Tasapuolisuuden nimissä; Kenellä on kissa/ kissoja?
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Kissoja on viisi, yksi jokaiselle koiralle, kuten tuolla koira-gallupissa jo totesinkin
yksi on aikanaan kreikasta salakuljetettu ja loput on rescue-tapauksia. Eli jos ei kukaan ota, niin piikille menee 
Ja mehän otetaan.
Myös kissoja
ihania ovat, mitä nyt yksi kuseskelee ympäriinsä, mutta kunhan saadaan se siihen kuntoon, että voi leikata, niin leikataan. On siis ainoa leikkaamaton.
Ja mehän otetaan.
Myös kissoja
ihania ovat, mitä nyt yksi kuseskelee ympäriinsä, mutta kunhan saadaan se siihen kuntoon, että voi leikata, niin leikataan. On siis ainoa leikkaamaton.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Re: Tasapuolisuuden nimissä; Kenellä on kissa/ kissoja?
4 kissaa meillä tällä hetkellä on, bokserin, kahden marsun ja hamsterin lisäksi.
3 kissaa on, emo ja sen ainoa pentu ynnä Manx. Kaks viim.mainittua ovat parhaat ystävät ja pesevät toistensa korvat kas kun niitä ei eläin itse pysty. Kaikki leikattuja.
Muitakin eläimiä on.
Muitakin eläimiä on.
Nothing is quite what it seems
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Täältäkin löytyy pari kissaa....nii ja parvi "muita" hoidokkeja. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Yksi kolli, Maine Coon.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Olen allerginen kissoille eli ei ole, ellei pikkuemännän kymmeniä kissapehmoja lasketa.
Siitä tulee takuulla isona vanhapiika ja sellainen äkäinen kissa-mummo, joka asuu miljoonan kissansa kanssa jossain korpimökissä
Siitä tulee takuulla isona vanhapiika ja sellainen äkäinen kissa-mummo, joka asuu miljoonan kissansa kanssa jossain korpimökissä
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Kaksi maatiaiskissaa löytyy, ei syli- mutta viekkukissoja
Ja ilahduttivat koko perhettä ennen tuomalla eläviä ja kuolleita saaliita kotiin harvase päivä... koiran tultua talouteen, on vähentynyt huomattavasti koska haukku omii ne itselleen tai pistelee poskeensa 
ELÄ ja anna toisten elää
Meillä kans toivat myyräpaisteja riviin portaille, joskus järjestivät kokojärjestykseen varsinki juhannuksen alla...
Mikä on ollut ällöttävin/isoin saalis? Säälittävin ja isoin oli rusakon poikanen (kisut on itse aika pieniä, oli aika meteli kun toinen tunki sitä yöllä ikkunasta sisäänMaybrick kirjoitti:Meillä kans toivat myyräpaisteja riviin portaille, joskus järjestivät kokojärjestykseen varsinki juhannuksen alla...
ELÄ ja anna toisten elää
Orava on ollut kerran ja yhdesti kärppä kevättalvella. Se kantoi poikasia paikasta toiseen... Eniten on ollut 7 myyrää yhtenä yönä portaille järjesteltynä.
Ihmiset pitää oravia harmittomina ja suloisina kurreina jotka asuvat suloisessa kodossaan kuusen latvassa oksien alla ja kun tuhma kissa sellaisen pyydystää ja kuljettaa pahimmillaan kaikkien nähden, se ei herätä sanottavaa ihastusta.
Ihmiset pitää oravia harmittomina ja suloisina kurreina jotka asuvat suloisessa kodossaan kuusen latvassa oksien alla ja kun tuhma kissa sellaisen pyydystää ja kuljettaa pahimmillaan kaikkien nähden, se ei herätä sanottavaa ihastusta.
Kaksi löytyy tällä hetkellä, 3½ & 2.