Hirvensalmella ammuskeltiin - epäilyt pahoinpitelystä ja laittomasta uhkauksesta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Aito hörhö
Alokas

Re: Hirvensalmella ammuskeltiin - epäilyt pahoinpitelystä ja laittomasta uhkauksesta

Viesti Kirjoittaja Aito hörhö »

En laita videota ennenkuin olen varma ettei tuu lisää syytteitä näitten muitten tekastujen lisäks. Kaikki syytteet tulee kaatumaan hovissa viimeistään. Ja tämä joka loukkaantui ja aloitti koko homman pitäisi olla maksumies. Siis olen muka mennyt ampumaan naapureita niiden pihalle useasti😂 noo torstaina saan ilmakon takas kun on tutkittu että eihän sillä ole edes ammutta😂😂😂 eiks tää oo jo Amerikan meininki ku soitetaan k-9 ryhmä rynnimään syyttömän kotiin😎 mukava herätä kun tuntematon juoppo tulee uhkailee oven taa ja käy päälle sit oot ite pidätettynä tekastuilla syytteillä 😂😂🤠
Aito hörhö
Alokas

Re: Hirvensalmella ammuskeltiin - epäilyt pahoinpitelystä ja laittomasta uhkauksesta

Ja löysivät peräti 3 koriste hamppua joista 2oli WC raikastimena😂
Aito hörhö
Alokas

Ja mitään ilmakivääriä ei ole ollut tilanteessa :lol: sen jälkeen kun sain ukon joka tuli kovistelee pois tontilta.se kaatui ojaan jonka jälkeen meni itku silmässä naapuriin jotka keksivät että olisin muka ampunut heitä :roll: paras huhu on että olisin ampunut niitä niitten pihassa kuulema :roll: jos tolla ilmakolla jotakin ampuis niin kyllä se uppoaa pitemmästäkin matkasta :D löytyy googlettamalla lisää tietoa halukkaille tässä malli Gamo G-Magnum 1250 !GT Mach1. Itse olen noi. Vuoden verran ampunut pihallani eikä oo karhuryhmää tarvittu :roll: eikö tuollaisesta väärästä ilmoituksesta pitäs tulla joku syyte vai voinko ruveta itekki keksii juttuja ja soittelee ihmisille karhuryhmän kotiin ilman syytä😂 tais ottaa ukolla egon päälle ku pikku ukko pyöritteli kalsarit jalassa äijää joka itse tuli oveni taakse haastamaan riitaa ja löi eka😃
jaskakos
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja jaskakos »

Vaikuttaa ihan perus savolaisjunttien kiukuttelulta. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää
Hello Piggy
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hello Piggy »

Aito hörhö kirjoitti: Ti Heinä 19, 2022 3:36 am löytyy googlettamalla lisää tietoa halukkaille tässä malli Gamo G-Magnum 1250 !GT Mach1.
Kuulostaa ihan partahöylältä
Vastaa Viestiin