria poissa minfosta. Päinvastoin. On taas uutta taivasteltavaa.
SharQ kirjoitti:Aihe sinällään tärkeä ja yhä enenevässä määrin ajankohtainen Suomessakin, mutta kyllä minä ainakin olisin odottanut hieman asiallisempaa linjaa aiheen käsittelyssä, sen enempää kirjoittajia erittelemättä tai syytämättä.
No etkös tajunnu, että se oli sitä huumoria, millä keskustelu eteni. Ikävä kyllä pitkästä ilosta tuli itku.
maija turjukka kirjoitti:Ehdotan tasapuolisesti viikon bannia kaikille rääpimiseen osallistuneille. Sen verran henkilökohtaisuuksiin tässä jo näyttäisi sorrutun puolin ja toisin. :|
maija turjukka kirjoitti:BTW: Mä en ainakaan lue sua kuuluvaksi "ompelukerhoon", sä et kuitenkaan ole sotkenut puuroja ja vellejä yhtä pahasti, kuin muutama muu ahkera kommentoija.
^ Kuulostaakin tosi tasapuoliselta tää sun ehdotus.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Onkohan poliisi napannut Damienin?
Marsalkka kirjoitti:
Damien kirjoitti:Nyt asia kuulemma on viety eteenpäin.Pelottavaa, toivottavasti muitakin pelottaa.
Nyt olet kusessa. Tästä on varmaan kyse:

http://www.poliisi.fi/nettivinkki
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

Marsalkka kirjoitti:Onkohan poliisi napannut Damienin?
And how... :lol:
Toisin kuin jotkut, minä viihdyn "vapaalla jalalla". :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

On varmaan ollut vaikeaa vältellä poliisia. Asia sentään on viety eteenpäin.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

Olo on hieman kuin Harrison Fordilla mutta onneksi olen naamioitumisen mestari ja
nämä ovat halpoja:
Kuva
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja Damien »

Damien
Maanantai-illan ratto kun ei Risonissa ole karaokeosiotakaan, singalonggia:
"You take what you can and some more.
You take more than they can give.
Me myself and I: that is the only way you know.
You are the devil in disguise the prayer in neon lights,
you've always tried to take your chance of someone elses misery..
Inside you the hunger never sleeps.
You're always you're always gaining more sympathy...
You're something something that makes me creep...
You're now reaching supremacy.

You don't know the world called shame you don't even have a clue.
I just wish that someone would shut your face for good.
How low can you go with this you sleazy son of a bitch.
You've crossed the line of decency, but in the end well enjoy your tragedy.
Inside you the hunger never sleeps.
You're always you're always gaining more sympathy...
You're something something that makes me creep...
You're now reaching supremacy!

God only sees the philosopher who is lost.
God only sees the bitterness and broken trust.
God only sees the prophet blinded by lust.
God onlys sees: god only sees!
(Damien)"
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Damien ja Mike Manner

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kuva
(:
Syy miksi huomisesta tulee hyvä päivä
NN ilahdut kun kuulet että:
Sinua kehutaan kauniiksi
xx minuuttia sitten via Phrases · TykkääEn tykkääkään · · huomisesta tulee paras
En oikein osannut viedä tätä järkytystäni mihinkään, joten päätin nostaa asian esille täällä.
Facesin ja törmäsin ystäviemme tyttären kommenteissa oheiseen kuvaan. Tyttö on jotain 14 ja minulle heräsi heti fiilis, että tuo paikka 'Miksi huomisesta tulee hyvä päivä' plokkaa tuollaisten teinien profiileja. (minä ainakaan en kyseessä olevaa klikkaisi auki....)

En kohdista tätä mitenkään sinuun Dami tai edes Manneriinkaan, mutta tästäkin ketjusta löytyi tuo samainen hahmo.

Mitenköhän poliisi tuollaisen jäljittäisi??? Tai lähteekö edes jäljittämään? Olisiko syytä jäljittää vai käyttääkö tuota kuvaa joku joka ei halua nähdä yhteyttä?
Nuotio & Äreät Tiput
Vastaa Viestiin