Maybrick kirjoitti:Käskivätkö avoappivanhempasi sinua luopumaan korvakorustasi?
Minä itse päätin ottaa korvakorun pois jo ennen kuin tunsin nykyistä avopuolisoani.
Uskaltaako Mikko82 edes ajatella tätä homoasiaa ihan pohjia myöten, vai onko kyseessä vielä pikkupojan uteliaisuuden sekainen hui kauhistus -asenne, joka naamioidaan suureksi suvaitsevuudeksi?
Minulla ei ole mitään homoja vastaan, sillä minun ystäväpiirissä on myöskin homoja ja lesboja. Olen sen verran asiaa miettinyt, että homot eivät ole vaaraksi yhteiskunnalle vaan ne jotka eivät suvaitse heitä ja samaten ne vanhemmat, jotka eivät osaa lapsiaan kasvattaa tavoille. Minä en pelkää, että joku homo alkaisi riisumaan mun housujani kaupan kassajonossa tai missään tilaisuuksissa, jossa ois homoja. Mutta niin vain Suomi sairastaa "homofobiaa" elikkä sitä ettei suvaitse ja siitä nyt kannattaa puhua? Sitä edelleenkin pilkataan elokuvissa, että kun menee homobaariin, niin joku homo alkaa heti tanssittamaan.
Näihin homoihinkin tulee osuvasti se Richard Dawkinsin ajatus, koska suurin osa uskoo että homoista on haittaa: "uskonto on irrationalista ja aiheuttaa vahinkoa yhteiskunnalle". Näinhän sitä on käynyt alunperin. Ensin USA herjasi islamilaisia ja koitti rauhanturvaamisen avulla "käännyttää islamilaisia kristityiksi" ja sen jälkeen WTC-torniin jysähti lentokone ja USA peitti Irakissa sen "rauhanturvaamistehtävillä" ja nyt koitetaan syrjiä homoja, kun yhtä uskovaiset kuin heterotkin tahtoisivat saada "kirkkohäät". Lyödäänkin Raamatulla päähän, ettei sellainen nyt oikein ole soveliasta. Kirkko elää 20 vuotta nykyaikaa jäljessä. Eli 20 vuoden päästä voidaan vihkiä homoja kirkossa avioliittoon.
Mielestäni maailmassa ei tulisi olla mitään uskontoa. Ei kristinuskoa, islamia, buddhalaisia tms. Olen ateisti elikkä kieltäytynyt uskomasta Jumaliin. Suomi on sivistysvaltio. No ei todellakaan ole, mikäli Suomessa ei eroteta kirkkoa valtiosta.
En ole ymmärtänyt myöskään sitä että joillakin on tapana, että mennään enon, tädin, serkun tai sedän hautajaisiin, koska en minä heitäkään velvoittaisi moiseen jos kuolisin. En haluaisi että kaikki kaverini olisi mun hautajaisissani, ehkä joku harva ja valittu. Ne eivät kuulu kuin korkeintaan puolisolle, sisaruksille ja omille vanhemmille (jos ovat elossa) -muut ovat roskasakkia.
---
En mennyt biologisen isoisäni hautajaisiin elokuussa, kunnen ollut häneen yhteydessä 22 vuoteen, enkä biologisen isäni hautajaisiin (jonka kuolemaa todellakin surin) 17 vuoteen, vaikkei minulle oltu pahemmin kutsua lähetettykään.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"