Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1840
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

""Mietin ihan samaa, mutta sitten löyty jo ratkaisu tuohon probleemaan. Ostin tällaisen, katsoppa miten se auttaa virussuojan kattavuuteen.
Pidät tätä repussa jos lähden himasta. Himassa ja omassa pihassa taas käytetään sitä kalium-pumppua, niin saa tästä akun lataukseen :mrgreen:
https://www.kotiantenni.fi/product/41/4 ... gJ-DPD_BwE""

Vaatiiko nämä härpäkkeet foliopipoa? Eikö natriumia tarvita pumppuun?
Buy the ticket, take the ride!
Avatar
Tähdet kertovat
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 3:28 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Tähdet kertovat »

Haarahaukka kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:02 pm ""Mietin ihan samaa, mutta sitten löyty jo ratkaisu tuohon probleemaan. Ostin tällaisen, katsoppa miten se auttaa virussuojan kattavuuteen.
Pidät tätä repussa jos lähden himasta. Himassa ja omassa pihassa taas käytetään sitä kalium-pumppua, niin saa tästä akun lataukseen :mrgreen:
https://www.kotiantenni.fi/product/41/4 ... gJ-DPD_BwE""

Vaatiiko nämä härpäkkeet foliopipoa? Eikö natriumia tarvita pumppuun?
Kyllä, ja pipo pitää olla syvällä päässä, muuten joku voi kuunnella sinua salaa..?!..tai no, minä pidän pipon päässä. Voihan tuo kolahtaa muuten kesken retken takaraivoon tjms.
Natriumiakin voi laittaa pumppuun, varsinkin jos haluaa mennä baariin, mutta kiekkoja sillä ei kannata sillon pumpata :mrgreen:
..”kaikkia pitäisi pistää ainakin kolme kertaa ja eniten vastaan öyhöttäviä (jalkapuuhun kytkettynä) vähintään viisi”..
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Tähdet kertovat kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:13 pm
Haarahaukka kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:02 pm ""Mietin ihan samaa, mutta sitten löyty jo ratkaisu tuohon probleemaan. Ostin tällaisen, katsoppa miten se auttaa virussuojan kattavuuteen.
Pidät tätä repussa jos lähden himasta. Himassa ja omassa pihassa taas käytetään sitä kalium-pumppua, niin saa tästä akun lataukseen :mrgreen:
https://www.kotiantenni.fi/product/41/4 ... gJ-DPD_BwE""

Vaatiiko nämä härpäkkeet foliopipoa? Eikö natriumia tarvita pumppuun?
Kyllä, ja pipo pitää olla syvällä päässä, muuten joku voi kuunnella sinua salaa..?!..tai no, minä pidän pipon päässä. Voihan tuo kolahtaa muuten kesken retken takaraivoon tjms.
Natriumiakin voi laittaa pumppuun, varsinkin jos haluaa mennä baariin, mutta kiekkoja sillä ei kannata sillon pumpata :mrgreen:
Ovatko lapset miettineet, onko tämä oikea paikka, purkaa tiedottomuuttaan? Minä kuvittelin, kohtaavani kovia väittelijöitä, mutta vastassa on lapsia, tai pahasti lapsenmielisiä. Rokote, on saanut teidät suunniltaan, eikä jutuissa ole järjen hiventäkään.
-Kaikki on nykyään ok-
someraivoaja
Poliisikoira Rex
Viestit: 266
Liittynyt: La Elo 15, 2015 10:51 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja someraivoaja »

EricBlair kirjoitti: La Elo 21, 2021 5:54 pm
Tähdet kertovat kirjoitti: La Elo 21, 2021 5:00 pm
EricBlair kirjoitti: La Elo 21, 2021 4:10 pm

Tämä on kamalaa luettavaa. Aivopesua, ja aineiden tyrkystä. Kuinka kävi esim Espanjan taudin kanssa? Rokotetut kuolivat. Mieti sitä.
Laitatko jonkun validin lähteen tälle tiedolle, että juuri rokotetut kuolivat :mrgreen:

Kamalaa, aineita oikein tyrkytetään,voiko tällaista edes olla? Pitäisi oman kärsän taakse nähdä omilta pavuiltaan, ihan mielipuolista?
Et ymmärtänyt, en yllättynyt.

https://stateofthenation.co/?p=5555
State of the nation on kyllä erittäin epäuskottava lähde:
Overall, we rate State of the Nation (SOTN) extreme right biased and Questionable based on the promotion of propaganda, conspiracy theories, and pseudoscience as well as the use of poor sources, a complete lack of transparency, and false claims.
Media Bias / Fact Check

Tuon paska-artikkelin kirjoittaja Eleanor McBean oli tunnettu rokotevastainen mielipuoli. Artikkelissa esitetyt väitteet ovat valhetta.
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Vai että faktan tarkastajat? Niin kuin Vehkoo, suomessa. Nämä on niitä samoja, kuuden yhtiön omistamia puljuja. Ei vaan mene jakeluun, kun on piikki jo otettu, mahdollisesti kaksi, ehkä kolme, joillakin neljä ja varmasti, kohta ollaan viidennessä.
-Kaikki on nykyään ok-
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

EricBlair kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:32 pm Vai että faktan tarkastajat? Niin kuin Vehkoo, suomessa. Nämä on niitä samoja, kuuden yhtiön omistamia puljuja. Ei vaan mene jakeluun, kun on piikki jo otettu, mahdollisesti kaksi, ehkä kolme, joillakin neljä ja varmasti, kohta ollaan viidennessä.
Ettet nyt vaan olisi copypastennut linkkejä ja hokenut samoja mantroja keskittymättä nyt lainkaan sisältöön?
Avatar
Tähdet kertovat
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2019 3:28 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Tähdet kertovat »

EricBlair kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:22 pm
Tähdet kertovat kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:13 pm
Haarahaukka kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:02 pm ""Mietin ihan samaa, mutta sitten löyty jo ratkaisu tuohon probleemaan. Ostin tällaisen, katsoppa miten se auttaa virussuojan kattavuuteen.
Pidät tätä repussa jos lähden himasta. Himassa ja omassa pihassa taas käytetään sitä kalium-pumppua, niin saa tästä akun lataukseen :mrgreen:
https://www.kotiantenni.fi/product/41/4 ... gJ-DPD_BwE""

Vaatiiko nämä härpäkkeet foliopipoa? Eikö natriumia tarvita pumppuun?
Kyllä, ja pipo pitää olla syvällä päässä, muuten joku voi kuunnella sinua salaa..?!..tai no, minä pidän pipon päässä. Voihan tuo kolahtaa muuten kesken retken takaraivoon tjms.
Natriumiakin voi laittaa pumppuun, varsinkin jos haluaa mennä baariin, mutta kiekkoja sillä ei kannata sillon pumpata :mrgreen:
Ovatko lapset miettineet, onko tämä oikea paikka, purkaa tiedottomuuttaan? Minä kuvittelin, kohtaavani kovia väittelijöitä, mutta vastassa on lapsia, tai pahasti lapsenmielisiä. Rokote, on saanut teidät suunniltaan, eikä jutuissa ole järjen hiventäkään.
Ei, ei -tässähän tehdään nyt jotain paljon isompaa ja moniulotteisempaa ratkaisua. Irralliset ja löyhät assosiaatiot kehittää mm. myös luovuutta ja lisää innovointia.
Jos pitää sitä pipoa vain täällä päässä, niin välttää varmaan psykoosin :mrgreen:
..”kaikkia pitäisi pistää ainakin kolme kertaa ja eniten vastaan öyhöttäviä (jalkapuuhun kytkettynä) vähintään viisi”..
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Olen hyvinkin perillä, siitä mitä maailmassa on tapahtunut, ja tapahtuu parasta aikaa.Järkevää keskustelua, ei kanssanne, aikaiseksi saa. Se johtunee, myrkytyksen oireista, joita koetatte, kovasti kiistää. Minäkin olisin peloissani, enkä uskoisi kuin valtamediaan, mikäli tilanteeni olisi samalla tolalla.
-Kaikki on nykyään ok-
Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1840
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

EricBlair kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:22 pm
Tähdet kertovat kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:13 pm
Haarahaukka kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:02 pm ""Mietin ihan samaa, mutta sitten löyty jo ratkaisu tuohon probleemaan. Ostin tällaisen, katsoppa miten se auttaa virussuojan kattavuuteen.
Pidät tätä repussa jos lähden himasta. Himassa ja omassa pihassa taas käytetään sitä kalium-pumppua, niin saa tästä akun lataukseen :mrgreen:
https://www.kotiantenni.fi/product/41/4 ... gJ-DPD_BwE""

Vaatiiko nämä härpäkkeet foliopipoa? Eikö natriumia tarvita pumppuun?
Kyllä, ja pipo pitää olla syvällä päässä, muuten joku voi kuunnella sinua salaa..?!..tai no, minä pidän pipon päässä. Voihan tuo kolahtaa muuten kesken retken takaraivoon tjms.
Natriumiakin voi laittaa pumppuun, varsinkin jos haluaa mennä baariin, mutta kiekkoja sillä ei kannata sillon pumpata :mrgreen:
Ovatko lapset miettineet, onko tämä oikea paikka, purkaa tiedottomuuttaan? Minä kuvittelin, kohtaavani kovia väittelijöitä, mutta vastassa on lapsia, tai pahasti lapsenmielisiä. Rokote, on saanut teidät suunniltaan, eikä jutuissa ole järjen hiventäkään.
On tämä parempi paikka purkaa mitä hyvänsä kuin lähin koulu, jonne jotkut ovat menneet pyytämättä purkamaan muita parempaa tietoaan. Ihmisen suurin kyky verrattuna muuhun elollisen muuten on osata leikkiä koko ikänsä. Osa ihmisistä vaan ei käytä sitä kykyään. Homo ludens, eli leikkivä ihminen.
Buy the ticket, take the ride!
Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1840
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

EricBlair kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:22 pm
Tähdet kertovat kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:13 pm Kyllä, ja pipo pitää olla syvällä päässä, muuten joku voi kuunnella sinua salaa..?!..tai no, minä pidän pipon päässä. Voihan tuo kolahtaa muuten kesken retken takaraivoon tjms.
Natriumiakin voi laittaa pumppuun, varsinkin jos haluaa mennä baariin, mutta kiekkoja sillä ei kannata sillon pumpata :mrgreen:
Ovatko lapset miettineet, onko tämä oikea paikka, purkaa tiedottomuuttaan? Minä kuvittelin, kohtaavani kovia väittelijöitä, mutta vastassa on lapsia, tai pahasti lapsenmielisiä. Rokote, on saanut teidät suunniltaan, eikä jutuissa ole järjen hiventäkään.
On tämä parempi paikka purkaa mitä hyvänsä kuin lähin koulu, jonne jotkut ovat menneet pyytämättä purkamaan muita parempaa tietoaan rokotuksista ja epidemiasta.

Ihmisen suurin kyky verrattuna muuhun elollisen muuten on osata leikkiä koko ikänsä. Osa ihmisistä vaan ei käytä sitä kykyään. Homo ludens, eli leikkivä ihminen.
Buy the ticket, take the ride!
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

EricBlair kirjoitti: La Elo 21, 2021 10:41 pm Olen hyvinkin perillä, siitä mitä maailmassa on tapahtunut, ja tapahtuu parasta aikaa.Järkevää keskustelua, ei kanssanne, aikaiseksi saa. Se johtunee, myrkytyksen oireista, joita koetatte, kovasti kiistää. Minäkin olisin peloissani, enkä uskoisi kuin valtamediaan, mikäli tilanteeni olisi samalla tolalla.
Et edes yritä, koska sinulla ei itselläsi ole mitään järkevää sanottavaa. En tiedä taustoistasi, mutta yleisesti ottaen eniten maailman tilanteista perillä olevat ovat olleet autonkorjaajia, rakennusalan ammattilaisia, jakeluautonkuljettajia ja vastaavia korkean koulutustason vaativia ammatteja toteuttavia, joiden työtehtävät ei olisi mahdollista ilman laaja-alaista kokemusta maailman tapahtumista, yhteiskunnan ilmiöistä ja niiden analysoimisesta. Retoriikkanne on niin korkealentoista, että ette yleensä suostu keskustelemaan kuolevaisten kanssa, koska emme kuitenkaan ymmärtäisi, joten käytätte mielummin aikanne siihen, että käytte erinäisillä foorumeilla soittamassa suutanne samalla yrittäen puhua mielenvikaista esittäen, että ette jäisi kiinni huikeasta tietotaidostanne. Ainoa lohtu on se, että kaltaisillanne on harvoin erektio-ongelmia.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: Pe Elo 13, 2021 10:52 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja ExPussinKäyttäjä »

Haarahaukka kirjoitti: La Elo 21, 2021 9:29 pm Kun täällä selvästi keskustelee pari asiantuntijaa meidän maalikkojen kanssa niin minulla on kysymys paremmin tietäville! Minä olen hieman huolissani, että otinko rokotteen turhaan, koska en asu 5-g verkon vaikutusalueella ja jotkut asiantuntijat netissä kertovat, että rokotetteen teho vaatii 5-g yhteydet? Vaikutus tulisi sitä kautta ja siksi rokotetta ei tulisi ottaa turhaan. Joku Bill Gates olisi Rohdon kehittäjä. Onko tämä totta? Pitäisikö muuttaa maalikylille, että yhteydet toimisi?
pahimmat vaikutukset tulee sisätiloissa jos siellä on antenni joka nurkassa ja pääsee syntymään beamforming efekti
kyseinen efektihän on sisään rakennettu antennin toimintaan ja tällä oikein kehutaan kuinka hienoa se on, parhaimpiin nopeuksiin päästään kun sinuun kohdistetaan vähintään viisi antennia tjsp
normaali säteily myrkytyksen oireet, keuhkovauriot päänsäryt ynm (vrt flunssan oireet)

tätä efektiä ei myöskään pääse syntymään kun tehdään turvallisuus testejä kyseisille antenneille niin että käytetään yhtä antennia

epäilijöille tiedoksi, kaikki turvallisuuteen viittavat kokeet on tehneet ja tai rahoittaneet samat firmat jotka näitä myy
ja loppuja ei julkaista koska ne on vain salaliittoteorioita
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Joukko mielenterveyspotilaita pitää suomalaista yhteiskuntaa panttivankinaan. Noiden hullujen osalta voitaisiin toteuttaa lopullinen ratkaisu,niin suomalainen yhteiskunta pääsisi taas normaaliin päiväjärjestykseen.
Ministeri Kiuru HS:lle: Jos tartuntamäärä on syksyllä liian suuri, rokotekattavuuden tulee olla 90 prosenttia yhteiskunnan avaamiselle

Suomen perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru (sd.) sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa, että rokotuskattavuuden pitää olla suurempi, mitä enemmän maassa on koronavirustartuntoja.

Krista Kiurun mukaan liian suuri koronatartuntamäärä syksyllä tulee johtamaan siihen, että rokotuskattavuuden täytyy olla jopa noin 90 prosenttia, jotta yhteiskuntaa voitaisiin avata vapaasti.

– Avaamisen uhka on se, että jos tätä neljättä aaltoa ei saada hallintaan, tarvitsemme entistä korkeamman rokotuskattavuuden yhteiskunnan pitämiseksi auki. Nyt näyttää siltä, että yli 85 prosentin rokotuskattavuus on hyvin vaikea saavuttaa. Tämä uhka on todellinen, Kiuru sanoo lehdelle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/min ... #gs.8xg8us
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Elo 22, 2021 12:00 am
Haarahaukka kirjoitti: La Elo 21, 2021 9:29 pm Kun täällä selvästi keskustelee pari asiantuntijaa meidän maalikkojen kanssa niin minulla on kysymys paremmin tietäville! Minä olen hieman huolissani, että otinko rokotteen turhaan, koska en asu 5-g verkon vaikutusalueella ja jotkut asiantuntijat netissä kertovat, että rokotetteen teho vaatii 5-g yhteydet? Vaikutus tulisi sitä kautta ja siksi rokotetta ei tulisi ottaa turhaan. Joku Bill Gates olisi Rohdon kehittäjä. Onko tämä totta? Pitäisikö muuttaa maalikylille, että yhteydet toimisi?
pahimmat vaikutukset tulee sisätiloissa jos siellä on antenni joka nurkassa ja pääsee syntymään beamforming efekti
kyseinen efektihän on sisään rakennettu antennin toimintaan ja tällä oikein kehutaan kuinka hienoa se on, parhaimpiin nopeuksiin päästään kun sinuun kohdistetaan vähintään viisi antennia tjsp
normaali säteily myrkytyksen oireet, keuhkovauriot päänsäryt ynm (vrt flunssan oireet)

tätä efektiä ei myöskään pääse syntymään kun tehdään turvallisuus testejä kyseisille antenneille niin että käytetään yhtä antennia

epäilijöille tiedoksi, kaikki turvallisuuteen viittavat kokeet on tehneet ja tai rahoittaneet samat firmat jotka näitä myy
ja loppuja ei julkaista koska ne on vain salaliittoteorioita
Harhaluulot eli deluusiot ovat itsepäisiä, jäykkiä ja perusteettomia uskomuksia, joista henkilö pitää itsepäisesti kiinni. Jäykkinä ja itsepintaisina erilaiset harhaluulot saattavat hallita henkilön koko ajatusmaailmaa ja vaikeuttaa monin tavoin hänen sosiaalista toimintakykyään. Hyvin yleisiä harhaluuloja skitsofreniassa ovat erilaiset paranoidiset eli vainoharhaiset deluusiot sekä niin kutsutut suhteuttamisharhaluulot.

Vainoharhaisille (paranoidisille) harhaluuloille ovat ominaisia perusteettomat ja monesti eriskummallisetkin pelot vainotuksi tai vakoilluksi tulemisesta. Suhteuttamisharhaluulojen eli psykoottisten merkityselämysten yhteydessä henkilö tulkitsee virheellisesti ihmisten eleet tai kokee lehtikirjoitusten täysin perusteetta viittaavan nimenomaisesti häneen itseensä. Tuloksena näistä merkityselämyksistä on usein pelonsekainen eristäytyminen sosiaalisista suhteista. Vakavissa sairauden muodoissa tai vaiheissa skitsofreniaa sairastava voi kokea harhanomaisesti muun muassa, että häneltä on riistetty oma tahto, hänen päähänsä laitetaan ajatuksia, hän on ulkopuolisen voiman kontrolloima, hänen ajatuksiaan voidaan lukea tai ne kuuluvat kaikuna ääneen.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00148
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Su Elo 22, 2021 12:52 am
tiedätkö mikä tai mitä on beamforming, kannattaa ottaa selvää
Eli kun minut on tuplarokotettu ja minussa on kaksi Bill Gatesin 5G sirua, niin toinen pitäisi saada pois. Pitänee alkaa hommiin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Vastaa Viestiin