Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1795
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Westi84 kirjoitti:
Keke
No toihan selvensi ihan sikana. Eli ei yhtään. Ihan turhaa paskanjauhantaa tämäkin näköjään. Miksi edes vaivauduin. :roll:
ElonEl
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2013 12:28 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja ElonEl »

WalkingDisaster kirjoitti:
Westi84 kirjoitti:
Keke
No toihan selvensi ihan sikana. Eli ei yhtään. Ihan turhaa paskanjauhantaa tämäkin näköjään. Miksi edes vaivauduin. :roll:
No nyt tuli oikea kysymys. Sitähän täällä on jokainen miettinyt, että miksi ihmeessä vaivauduit?
Sovitaanko ettet enään tästä lähin vaivautuisi tänne kirjottelemaan?
gartsu
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 05, 2011 7:04 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja gartsu »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 02132.html

"Jari Sarasvuo oli tiistaina Seinäjoella ja myöhästyi huoltoasemalle järjestämästään tilaisuudesta 10 minuuttia. Syyksi hän sanoi sen, että hän oli haastattelemassa Joel Liloa.

Nelonen ei aio esittää Joel Lilon haastattelua Sarasvuon ohjelmassa torstaina.

- Mielestäni se on ihan tarpeetonta. Jätetään surevat ihmiset rauhaan ja kunnioitetaan työtön muistoa, sanoo Nelosen vastaava kanavatuottaja Alexandra von Knorring-Rosti.

Tuottajan mukaan Lilon haastattelun hyllylle paneminen ei aiheuta sen suurempia mullistuksia.

- Ohjelma vain paranee.

Sarasvuon ohjelman tuottaa Neloselle tamperelaislähtöinen Aito Media, jolla nykyään on toimistot Helsingissä ja Tampereella.

Joel Lilo tuomittiin vuonna 2012 elinkautiseen vankeusrangaistukseen Jenna Lepomäen murhasta. Saman tuomion sai jutun päätekijä Joona Hasselqvist.

Viime syksynä Turun hovioikeus muutti tuomiota. Hasselqvist sai 12 vuotta taposta ja Lilo 6 vuotta avunannosta.

Nuorena henkilönä Lilo istui tuomiosta kaksi vuotta ja pääsi saman tien vapaaksi.

Syyttäjä ja Jenna Lepomäen omaiset ovat hakeneet tuomioon muutoksenhakulupaa korkeimmasta oikeudesta."
Jussi Niiranen
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Bias »

Hattua nostan tuotantoyhtiölle. Hienoa huomata, että joillakin median edustajilla on vielä moraali kunnossa.

Seuraavaksi varmaan Seiskassa oma blogi Lilolle ja aletaan järjestämään hassunhauskoja murhaviikonloppuja larppityyliin, joista näytetään parhaita paloja seiska-TV:ssä. Tuksu ja Matti kun eivät enää tuota tarpeeksi.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Avatar
Westi84
Nikke Knakkertton
Viestit: 171
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 4:01 am
Paikkakunta: Oopperakaupunki

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Westi84 »

Noh mites suu nyt laitetaan WalkingDisaster?
Ja mistä kuulin asian niin Jennan isältä ettei ohjelmaa esitetä.
Piti kirjoittaa Kete eikä Keke. Mun virhe siinä.
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
Kimi: Thank You
Secret
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: To Elo 18, 2011 9:53 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Secret »

En jaksanut koko keskustelua lukea, mutta onko Lilon isä todella Israelilainen huumeidenkäyttäjä? Miten hänen toive voi mennä suomalaisen äidin toiveen edelle?

Julkaiskaa haastattelu vaan, nähdään mikä nössö kaveri oikeasti on!

t.Mie
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Ja pyh. Mä en katso Neloselta mitään ohjelmaa enää ikinä jos sielläkin annetaan huomiota tollaselle. Mä en pysty ymmärtämään miten kukaan voi tehdä toiselle pahaa ja vielä käyttäytyä niin kuin uhri olisi itse sen ansainnut.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
primate
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2012 5:38 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja primate »

Secret kirjoitti:En jaksanut koko keskustelua lukea, mutta onko Lilon isä todella Israelilainen huumeidenkäyttäjä? Miten hänen toive voi mennä suomalaisen äidin toiveen edelle?

Julkaiskaa haastattelu vaan, nähdään mikä nössö kaveri oikeasti on!

t.Mie
Jenna Lepomäen isä ei halunnut ohjelmaa ulos....
Secret
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: To Elo 18, 2011 9:53 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Secret »

Crishelle kirjoitti:Ja pyh. Mä en katso Neloselta mitään ohjelmaa enää ikinä jos sielläkin annetaan huomiota tollaselle. Mä en pysty ymmärtämään miten kukaan voi tehdä toiselle pahaa ja vielä käyttäytyä niin kuin uhri olisi itse sen ansainnut.
Mun mielestä Sarasvuo on ainoa oikea kaveri haastattelemaan tätä "miestä". Hän on jo nyt julkisuudessa eikä sitä voi enää pyyhkiä pois. Uskon että Sarasvuo ottaisi pojalta "luulot pois" eikä häntä sen jälkeen teinit ihailisi! ..ja olisi kyllä herkullista nähdä kun Lilo perustelee vaatimuksiaan saada Sarasvuolta julkinen anteeksipyyntö hänen lipsautuksestaan! :D

Surmattua tyttöä ei takaisin saa, se on surullisinta!

..Sitä paitsi onhan Anneli Aueriakin haastateltu moneen otteeseen telkkarissa, lehdissä jne..


t.Mie
Secret
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: To Elo 18, 2011 9:53 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Secret »

primate kirjoitti:
Secret kirjoitti:En jaksanut koko keskustelua lukea, mutta onko Lilon isä todella Israelilainen huumeidenkäyttäjä? Miten hänen toive voi mennä suomalaisen äidin toiveen edelle?

Julkaiskaa haastattelu vaan, nähdään mikä nössö kaveri oikeasti on!

t.Mie
Jenna Lepomäen isä ei halunnut ohjelmaa ulos....
Mutta äitipä halusi! ..ja sanoi vielä että isältä ei tarvitse kysyä! ..ja Sarasvuo sanoi Twitterissä hyvin että "Äidillä on surutyöhönsä liittyviä oikeuksia!"

T:Mie
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti jos haastattelu jää näkemättä isän toiveesta. Poissa silmistä, poissa mielestä, niinkö? Kivittäkää vain, mutta olisin todella mielelläni kuullut asioita Lilon suusta ja vielä enemmän haluaisin tietää mitä ja miten Sarasvuo on häntä haastatellut. No, hys hys sitten vaan saatana :evil: Toivottavasti Sarasvuo tekee sitten sen Auerhaastattelun seuraavaksi, veikkaan tosin, ettei Annu itse siihen suostuisi.
Humberto
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Huhti 17, 2013 3:57 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Humberto »

Ois ollu ihan mielenkiintoista tosiaan kuulla ja nähdä tämä pullapoika sarasvuon kanssa ja haastattelun eteneminen.. :? Noh,ymmärrän hyvin myös ettei tule ulos.(ainakaan vielä) :)
peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

Seppo Mäkelä julkaisi‎ Jolli-Setä Banaani

muutama sekunti sitten

Olin pitkästä aikaa käymässä helsingissä. Näin siellä yhden tutun joka on HYKS:ssä ylilääkärinä. Juteltiin kahvitellen. Oli hiukan alla päin ja minä sitä ihmettelin. Kertoi että tekee tutkimusta jälkeenjääneistä ja vajaaälyisistä jotka kärsii downinsyndroomasta ja omaa autistisia piirteitä. Kuulosti korvaani mielenkiintoiselta. Ylilääkäri hörppäsi kahvia ja kertoi että tutkimukseen on todella vaikeata löytää koehenkilöitä ja että tutkimus pitää jäädyttää. Sanoin heti ylilääkärille että ei kuule hätää kyllä sellaisia henkilöitä löytyy. Ylilääkäri vastasi että on täysin mahdotonta saada kommonikoitua tällaisen moniongelmaisen koehenkilön kanssa ja yleensä he ovat koomankaltaisessa tilassa. Vastasin hänelle että ei pidä paikkaansa ja kysyin kelpaako kaljupäinen läski jonka yleinenolemus muistuttaa tarhaikäisen lapsen paskalla piirtämää tikku-ukkoa ja mannen näköinen pöhöttynyt sekasikiö? Ylilääkäri vastasi että sopii.

Eli koska pääsisitte pennasen kanssa käymään helsingissä?


:mrgreen:
Ei ole voittajaa valuutalle.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1795
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Westi84 kirjoitti:Noh mites suu nyt laitetaan WalkingDisaster?
Ja mistä kuulin asian niin Jennan isältä ettei ohjelmaa esitetä.
Piti kirjoittaa Kete eikä Keke. Mun virhe siinä.
No toi selittää jo paljon, olisin varmaan ymmärtänyt, jos nimi olisi ollut oikein. Mutta katsotaan nyt vielä, kuinka se suu laitetaan lopulta.

ElonEl: Sun kanssa en sovi yhtään mitään.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1795
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Lumienkeli kirjoitti:Mua ärsyttää aivan suunnattomasti jos haastattelu jää näkemättä isän toiveesta. Poissa silmistä, poissa mielestä, niinkö? Kivittäkää vain, mutta olisin todella mielelläni kuullut asioita Lilon suusta ja vielä enemmän haluaisin tietää mitä ja miten Sarasvuo on häntä haastatellut. No, hys hys sitten vaan saatana :evil: Toivottavasti Sarasvuo tekee sitten sen Auerhaastattelun seuraavaksi, veikkaan tosin, ettei Annu itse siihen suostuisi.
Mielipiteistä ei pidä ketään kivittää ja hyvin näytät säästyneen ainakin toistaiseksi. :wink:
En ole Sarasvuofani, mutta kieltämättä tämä olisi ollut mielenkiintoista nähdä, eikä toi kaiketi vielä täysin kuopattu olekaan. Jää nähtäväksi. Mutta kenenkään elämä ei siihen pääty, vaikkei eetteriin päätyisikään.
Vastaa Viestiin