Keskustelun voi sulkea. Laki on jo määritellyt miten asiat on. Keskustelu, omat mielipiteet ja tulkinnat kielletty tai muuten pedofiili. Sait arvokkaan voiton "väittelyssä", onneksi olkoon!meshukka kirjoitti:Juu, no tässä kyseisessä tapauksessa käräjäoikeus ei ollut kiinnostunut "tieteellisistä faktoista", vaan siitä että rikos oli tapahtunut, ja mies seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lasta. Juttusi ovat kuin suoraan pedofiilin tai vastaavan kuulustelupöytäkirjasta: mutta ku se näytti 16vuotiaalta... se tyttö oli ikäistään kypsempi! me rakastetaan toisiamme...damfin kirjoitti:Minä en edelleenkään voi ymmärtää kuinka joku voi olla niin pihalla siitä että ihmiset todellakin ovat erilaisia yksilöitä kehitykseltään ja luonteeltaan, ja ikä ei todellakaan kerro kaikkea, se on ihan tieteellisestikin todistettu asia.meshukka kirjoitti: Mitenkäs se ulkonäkö vaikuttaa asiaan? Ikä on ikä ja sillä selvä. ...
Enempää en aio jatkaa keskustelua miehen kanssa joka pitää 15 vuotiaan tytön ja 28 vuotiaan miehen yhdessäasumista ja pariskunnan leikkimistä normaalina. Normaalina sitä ei pitänyt myöskään käräjäoikeus, ja se on luettavissa tuomiolauselmasta.
15v tytön ja 28v miehen suhde
-
Rubiskreebeli
- Theo Kojak
Re: 15v tytön ja 28v miehen suhde
Sanoinkos minä jossain pitäväni kyseisen tapauksen 28 vuotiaan miehen seurustelua 15 vuotiaan kanssa normaalina? Tapausta tarkemmin tuntematta ei tuo mielestäni täysin normaalilta vaikuttaisi.meshukka kirjoitti:Juu, no tässä kyseisessä tapauksessa käräjäoikeus ei ollut kiinnostunut "tieteellisistä faktoista", vaan siitä että rikos oli tapahtunut, ja mies seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lasta. Juttusi ovat kuin suoraan pedofiilin tai vastaavan kuulustelupöytäkirjasta: mutta ku se näytti 16vuotiaalta... se tyttö oli ikäistään kypsempi! me rakastetaan toisiamme...damfin kirjoitti:Minä en edelleenkään voi ymmärtää kuinka joku voi olla niin pihalla siitä että ihmiset todellakin ovat erilaisia yksilöitä kehitykseltään ja luonteeltaan, ja ikä ei todellakaan kerro kaikkea, se on ihan tieteellisestikin todistettu asia.meshukka kirjoitti: Mitenkäs se ulkonäkö vaikuttaa asiaan? Ikä on ikä ja sillä selvä. ...
Enempää en aio jatkaa keskustelua miehen kanssa joka pitää 15 vuotiaan tytön ja 28 vuotiaan miehen yhdessäasumista ja pariskunnan leikkimistä normaalina. Normaalina sitä ei pitänyt myöskään käräjäoikeus, ja se on luettavissa tuomiolauselmasta.
Läheskään normaalilta tai normaaliälyllä varustetulta et kyllä vaikuta sinäkään jos olet valmis nimittelemään toisia pedofiiliksi sillä perusteella että en suostu jakamaan mielipidettäsi siitä että ikä on ikä ja sillä selvä eikä ulkonäkö mitään vaikuta.
Katsos kun minun tapauksessani se tulkitsemasi "pedofiilius" tarkoittaa sitä että 28 vuotiaana ryhdyin suhteeseen minua 9 vuotta vanhemman naisen kanssa joka ei näyttänyt eikä vaikuttanut päivääkään itseäni vanhemmalta, eikä edelleenkään yli 30 vuoden liiton jälkeen rouva vaikuta yhtään itseäni vanhemmalta... Eli tässä lisää perustetta sille miksi en jaa mielipidettäsi siitä että ikä on ikä eikä ulkonäkö mitään vaikuta, revi siitä sitten pedofiiliaa
Juu, kyllähän lyömisenkin pitäisi olla sallittua jos siitä ei jää jälkiä, eikös juu?Madeline_Poel kirjoitti:No, eiköhän se 28-vuotias voi näyttää paljonkin nuoremmalta ja likka taas ikäistään vanhemmalta?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Näinhän se näyttää olevan kun katsoo Suomeen valuvien turvapaikahakijapoikien ulkonäköä.damfin kirjoitti:Minä en edelleenkään voi ymmärtää kuinka joku voi olla niin pihalla siitä että ihmiset todellakin ovat erilaisia yksilöitä kehitykseltään ja luonteeltaan, ja ikä ei todellakaan kerro kaikkea, se on ihan tieteellisestikin todistettu asia.
Nämä pojat ovat vasta 12-15 vuotiaita kouluikäisiä lapsosia mutta parta, rintakarvat ja käsikarvat jo kasvavat tuuheana ja ryppyjä sekä uurteita on runsaasti naamalla. Hiusraja on hiipunut monella ja sideburnsit on kuin Elviksellä.
Joillakin epäonnisilla pojilla on hampaat vanhentuneet jopa kaksinkertaisella vauhdilla.
Mutta ihmiset ovat niin pihalla etteivät ymmärrä tämän johtuvat pelkästään sodan ja hädän aiheuttamasta stressistä. Jotkut eivät ole voineet ladata iPhoneaan moneen viikkoon särkyneiden sähkölinjojen takia(?) ja Niken/Adidaksen valkoiset merkkisneakerit ovat sotkeutuneet raunioissa kahlatessa.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.