Kenet haluaisit tavata?
Sirpan, mutta hän asuu kaukana. Sitten Kalessin, Mariacka, Maybrick..ja muitakin.
En ymmärrä, miksi täällä on aika epäsosiaallista porukkaa, ja moni Teistä eivät halua tavata ketään. Sen takia netti-palstat on, että tutustutaan uusiin ihmisiin, saadaan kavereita lisää. Mulla on aika vaikea tavata ketään Teistä kun itse asun niin kaukana. Olisi tietysti hyvä tavata jonkun kaverin jolla on samanl harrastukset, tavoittelee samaa uraa kun minä itse. Haluaisin tuttustua jonkun tuleva oikeuslääkärin..kun täällä pohjoisessa niin tylsää porukka, siksi kirjoitan. Juuri, koska haluan tuttustua uusiin ihmissin ja vaikkappa tavata jonkun.
En ymmärrä, miksi täällä on aika epäsosiaallista porukkaa, ja moni Teistä eivät halua tavata ketään. Sen takia netti-palstat on, että tutustutaan uusiin ihmisiin, saadaan kavereita lisää. Mulla on aika vaikea tavata ketään Teistä kun itse asun niin kaukana. Olisi tietysti hyvä tavata jonkun kaverin jolla on samanl harrastukset, tavoittelee samaa uraa kun minä itse. Haluaisin tuttustua jonkun tuleva oikeuslääkärin..kun täällä pohjoisessa niin tylsää porukka, siksi kirjoitan. Juuri, koska haluan tuttustua uusiin ihmissin ja vaikkappa tavata jonkun.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Haluaisin tavata:
Konsta
Hessu52
Sariola
Markja
Makepeace
Rapi
Johnny
Aarno80
Euro
Lecter
Katupoika
Ed
Lizzie
Apollo
Papillon
Skoone
Bombay
Jack the
Merzi
Wagner
Awa
Maza
Pharaoh
Kukkuu
Merivuokko
Teemu
Gravedigger
Olen jo tavannut Tampereen likan, grootin ja Miken Mannerin. Hessu52 piti treffata Bodomin merkeissä viime viikolla mutta vituiksi meni, uusiksi otetaan.
editoitu tavattuja ihmisiä...
Konsta
Hessu52
Sariola
Markja
Makepeace
Rapi
Johnny
Aarno80
Euro
Lecter
Katupoika
Ed
Lizzie
Apollo
Papillon
Skoone
Bombay
Jack the
Merzi
Wagner
Awa
Maza
Pharaoh
Kukkuu
Merivuokko
Teemu
Gravedigger
Olen jo tavannut Tampereen likan, grootin ja Miken Mannerin. Hessu52 piti treffata Bodomin merkeissä viime viikolla mutta vituiksi meni, uusiksi otetaan.
editoitu tavattuja ihmisiä...
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Ekana mieleen tulivat (aakkosjärjestyksessä):
-albaanisissi
Tuhansien vaarallisten tilanteiden mies, jolla on vielä uunompi nicki kuin mulla. Lyö ennen kuin länkyttää.
-Combat18
Itsepäisyys ja provosoivuus ovat hyviä piirteitä (etenkin tosielämässä).
-sorsake
Mahdollisesti akateemisesti koulutettu ja ihan nättikin nainen. On itseni tavoin kiinnostunut sarjamurhaajista, mutta luultavasti eri syistä kuin mä. Luultavasti pelästyisi mun barbaarisimpia piirteitäni, heh.
-albaanisissi
Tuhansien vaarallisten tilanteiden mies, jolla on vielä uunompi nicki kuin mulla. Lyö ennen kuin länkyttää.
-Combat18
Itsepäisyys ja provosoivuus ovat hyviä piirteitä (etenkin tosielämässä).
-sorsake
Mahdollisesti akateemisesti koulutettu ja ihan nättikin nainen. On itseni tavoin kiinnostunut sarjamurhaajista, mutta luultavasti eri syistä kuin mä. Luultavasti pelästyisi mun barbaarisimpia piirteitäni, heh.
Haa, olen täysin yllättynyt, että joku mainitsee minut. Nätti... noh, siitä olisi parempi saada jonkun muun lausunto. En kyllä pelästy kovinkaan helposti, tai ainakaan sellaisia juttuja mitä useimmat tällaiset "akateemisesti koulutetut" naiset kammoksuvat... Ei tarvitse holhota, hehheh. Niin mitä ne sun barbaariset piirteet ovatkaan?raippa kirjoitti:-sorsake
Sain tässä juuri pari uutta sarjamurhaajakirjaa, pitänee lisäillä tuonne jotain alustuksia tai vastaavia kaikkien iloksi, kun saan ne luetuksi.
Itse aiheeseen tuli vielä mieleen pari tyyppiä lisää: Solmu, teppo ja Howler. Ja tietty kaikki miittiin ilmoittautuneet, jotka toivottavasti näenkin pian.
En tiedä uskaltaisinko ketään lopulta tavata, mutta palstan miehistä mielelläni tapaisin AINAKIN (aakkosjärjestyksessä):
Bombayn
Doctor Lecterin
EuroJR:n
Jack the Ripperin
Katajan
Matulan
Marsalkan
Mike Mannerin
markjan (halaisin ja sanoisin, ettei ole mitään hätää)
rapierin
synkemmän hautajaisvieraan
Arvon leideistä puolestaan AINAKIN:
ABC:n
Bambinosin
Howlerin
Kalessinin
Katsan
Kyllin
Kyllikki S:n
Lokan
maija turjukan
Mariellan
Mata Harin
Maybrickin
Paula Drewn
Samarinan
serialistin
Spiderin
Tiinan
Tulee aina välillä etsittyä "tutunnäköisiä" kasvoja väkijoukosta ja mietittyä, olisiko tuossa tai tuossa joku murhalainen
Saa nykiä hihasta, mikäli joku minut jossain jostain syystä tunnistaa.
edit: ja VoDKa-murusen
Bombayn
Doctor Lecterin
EuroJR:n
Jack the Ripperin
Katajan
Matulan
Marsalkan
Mike Mannerin
markjan (halaisin ja sanoisin, ettei ole mitään hätää)
rapierin
synkemmän hautajaisvieraan
Arvon leideistä puolestaan AINAKIN:
ABC:n
Bambinosin
Howlerin
Kalessinin
Katsan
Kyllin
Kyllikki S:n
Lokan
maija turjukan
Mariellan
Mata Harin
Maybrickin
Paula Drewn
Samarinan
serialistin
Spiderin
Tiinan
Tulee aina välillä etsittyä "tutunnäköisiä" kasvoja väkijoukosta ja mietittyä, olisiko tuossa tai tuossa joku murhalainen
edit: ja VoDKa-murusen