Ehkäpä nää reservistä eronneet on niitä jotka tajuaa että nykyisessä maailmantilanteessa sota voikin olla mahdollista ja he eivät ole siihen valmiita.
Moni käy intin, mutta aiemmin sota on ollut täysin epärealistinen skenaario koska "eihän Suomi eikä Eurooppakaan nyt enää joudu sotaa kokemaan...".
Etupäässä kuulema miehistöä, mutta eronneiden joukossa on myös näitä rukin käyneitä "tosisotilaita". Voihan se olla että reservin upseerikin, kun on hyvä pesti, perhe, ok-talo, pari kakara, koira ja farmariauto niin ei haluta asettaa vaaraan sitä että voidaan menettää kaikki kun kuollaan sodassa.
Mene ja tiedä...
Reservistä eroaa 10x määrä viime vuoteen verrattuna
-
koulutuspäällikkö
- Sabrina Duncan
Re: Reservistä eroaa 10x määrä viime vuoteen verrattuna
Miksi mennä delaamaan valtion puolesta jossa päätöksiä tekee tyhmät hutsut? Itse ainakin odottaisin että hallitus kaatuu ja sitten vasta tarttuisin pyssyyn.
Täähän se olis. Huvittaa kun kaikki yrittää leimata joksikin materian puolustajaksi ja pelkuriksi eronneita kun taitaapi olla enemmän niitä joilla on jäänyt tyhjä arpa kulttuurimarxismi yhteiskunnassa ja katkeruus maanpettureita kohtaan. Antaa sosialistien ja kommunistien tappaa toisiaan. Parempi tehdä rahaa ja vahvistaa oikeistolaisia verkostoja Suomessa sekä Euroopassa kuin mennä kuolemaan EU bolshevikkien puolesta. Juutalaiset natsit voivat ihan itse saapua Israelista taistelemaan sotiaan ja WEF kommunistit Sveitsistä.Jannes kirjoitti: Su Loka 16, 2022 7:34 pm Miksi mennä delaamaan valtion puolesta jossa päätöksiä tekee tyhmät hutsut? Itse ainakin odottaisin että hallitus kaatuu ja sitten vasta tarttuisin pyssyyn.
-
Rauhaa&Rakkautta
- Neuvoja-Jack
Tekosyy se on tuokin pelkuruudelle tietenkin.Jannes kirjoitti: Su Loka 16, 2022 7:34 pm Miksi mennä delaamaan valtion puolesta jossa päätöksiä tekee tyhmät hutsut? Itse ainakin odottaisin että hallitus kaatuu ja sitten vasta tarttuisin pyssyyn.
Pelkureita,putinisteja ja rokotevastaisia kaheleita suurin osa, veikkaan mä.
Tähän oli vastattu että juuri tämän meiningin takia parempi odotella että kulttuurimarxistit on jauhelihaa ja vasta sitten aktivoitua. Älkää nyt hyvät modet poistako aiheeseen liittyvää retoriikkaa.Rauhaa&Rakkautta kirjoitti: Su Loka 16, 2022 9:59 pmTekosyy se on tuokin pelkuruudelle tietenkin.Jannes kirjoitti: Su Loka 16, 2022 7:34 pm Miksi mennä delaamaan valtion puolesta jossa päätöksiä tekee tyhmät hutsut? Itse ainakin odottaisin että hallitus kaatuu ja sitten vasta tarttuisin pyssyyn.
Pelkureita,putinisteja ja rokotevastaisia kaheleita suurin osa, veikkaan mä.
-
blindpedestrian
- Agentti Scully
"Demokraattinen" natopäätös saattaa vaikuttaa kans.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
M-m-mutta Orpohan sanoi että heillä on kansan tuki. Eikö se riitä?!blindpedestrian kirjoitti: Ma Loka 17, 2022 4:25 pm "Demokraattinen" natopäätös saattaa vaikuttaa kans.
Lapsesta asti opetetaan lampaaksi. Ketään ei saa osoittaa edes leikkiaseella ja oikeita aseita ja harrastajia demonisoidaan. Varuamiespalvelus sauvakävelyä ja kasvisruokaa. Helposti tarjottavat masennuslääkkeet ja sossu. Tarviiko enempää perustella miksi jotkut eroaa "reservistä" joka on olemassa vain paperilla.
Itse en ainakaan koe tarvetta maanpuolustukselle ja lähinnä naurattaa ajatella jotain jalkaväkiprikaati-80-90 läskejä perheen isiä modernilla sotakentällä ja kapteenia Juha Sipilää jakamassa käskyjä. En näe tarvetta muulle kuin itseni puolustamiselle. Minun puolestani joitakin alueita voikin ampua Suomesta paskaksi ja kokisin sen vain hyvänä asiana. Ihmisiä on muutenkin liikaa. Sota olisi pelkästään hyvä asia, mutta itse en taistelisi kuin korkeasta rahasummasta ja eniten tarjoavalle.
Itse en ainakaan koe tarvetta maanpuolustukselle ja lähinnä naurattaa ajatella jotain jalkaväkiprikaati-80-90 läskejä perheen isiä modernilla sotakentällä ja kapteenia Juha Sipilää jakamassa käskyjä. En näe tarvetta muulle kuin itseni puolustamiselle. Minun puolestani joitakin alueita voikin ampua Suomesta paskaksi ja kokisin sen vain hyvänä asiana. Ihmisiä on muutenkin liikaa. Sota olisi pelkästään hyvä asia, mutta itse en taistelisi kuin korkeasta rahasummasta ja eniten tarjoavalle.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.