KADONNEET: Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

Ihan käsittämätöntä vanhemmilta, jättää nyt kolmevuotias ja kaksivuotiaat keskenään nukkumaan :shock: Kyllä sieppaaja olisi varmaan muutenkin löytänyt tilaisuuden tytön napata, mutta tuossa olisi voinut tapahtua lapsille mitä tahansa muutakin :shock:

Toivottavasti lapsi saadaan pian takaisin :(
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Mikä juttu toi "huoltoasema ennen Espanjan rajaa" oikein on?

Kuuluuko asian tiimoilta mitään uutta?
Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

Eli tyttö oltiin nähnty naisen seurassa lähellä Espanjan rajaa. Joku oli tunnistanut tytön, mutta sitä miksei poliiseja heti kutsuttu on mysteeri.
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

En tiedä miksi epäilen, että vanhemmat itse ovat järjestäneet jotenkin tytön katoamisen. Ovikaan ei ollut lukittuna. :(

Kuka saa rahaston rahat, joita ventovieraat ihmiset heille lähettelevät, jos tyttö es. löytyy harhailemasta jostakin maaseudulta.

Eräs valokuva vanhemmista oli epäilyttävä.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Lydia07 kirjoitti:En tiedä miksi epäilen, että vanhemmat itse ovat järjestäneet jotenkin tytön katoamisen. Ovikaan ei ollut lukittuna. :(

Kuka saa rahaston rahat, joita ventovieraat ihmiset heille lähettelevät, jos tyttö es. löytyy harhailemasta jostakin maaseudulta.

Eräs valokuva vanhemmista oli epäilyttävä.
Ulkomaalaisten lehtien mukaan Madden lääkärivanhemmat saavat syytteen lastensa heitteillejätöstä, kun ovikin oli vielä jätetty auki. Mitä jos tyttö lähti itse ulos ja joutui onnettomuuteen ja vanhemmat peittelevät tätä, sillä näin ollen heidän lääkäriuransa taatusti loppuisi...
iimarre
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Touko 03, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja iimarre »

Missä oli mainintaa että ovi on jätetty auki?
Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

Expressenin mukaan viranomaisilla ei ole hajuakaan missä Madde voisi olla ja kuka hänet on vienyt :(
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

iimarre kirjoitti:Missä oli mainintaa että ovi on jätetty auki?
ruotsalaisissa iltapäivälehdissä ainakin tästä mainittiin (ensin uutisoitiin, että huoneeseen olisi murtauduttu, mutta poliisitutkinnan jälkeen ilmoitettiin, että ovi olikin ollut auki). Jotain kummaa tässä kylläkin on...
iimarre
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Touko 03, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja iimarre »

Mä taas olen lukenut monesta lähteestä, että sisään tultiin (rosvo) ikkunasta ja poistuttiin ovesta, joka jäi (rosvon jäljiltä) auki.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /05/527705

Muutama homma ihmetyttää.

- mikä näitä julkkiksia oikein mättää? Nyt on jo lähes neljä miljoonaa euroa luvattu löytöpalkkiota. Kyllä varmaan jo miljoonallakin löytyisi, jos se rahasta olisi kiinni. Portugalilaisen keskipalkka taitaa olla tonnin kieppeillä.

- miksi joku pedofiili murtautuisi (vai murtautuiko?)hotellihuoneeseen muiden lapsien ollessa todistajina. Eikö noita saisi helpomminkin kaapattua noita lapsia jos tällaista harrastaa?

- mä olen aika kyyninen näitten tapausten suhteen. Vedän sanani takaisin sitten myöhemmin, jos aihetta on. Mulle tulee mieleen, että tällaisen mediasirkuksen jälkeen (jos ja kun lapsi löytyykin) pariskunta elelee loppuelämän herroiksi lehtien ja tv-haastatteluiden palkkioilla. Nämä ovat saarivaltiossa todella isoja nykyään. Siihen vielä kirja- ja elokuvamanit mukaan, puhumattakaan sovittujen 4 miljoonan euron lunnasrahojen jakamisesta rikostovereitten kanssa.
iimarre
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Touko 03, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja iimarre »

EuroJR kirjoitti:- miksi joku pedofiili murtautuisi (vai murtautuiko?)hotellihuoneeseen muiden lapsien ollessa todistajina. Eikö noita saisi helpomminkin kaapattua noita lapsia jos tällaista harrastaa?

- mä olen aika kyyninen näitten tapausten suhteen. Vedän sanani takaisin sitten myöhemmin, jos aihetta on. Mulle tulee mieleen, että tällaisen mediasirkuksen jälkeen (jos ja kun lapsi löytyykin) pariskunta elelee loppuelämän herroiksi lehtien ja tv-haastatteluiden palkkioilla. Nämä ovat saarivaltiossa todella isoja nykyään. Siihen vielä kirja- ja elokuvamanit mukaan, puhumattakaan sovittujen 4 miljoonan euron lunnasrahojen jakamisesta rikostovereitten kanssa.
Ei kait nukkuva kaksivuotias mitään voi todistaa.

Kummallista julkaista virallinen epäilty, jota ei ole vangittu. Siinäpä lehdistölle oiva maalitaulu. Ja paljastuu tietysti syyttömäksi. Poliisit ehkä haluavat huomion pois omista toimistaan.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Kuinkas vanhoja noi sisarukset oikein olivat?

Kuitenkin, jos olisin näitä sairaita hemmoja, sieppaisin lapsen leikkikentältä tai ostoskeskuksesta hälinässä enkä hotellihuoneesta, missä toiset lapset voivat herätä ja aiheuttaa hälinää. Aika frekki temppu kaiken kaikkiaan.
iimarre
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Touko 03, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja iimarre »

Kaksivuotiaita. Luulenpa että kidnapattu itsekin olisi voinut aiheuttaa hälinää. Ehkä aiheuttikin. Sitähän emme tiedä koska poliisi ei lakiin vedoten kerro mitään.

Se minuakin on mietityttänyt, että mistä kidnappaaja tiesi lasten olevan ilman vanhempia huoneessa. Vanhempia en toki epäile mistään.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

iimarre kirjoitti:Se minuakin on mietityttänyt, että mistä kidnappaaja tiesi lasten olevan ilman vanhempia huoneessa. Vanhempia en toki epäile mistään.
Niinpä. Jos hiippailemaan ryhtyy, olisi parempi mennä ns. barrio-alueelle, jossa on muutenkin sellainen seurakunta, missä tirkistelyrauha on taattu.

Ja mitä vanhempiin tulee, aina pitää "terveesti" epäillä lähipiiriä. Sen puoltavat tilastot.
Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

No nyt on sitten eka pidätys tässä hommassa. Saas nähdä mitä tulevan pitää..
Lukittu