Ootko vähän enemmän ku vajaa? Perintö ei ole verokoneessa ansiotuloa.putsari kirjoitti:Mupella silmät ihastuksesta lautasina.
![]()
Kerro nyt miksi vajakki ei voisi periä omaisuutta?
Mieti sitä mitä ansiotulo tarkoittaa..Käytä googlea.
Ootko vähän enemmän ku vajaa? Perintö ei ole verokoneessa ansiotuloa.putsari kirjoitti:Mupella silmät ihastuksesta lautasina.
![]()
Kerro nyt miksi vajakki ei voisi periä omaisuutta?
Huomaa kyllä että et tiedä bitcoinien treidaamisesta yhtikäs mitään tai miten niillä pelataan mutta kommentoit ja horiset perinnöistä vaikka kundille on merkattu ansiotuloja vajaa miljoona .putsari kirjoitti:Muppet-ShowTämä kaveri tuskin on tienannut mitään muuta kuin oikeat spermat äidin kohtuun aikoinaan.Saa olla kyllä todellinen idiootti ja bisnesvirtuoosi, että haksahtaa noin helppoon. Luultavasti rakkaus sokaissut, tai sitten totaalivajakki.
Voi muppetti muppetti. Ihaile sä sielä rautakaupan kahvihuoneessa nessiä juodessa tuollaisia vajakkeja jotka menevät noin helppoon kusestukseen. Itse asiassa Wincapitaan sijoittanut oli tuohon kaveriin verrattuna talousnero.Muppe kirjoitti:Huomaa kyllä että et tiedä bitcoinien treidaamisesta yhtikäs mitään tai miten niillä pelataan mutta kommentoit ja horiset perinnöistä vaikka kundille on merkattu ansiotuloja vajaa miljoona .putsari kirjoitti:Muppet-ShowTämä kaveri tuskin on tienannut mitään muuta kuin oikeat spermat äidin kohtuun aikoinaan.Saa olla kyllä todellinen idiootti ja bisnesvirtuoosi, että haksahtaa noin helppoon. Luultavasti rakkaus sokaissut, tai sitten totaalivajakki.
Ja kyllä,ihailen ihmisiä jotka on tehny miljoonaomaisuuden itse ,oli se sitten homo tai ei.
Mulla on myös lukuisia homo tuttuja,samoin lesbojakin.se on heidän asia,ei minun.ei kiinnosta kuka rakastaa ja nussii ketäkin.
Toki jo sua ahdistaa muiden homous niin sehän on vaan merkki sitä että et uskalla tulla kaapista ulos vaikka persettä kutittaatarvisit kunnon miesten välisen villin viikonlopun.
Ihaile sä kelan sivulta maksupäivää
pultsarilla näemmä jäänyt jutut sinne murrosikäisen tasolle tuolla homottelullaan.putsari kirjoitti:
--------SNIP------
Homostele ihan rauhassa, paskaa haisee ja balalaikka soi....