Antsa kirjoitti: Pe Heinä 05, 2024 3:23 pm
Supo ja muut toteavat, että kiljua kittaavat natsit ei olekaan se pahin uhka yhteiskunnalle.
Kiljunatsit ovat samanlainen uhka kuin Supo. Oikeat, todelliset terroristit eivät tarvitse mitään lampaiden ideologiaa. Al-qaeda on tässä mielessä semmoinen hyväksikäytetty CIA:n tsoukkiporukka.
Minun henkilökohtainen lemppari tepoukko on Timothy McVeigh. Hän poisti suojatyöpaikkalaisia ja käytti siinä peitteenä Daavidin oksan puolesta tehtyä kostoa.
Itse pidän kovasti näistä ympäristöliikkeistä, koska olen ydinvoiman kannattaja ja pidän sähköstä kuten hekin. Tulemme siis hyvin toimeen.
Jos olisin Elokapinan nimiin toimiva terroristi, joka olisi hankkiutunut roska-auton kuljettajaksi, jonka uumenissa pystyy huomaamattomasti kuljettamaan pari tuhatta kiloa anfoa Königstedtiin EU-johtajien huipputapaamiseen, en toimisi Palefacen teennäiseen tapaan äärimmäistä pahuutta vastaan, vaan olisin tosiasiallisesti sen puolella kuten Palefacekin.
Ajaisin autopommin johonkin paikkaan, jossa on paljon duunareita. Sellaisia, jonka keskipalkka on alle 2500 euroa / kk. Kohderyhmäksi en huolisi kodittomia alkoholisteja, vaan kunnon roskaväkeä, joiden kodeissa on Ikeaa ja jonka asumismuoto on velkarahalla hankittu älvsbymökki jossakin omakotilatoalueella.
Käytännössä iskukohde olisi esim. Technopoliksen joku kiinteistö, jonka pihalla on Toyotaa ja Volvon katumaasturia. Antaessani räjähdekuormalle kaukolaukaisuna käskyn viedä mahdollisimman paljon isejä ja äitejä helvettiin, en toimisi Elokapinan nimissä, vaan Elokapinaan kuuluvana toisinajattelijana.
Motiivini teolle olisi se, että en pidä keitettyä perunaa ja nakkikastiketta duunariruokalassa syövistä turhista ihmisistä, jotka ruoka suussa puhuvat kuntourheilusta.
Vaikka en pidä EU:sta, olen sieltä tolkutonta palkkarahaa nostavien rikkaiden puolella. En ihaile politiikan kärkinimiä, jotka vievät kansalta rahaa, hyväksyn vain heidät ja pidän moraalisesti oikeana, että yhä enenevässä määrin itsensä raskaaksi hankkineet yksinhuoltajalehmät luovat vauva.fi -sivustolle viestejä kuinka rahat on loppu ja tukipäivään on viikkoja aikaa, eikä jääkaapissa ole kuin vajaa pussi porkkanoita.
Tämä kansa ansaitsee rankaisua. Ja erityisesti se äänestävä keskiluokka. Vihaan duunareita ja varsinkin niitä, jotka haukkuvat poliitikkoja.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.