Pelon korttelit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nanne
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 02, 2008 8:51 pm

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Bombay kirjoitti:Mut ei kyllä mun mielestä koko Kuopiosta löydy sellaista paikkaa missä ei uskaltaisi kävellä, oli vuorokauden aika mikä tahansa.
Mä en lähtisi kävelemään yöllä Petosella mihinkään ja kyllä se tiukkaa teki nepalissakin... No okei, mulla ei juuri kokoa tai taitoja ole itseäni puolustaa tarpeen tullen. Ehkä yksi osa syy.

Hassua, kun taas Helsingissä saatoin kävellä keskustasta Töölöön aika pierussa eikä pelottanut yhtään :lol:
Tässä kai vaikutti ikä... nuori ja tyhmä!!
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Muistelisin muuten että jossain vanhassa Alibissa Kuopion Kauppakatu oli listattu Suomen väkivaltaisimmaksi (baari)kaduksi. Haha, varmasti :D
Nanne
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 02, 2008 8:51 pm

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Bombay kirjoitti:^Muistelisin muuten että jossain vanhassa Alibissa Kuopion Kauppakatu oli listattu Suomen väkivaltaisimmaksi (baari)kaduksi. Haha, varmasti :D
Ainakin siellä baareja riittää, mutta veikkaisin kuitenkin torin grillijonoja :lol:
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Porin osalta ihmettelen, mitä on mahtanut tapahtua vanhalle kunnon Pormestarinluodolle? Asuuko siellä enää edes kukaan? Ainakin ennenmuinoin se oli Sampolan ohella varsin ikäväksi tiedetty. Tosin en muista, että kummoisesti olisi pelätty kulkea pimeälläkään, vaikka maine olikin hieman erikoinen. Yleensä kun illalla tai yöllä näköpiirissä ei ollut ristinsieluakaan. Noh, sattuihan siellä sitten se surullisenkuuluisa parvekemurha, mutta sekin oli yksityisasunnossa.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Nanne kirjoitti:Mä en lähtisi kävelemään yöllä Petosella mihinkään ja kyllä se tiukkaa teki nepalissakin... No okei, mulla ei juuri kokoa tai taitoja ole itseäni puolustaa tarpeen tullen. Ehkä yksi osa syy.
Hmm, itsellä Petosella seikkailu yöllä rajoittuu yhteen kertaan, muttei silloinkaan ollut minkäänlaista ongelmaa vaikka ulkopaikkakuntalainen olenkin ja kyseessä oli vielä muistaakseni perjantai-ilta ja paikkakin vielä eräs baari. Itsellä ja seurueella kylläkin oli jo lähtiessä fiilis "Petosella päästään tappeleen", mutta eipä päästy. :D

Ps. Mikään paikka ei varmaan ole toista vaarallisempi, ihmiset ne vaarallisuuden tekee. Ja varmaan noistakin listatuista henkirikoksista suurin osa on känniporukassa tehtyjä tai sitten ns. läheisen tekemä murha, harva varmaan tuntemattomaan ihmiseen kohdistunut.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Ei siellä Petosella mitään kenellekkään tehdä jos ei itse ongelmia aiheuta. Ainoa paikka jossa voisin kuvitella ongelman tulevan ihan pyytämättäkin on Karhunpesä,siis baari Petosella. Siellä kun on "hieman" sisäänpäin lämpiävää porukkaa,ehkä myös jossain määrin epäsosiaalista. Siellä yleensä istuu kaikki Petosen venkulat ja muut hörhöt.
One,two,fuck you!
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Ei Hervanta ole enää lähellekään vanhan maineensa veroinen. Mieluiten jättäisin illalla kulkematta esim. Multisillan tietämillä.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Dea
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 1:50 pm

Viesti Kirjoittaja Dea »

^Asuin eteläisessä Hervannassa noin vuoden. Siellä asui paljon perheitä ja oli rauhallista aluetta verrattuna pohjoiseen Hervantaan. P-Hervannassa oli paljon maahanmuuttajia ja opiskelijoita. Aika levoton alue. En tiedä millainen on Hervanna tilanne nykyään.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

sorsake kirjoitti:Porin osalta ihmettelen, mitä on mahtanut tapahtua vanhalle kunnon Pormestarinluodolle? Asuuko siellä enää edes kukaan?
Pormestarinluoto on ihan kuollut. Siellä on kokonaisia kerrostaloja lähes tyhjänä. Sanon lähes, koska on juttua että joku talo olisi jo kokonaan ilman asukkaita. Muutama isompi talo on myyty turkulaisille sijoittajille jotka ovat koittaneet saada sinne asukkaita. Yhteen taidettiin tehdä kunnollinen remontti ja siellä on nuorisoa, mutta muuten on hiljaista kuin ostarilla (joka on siis suljettu...)

Sampola on paha. Itse asun keskustassa, eikä täällä pelota koskaan kävellä kävelykatua kotiin. Mutta Sampolassa en menisi yksin käppäilemään Satulasepästä kotiin.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

pormestarinluodolla on ainakin manneja ihan v.......
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1840
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

Petonen on Kuopiossa siisteimmästä päästä. Asukkaita tosin on paljon ja tapahtumia siitä johtuen (osuvat muutamaan sosiaalisen asumisen osoitteeseen). Karhunpesäkin on ihan poroporvarillinen paikka, jonne ei häiriköillä ole mitää asiaa enää. Tiedän, koska itse käyn siellä silloin tällöin parilla ja tunnen omistajan ja henkilökunnan hyvin(en asiakkaana vaan muutenkin). Petonen kokonaisuutena on itseasiassa aika varakkaan väestön alue.

Kuopiosta nostaisin esiin neulamäen ja Männistön keskukset, jos ogelmia haluaa. Mutta kaikissa noista voi lähes huoletta kävellä mihin aikaa tahansa. Ulkopuolisiin kohdistuvaa väkivaltaa on keskustan ulkopuolella olemattoman vähän.
Buy the ticket, take the ride!
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Vai Hiirihaukka? :lol: Kyllähän se nyt on niin että siellä Karhunpesässä istuvat juurikin ne Petosen juopot ja venkulat vaikka kuinka tuntisit sen omistajan. Ainakin näin oli viikko sitten jolloin hain kaverini sieltä,niin,vekulan.
One,two,fuck you!
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

tmk666 kirjoitti:Ainakin näin oli viikko sitten jolloin hain kaverini sieltä,niin,vekulan.
http://www.youtube.com/watch?v=yVBB2upbVys
Varovasti siellä petosella :lol:
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Aariel kirjoitti:
Miruna kirjoitti:
Oulussa Tuira oli pahin paikka useita vuosia sitten. Nyt Toppila vie voiton kirkkaasti.
Olen kyllä samaa mieltä. Minut yllätti tuo Tuiran mainitseminen tuossa listalla vaikka kyllä täälläkin sattuu ja tapahtuu välillä. Asun itse Tuirassa ja ainakin tämä talo on suhteellisen rauhallinen, onneksi. Tässä tuli nyt mieleen että kun aikaisemmin asuin Itä-Tuirassa niin samassa rapussa missä asuin joku mies puukotti toista. Olin juuri tullut kotiin (onneksi en sattunut puukotuksen aikaan paikalle) ja olin kyseisen teon aikana kotona enkä ollut kuullut yhtään mitään. Kuuntelin muistaakseni musiikkia silloin isolla. Poliisitkin kävi kyselemässä mutten osannut sanoa kyllä mitään :oops:
En tiedä kuinka vanhasta listasta on kysymys tuossa jossa Tuira mainitaan. Mielestäni kuitenkin useita vuosia sitten Tuiran olisi voinut listaan hyväksyäkin, ei enää.
Katupoika, mistä lista on otettu?
Minun mielestä taas Tuira on ollut aina se pahin kaupunginosa.
Miltei joka vkonloppu sattuu ja tapahtuu siellä jotn. :(
Ainakin silloin kun Valmeri-räkälä oli siellä.
Child Of Scythe
Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1840
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

Missäpä juottolassa ei venkuloita istuisi. Pääasia on miten ne siellä käyttäytyvät. Käyppä vaikka Henkassa arki-iltaa, niin ihan puhtoista ei jengi ole. Minulla ei ole ollut Karhunpesässä koskaan ongelmia ja aika vähän olen siellä muutenkaan nähyt ongelmia.Paikan maine on enemmän vanhaa tarustoa. Ei minulla kyllä ole muissakaa kapakoissa ollut koskaa ongelmia, mutta joissakin olen nähyt enemmän häsläämistä. Vaikkapa naapurikapakka Vanhassa mestarissa.
Buy the ticket, take the ride!
Vastaa Viestiin