Pekkala (Kuka tunnustaa...?)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Olen miettinyt vähän tätä hullu vai nero -asettelua.
Enkä ole päätynyt mihinkään. :shock:
Lähinnä kirjoitusten vaihteleva taso, välillä hauskasti provosoiva, välillä harhainen. :?:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Nimimerkki Ilari Vesterinen Fan Club oli Pekkala. Pikakäännytyshän tuli 20.7.07. Pekkalan vuodatusta Suomi24:n palstalla:

"Ratkaisu oli selvä, murhainfon moderaattori vihaa minua ja haluaa vainota sekä kiusata minua kaikin keinon, joten olen varman VAPAAMUURARIN taikka kovanluokan RIKOLLISJENGILÄISEN kanssa tekemisissä."

Sanontaa "kovanluokan rikolliset" käytti myös Vesterisen Funiclubi, jos kukaan ehti niitä lukea. Mä kerkesin vastatakin että hyvä että syytöntä miestä ei pantu linnaan. Tämä Vesterinen oli ollut itsepuolustustilanteessa/puukkohiippasilla "kovanluokan" rikollisten kanssa. Kielitoimistohan suosittaa: "kovan luokan ammattirikollinen Pauli-Aalto-Setälä sitäjatätä..."
Myös tietyllä tapaa maaninen kirjoitustapa yhdistää tuon yhdyssanavirheen lisäksi Pekkalaa ja I.V.Fan Clubia. Tyyliin kuuluu kova tekstinvuodatus siten, että pilkut ja pisteet unohtuvat välistä.
EDIT: Profilointi on 95-prosenttisen varma enkä tahdo tällä kirjoituksellani herjata ketään. No, ehkä itseäni vain... 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Nyt Pekkala puhuu kuinka Murhainfon mode laittoi hänelle troijalaisen...nyt käyttää oikeaa muotoa "kovan luokan"...

"Ensimmäisenä oli gayanalnet ja lista oli pitkä ja siltä olisi vielä löytynyt 178 muutakin epämääräistä sivua, joissa olen "käynyt". Voi helvetti, että oli hyvä troijalainen, ilman tuota gayanalnettiä olisin ladannut luottokorttitietoni ja salasanani suoraan jollekkin kovan luokan rikollisjengille." ----Pekkala, Suomi24 ----

Mies tunnustaa Suomi24:llä olevansa mielenterveydeltään sairas ja että tämä on paras tapa purkaa paineita ettei mene touhu itsetuhoiseksi. Uskon kyllä Pekkalaa sen verran noita VAPAAMUURAREITA tuntuu miestä olevan stalkeroimassa.... 8) :shock: :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ja vapaamuurarithan on ihan sairaan vaarallisia.... :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

No niimpä tietysti! Vesterisen fani oli siis Pekkala?

No aiheesta bännit napsahti :P

Aikamoinen trolli/provokaattori tuo äijä on. Joko hullu tai sairas (saa tyydytystä kun pelleilee netissä)
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mä en usko että edes pelleilee, tosissaan se taitaa olla. Jos se pelleilis, sen tuskin tarviis postata kilometrin pitusia juttuja jotka on siinä rajoilla onko asiaa or not. Jonkun muun postaamana moni Pekkalan aloituksista vois mennä ihan ok läpi ja saada keskustelua aikaan.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Herkkis kirjoitti:No niimpä tietysti! Vesterisen fani oli siis Pekkala?

No aiheesta bännit napsahti :P

Aikamoinen trolli/provokaattori tuo äijä on. Joko hullu tai sairas (saa tyydytystä kun pelleilee netissä)
Saatko sina? Jos siis ottaa huomioon tuon avatarisi ja nama lol-kommenttisi melkein joka ketjussa :lol:
---------
Allekirjoitus.
sqeeze
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

Jack the Ripper kirjoitti:Nimimerkki Ilari Vesterinen Fan Club oli Pekkala. Pikakäännytyshän tuli 20.7.07. Pekkalan vuodatusta Suomi24:n palstalla:
Ahaa, olette siis päätyneet tälläiseen tulokseen. Itse sanoin perjantaina, että kysymyksessä olisi samaisella palstalla vaikuttava Teppo.moi. Mielestäni olin havaitsevinani yhtäläisyyksiä hänen kirjoituksiinsa. En niinkään "Teppo" hahmona vaan aiempana "petevantaa" hahmona. Tepin puolestahan puhuu se, että viimeisessä viestissään 19.7.07 Suomi24:n on puhetta murha.infosta ja hän mainitseen lähtevänsä nyt sinne ratkaisemaan Ulvilan tapauksen.

Ja taas Pekkalaa vastaan sotii se, että hän kertoo Suomi24:ssä kirjoittaneensa 4 viestiä ja lentäneensä ulos 20minuutissa. Todellisuudessa kerkisi kirjoittaa kymmenisen viestiä ja aikaa kului useampia tunteja. Saattaa tietysti olla, että on kärjistänyt asian tehdäkseen pointin...

Ja jos olen/ollut väärässä syvimmät pahoitteluni stadin kundi Tepille..

Mutta ei mulla muuta, jatkakaa.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Loka
Alibin Kestotilaaja

Murha.infoa koskeneet ketjut on poistettu. :?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tunnustan......etten ole suomi24:n Pekkala :lol:
C-Bane
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

Nyt tulee Pekkalalta aika paksua jöötiä :!:
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Hmmm.... etten sanos että jasså
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Kummastuttaa, hämmästyttää...
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee! :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

..joku taitaa olla hieman katkera banneistaan.
Vastaa Viestiin