Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Axel Foley

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Tammi 05, 2026 10:54 pm
Bird kirjoitti: Ma Tammi 05, 2026 9:23 pm
Siis joo, henkilön voi mahdollisesti tunnistaa mm. kielioppivirheistä, mutta se pointti on, että tätä ei koskaan voi tehdä varmuudella.
Höhhh... onpa hienosti saivarreltu. Ethän sinäkään voi tietää varmuudella.!!, ovatko kyseiset multi-oletetut eri henkilöitä, vai ovatko yksi ja sama tapaus.
Lisäksi yksi syy, miksi kirjoittajat (ja puhujat) muistuttaa toisiaan, on se, että ajan ja kulttuurien mukana vaihtelee myös niin sanotut trendisanat ja -käsitteet, mitkä leviää ja yleistyy.
Justiinsa juu... eräässä välissä se trendisana oli "vajakki", joka tuli usean nikkin suunnalta, ja kun siitä nikkeille yleisluontoisesti mainittiin, niin kummasti jokainen heistä lopetti tuon sanan huutamisen. Omituinen sattuma, mutta sinä toki varmaan löydät siihen jonkun hyvän selityksen.
Mutta eivät he silti aina ole todellakaan se yksi ja sama henkilö.
Näemmä saivartelu on yksi lempilajisi. Olenko väittänyt, että kaikki kimppasanojen käyttäjät olisivat aina yksi ja sama henkilö? Joidenkin pölkkyjen kohdalla sen vain näkee silmät suljettuinakin.
Ps. Vaikka yleensä ottaen mäkään en tällä päätäni vaivaa, mutta toisaalta sitten taas se kiinnostaa - etenkin ryhmädynaamisena ilmiönä. Senkin kyllä varmaan jo aiemmin sanoin.
Kyllähän ryhmädynamiikka tietysti voi olla kiinnostavaa, jos sille on hyvä tutkimusalusta, mutta saanen epäillä, onko tämä kaavoihinsa kangistuneiden mielipiteiden rämeikkö edes alkuunkaan sellainen. :D
No mutta enhän mä tiedäkään. :D Miten voisinkaan.
Tuli toki taas nopeahkosti kirjoitettua kaikesta tästä ja ennen kaikkea yleisemmällä tasolla tajuamatta sitä ilmaista. Mun moka.

Mutta jos totta puhutaan, niin saatan kyllä siltikin oikeasti olla hitonmoinen "saivartelija" - hlvtin tarkkakin olen. 😁 huh, jos ehtisin ja jaksaisinkin siitä näkökulmasta täällä kirjoittaa..

Mutta en mä sillä saivartelulla/tarkkuudellani nyt vaikkapa sulle, Yrjö, mitään pahaa tarkoittanut - enkä läheskään aina muillekaan, mutta inhimillinen kun mäkin olen, niin välillä niin sanotusti läikkyy yli. ☺️
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: Ma Tammi 05, 2026 11:05 pm
Mutta en mä sillä saivartelulla/tarkkuudellani nyt vaikkapa sulle, Yrjö, mitään pahaa tarkoittanut - enkä läheskään aina muillekaan, mutta inhimillinen kun mäkin olen, niin välillä niin sanotusti läikkyy yli. ☺️
No, enhän minä sinua jonain pahispeikkona pidäkään. Itse myös joskus huomaan, että tahtomattani tulen tallanneksi joidenkin ihan hienoja ajatus-kukkapenkkejä, kun olen hieman sarvikuono luonteeltani, mutta onneksi sen takia myös paksunahkainen. 8)
X X X X X
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Tammi 05, 2026 11:37 pm
Bird kirjoitti: Ma Tammi 05, 2026 11:05 pm
No, enhän minä sinua jonain pahispeikkona pidäkään. Itse myös joskus huomaan, että tahtomattani tulen tallanneksi joidenkin ihan hienoja ajatus-kukkapenkkejä, kun olen hieman sarvikuono luonteeltani, mutta onneksi sen takia myös paksunahkainen. 8)
Juu, varmuuden vuoksi sen kirjoitin. (Edit. Ehkä siksikin, että itsestäni on hyvä, jos joku tällaista mulle ilmaisee.)
Samoin voin sanoa sullekin, siis etten pidä ns. pahiksena. Ja paksunahkaisiakin tänne tarvitaan. :)

Silti omasta mielestäni vielä enemmän niitä, ketkä ovat mahdollisesti herkkiäkin eivätkä pelkää sitä paljastaa (esim.vaikka sen hiton egonsa takia) täällä. :) Edit. Siis herkätkin ihmiset on usein myös vahvoja eikä tule poljetuiksi muiden taholta..
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

JasseHames kirjoitti: Ti Joulu 30, 2025 10:54 pm Koettakaapa nyt kaikki tajuta, että "Ross Sullivan", "Korpisoturi", "Cohle", "Gary Francis Poste", "Gaikowski", "Mansour", "Tsilari", "Lionel Hutz", "Hank Voight", "Georgie Davis", "Reggin", "Eskimopuikko", "NeroKatti" jne. jne.

Muistan kun NeroKatti tuli Ulliksen ketjuun ihan yllättäen. Olin ihan varma et oli MissHolmesin toinen nikki sillä peesasi häntä koko ajan. Missäköhän MissHolmes on nykyään?
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Cadi John kirjoitti: La Tammi 10, 2026 8:42 am
JasseHames kirjoitti: Ti Joulu 30, 2025 10:54 pm Koettakaapa nyt kaikki tajuta, että "Ross Sullivan", "Korpisoturi", "Cohle", "Gary Francis Poste", "Gaikowski", "Mansour", "Tsilari", "Lionel Hutz", "Hank Voight", "Georgie Davis", "Reggin", "Eskimopuikko", "NeroKatti" jne. jne.

Muistan kun NeroKatti tuli Ulliksen ketjuun ihan yllättäen. Olin ihan varma et oli MissHolmesin toinen nikki sillä peesasi häntä koko ajan. Missäköhän MissHolmes on nykyään?
No nyt on kyllä erittäin mielenkiintoista 😄 Tulin selaamaan HameJessen sekopäisiä viestejä Rossista, korpisoturista ja kostista, mutta aivan yllättäen saan yllätyksekseni huomata, että joukkoon on etsiytynyt jostain kiven kolosta toinen kaheli CJ. Ilmeisesti hän on sotkenut jo minutkin näihin multinikki juttuihin. Varmaan on jotenkin turvallista tietyn tyyppisille kirjoittelijoille, että voi mielessään yhdistää eri nikit yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Varsinkin tilanteessa missä toinen keskustelija on jostakin asiasta eri mieltä kuin itse. Voi ehkä olla helpompi henkisesti käsitellä sitä, ettei sillä hetkellä suurinosa edusta samaa mielipidettä kuin itse kyseisessä asiassa🤔 Sitä paitsi CJ mä sulle sanoin joskus ajat sitten, että tätä minfoa on voinut seurata pidempäänkin ilman omaa nimimerkkiä. RaijaLeena ja kelloHameJesse varmaan suoltaa ihan riittävästi niitä omia harhojaan tänne muutenkin
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Cadi John
Axel Foley

^
Heh tais mennä eräällä ihon alle. No jos täällä aletaan haukkumaan niin olen tainnut aiemmin sanoa sulle ja sanon nytkin: kertoo itsestäsi paljon noiden hymiöiden käyttö. Siksi en lähde jatkamaan tämän enempää juttua kanssasi.
Cadi John
Axel Foley

NeroKatti kirjoitti: To Tammi 15, 2026 11:46 pm
kirjoitti: Ti Joulu 30, 2025 10:54 pm

Sitä paitsi CJ mä sulle sanoin joskus ajat sitten, että tätä minfoa on voinut seurata pidempäänkin ilman omaa nimimerkkiä.
Btw, muistan joo kuka sen sanoi… heh et ollut sinä. Ja en ole koskaan jutellut sun kanssa.
Eskimopuikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eskimopuikko »

Jaa. Nyt olen itsekkin päätynyt tälle psykkosilistalle.
Mielenkiintoista.

Näköjään siihen riittää, että pyytää pitämään tämän paskan niille varatuissa kymmenissiä ketjuissa, eikä tuo sitä muualle.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Cadi John kirjoitti: La Tammi 17, 2026 9:20 am ^
Heh tais mennä eräällä ihon alle. No jos täällä aletaan haukkumaan niin olen tainnut aiemmin sanoa sulle ja sanon nytkin: kertoo itsestäsi paljon noiden hymiöiden käyttö. Siksi en lähde jatkamaan tämän enempää juttua kanssasi.
**
Mitä se kertoo? Tarkenna ihmeessä.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Cadi John kirjoitti: La Tammi 17, 2026 10:32 am

Sitä paitsi CJ mä sulle sanoin joskus ajat sitten, että tätä minfoa on voinut seurata pidempäänkin ilman omaa nimimerkkiä.
Btw, muistan joo kuka sen sanoi… heh et ollut sinä. Ja en ole koskaan jutellut sun kanssa.
**
Tarvitseeko lauseesi täydentämiseen kirjoittaa erikseen "Heh"? Oletko niin epävarma että omaa vitsiäsi pitää korostaa erikseen?

NeroKatti
Neuvoja-Jack

Eskimopuikko kirjoitti: La Tammi 17, 2026 1:51 pm

Mielenkiintoista.

Näköjään siihen riittää, että pyytää pitämään tämän paskan niille varatuissa kymmenissiä ketjuissa, eikä tuo sitä muualle.
**
Kyllä sä avauduit tikkas ketjussa jatkuvasti siitä että epäilet että Holmes ja mä ollaan sama

Cadi John
Axel Foley

NeroKatti kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 5:07 am
Cadi John kirjoitti: La Tammi 17, 2026 10:32 am

**
Tarvitseeko lauseesi täydentämiseen kirjoittaa erikseen "Heh"? Oletko niin epävarma että omaa vitsiäsi pitää korostaa erikseen?
Laita mummo korkki kiinni jo.
Eskimopuikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eskimopuikko »

NeroKatti kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 5:10 am

Mielenkiintoista.

**
Kyllä sä avauduit tikkas ketjussa jatkuvasti siitä että epäilet että Holmes ja mä ollaan sama
Nyt taidat olla kyllä erehtynyt henkilöstä.
Tietääkseni en ole kirjoittanut mihinkään tikkasketjuun yhtään mitään ja ainoa kenen olen sanonut olevan jonku toinen kirjoitataja on vanha kunnon putsari.

Ja voit kyllä aika helposti käydä asian tarkistamassa.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Mielenkiintoista.

Itse en ole edes tiennyt, että Minfossa on Eskimopuikko. Vaikuttaa siltä, että did-häiriöni pahenee.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Tammi 25, 2026 5:47 pm

Mielenkiintoista.

Itse en ole edes tiennyt, että Minfossa on Eskimopuikko. Vaikuttaa siltä, että did-häiriöni pahenee.
Ethän sinä vieläkään tiedä, että olet Ripulisoturi (= "Korpisoturi"-sukkanukke/sivupersoona), vaikka hengenheimolaisesi "Quorthon" pitää todistettuna, että olette sama henkilö...
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:22 pm Outoa sun multinikkeilyssä on se, että teet sitä ilman nähtävissä olevaa motiivia, etkä pysty sitä myöntämään, vaikka se on jo käytännössä todistettu. Se ei ole väärin tai vastoin sääntöjä, mutta pidän sitä erikoisena.
Miksi muuten olet lopettanut Ripulisoturina riehumisen? Tuliko mieleesi liikaa isisi antamat veriset selkäsaunat ja rajut anaaliraiskaukset...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin