Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Näytöt
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken
Nothing is quite what it seems
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kiinalaiskaupunginosassa tosin ei savolaisia suvaittu lainkaan - jouduin hyvästelemään Olvi-lippikseni, kun se rykäistiin kinukkien toimesta päästäni. Makeasta oopiumin katkusta päätellen kinukeilla oli muutakin kuin kalakukkoa. "Voe helevettiläene" lipsahti syntymäväärien leukojeni välistä. Olin juuri valmistautunut ottamaan ratkaisevan sivuaskeleen kun mieleeni juolahti isäni, pullo huulillani läikähtikin rinnuksilleni ja kuulin takaani askeleita, jolloin käännyin ympäri. Minfon kesäretkiporukka töllisteli Ratapubin suuntaan ja piknik-kori makasi kaatuneena parin sammuneen vieressä. Sammalmättäästä löytyneet puolikengät sopivat minulle täydellisesti. Gravediggerin sääret näyttivät ruskettuneilta, ihana mies mutta huono viinapää. Näköradiopuhelimeni tärinä havahdutti viereisen naisen luulemaan, että Suomi voitti muurahaispesässä istumisen maailmanmestaruuden. Mutta kliimaksi johtuikin hajusta, ÖöghhhPthyii! jotenkin niin syntyessäni isäni deodorantti petti rajusti. Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa oli kaksi sorkanjälkeä.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

...

Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa oli kaksi sorkanjälkeä.

Onneksi taskumattini oli
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

...

Kiinnitysvaarnoista oli löytynyt vieraan miehen DNA, tylppä astalo baarikaapista, verta 70-luvun tapetista, ulkosuomalaisen punainen Volvo, jonka takapenkillä istui Joutsenlahti huppu päässään ja kitara sylissään. Tässä vaiheessa heräsin, vaikken kuitenkaan kuolleista uroshirvistä unta nähnyt, vaan verevistä minfolaisista. Karu totuus valkeni heleänä helluntain aamuna, olin alastomana parkkipaikalla ja täysin rahattomana. Muistikin oli kadonnut. Opelin sivupeilistä tarkistin naamatauluni kaamean kunnon: kulmahammas pilkisti posken läpi ja otsassa oli kaksi sorkanjälkeä.

Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä.
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Näytöt
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan. Pelkäsin alastomuuteni paljastavan
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Onneksi taskumattini oli vielä puoliksi täynnä, tietäisinpä vain missä. Krapularyyppy olisi paikallaan, kunnon panosta puhumattakaan. Pelkäsin alastomuuteni paljastavan kuulumiseni Keskustapuolueen kannattajakuntaan
Vastaa Viestiin