Sivu 2/8

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 9:39 pm
Kirjoittaja Olinko eka
Haades kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 9:29 pm
Eriksson kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:35 pm Jumalauta. Miksei poliisi ota sitä miestä kiinni?
Tarkoitatko tämän keskustelun aloittajaa Tuulenvirettä? Sitä minäkin ihmettelen. :D
"Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein."

Kyllähän tuolla jo ennätyslistoille pääsee aika korkealle.
Kuka on tämä mies? :lol:

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 9:47 pm
Kirjoittaja Haades
*Poistettu mukahauska OT*tm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:01 pm
Kirjoittaja BillyHill
*Poistettu mukahauska OT*tm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:25 pm
Kirjoittaja naavala
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:38 pm
apässi kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:23 pm Järkyttävää. Tiedä sitten toisiko lakimuutos minkäänlaista muutosta. Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille.


https://yle.fi/a/74-20227734
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki (kantikset) ja maahanmuuttajat?




Jos Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille, niin entä miehille? Miehiä taitaa kuolla vielä enemmän. Entä lapset?

Miksi näin muuten on? Miksi esim Venäjä , Albania, Moldova ja Serbia ovat "turvallisempia" naisille? Pitäisikö ottaa mallia näistä " turvallisemmista" Euroopan maista?
Osaatko sanoa montako miestä on kuollut naisten toimesta tänä vuonna? Se on totta, että myös miehet kokevat parisuhdeväkivaltaa, mutta täytyy huomioida, että siinäkin tekijänä on usein miesystävä. Tutkimuksen mukaan 57% naisista ja 42% miehistä on kokenut lähisuhdeväkivaltaa elämänsä aikana.
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki ja maahanmuuttajat?

- Rikollinen paskasakki kuuluisi telkien taakse mutta sehän ei käy koska sosiaalidemokratia jossa rikollinen on se uhri
- Matut taas pitäisi heivata ulos maasta mutta sekään ei käy koska rasismi

Toisin sanoen naisten tapot, murhat ja raiskaukset jatkaa kasvuaa. Ne jotka niitä tehtailee on fremakkojen ja muun vihervammaiston erityissuojeluksessa.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 10:36 pm
Kirjoittaja Puntari
naavala kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:25 pm Mutta onnea vaan kaikille feministeille. Te olette aikaansaanut tämän tilanteen.
Ymmärtsinkö oikein: lswitasoikeistossa kannatetaan _kaikkien_ miesten, aluperää kysymättä, ennakoivaa vangitsemista. Heillä on toki tekovälineet. Koska rikollisuutta ei voi tunnistaa naaman väristä, passista tai edes asuinpaikasta, niin sama meno kaikille kysymättä ja tutkimatta. Paskasakkiakaan ei tunnista, sen verran tavallisen oloisia onvat pienviljelijästä psykiatriin.

Toistaiseksi, vastoin täällä yleidstä toivetta, Suomessa on jäljellä oikeusvaltion piirteitä, joissa ihmiset tuomitaan omista teoistaan. Ei muita.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 11:22 pm
Kirjoittaja blindpedestrian
Kaikista väkivaltarikoksista pitäisi tulla kovemmat tuomiot.. oli uhri tai tekijä kuka tahansa.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 12:06 am
Kirjoittaja J-HIO
Jaahas, piti sitten sekin päivä nähdä että tappamisen uhrit eriarvoistetaan.

En halua kulttuuria, jossa sukupuolen mukaan aletaan pitää joitain tappoja jotenkin pahempina.

Tuo kyseinen lakimuutos ei tod.näkösesti tulisi vaikuttamaan mitenkään mihinkään, ainoastaan että ihmiset olisi nyt taas vähän epätasa-arvoisempia.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 12:11 am
Kirjoittaja Nile Jarvis
naavala kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:25 pm
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki ja maahanmuuttajat?
Montako naista maahanmuuttajat ovat surmanneet tänä vuonna? Entä rikollinen paskasakki? Entä työssä tai eläkkeellä olevat? Siis väität,että ihan perusperheissä ei esiinnyt lähisuhdeväkivaltaa, vaikka 57% naisista ja 42% miehistä kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa elämässään.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 2:16 pm
Kirjoittaja manearia
apässi kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm Jos Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille, niin entä miehille? Miehiä taitaa kuolla vielä enemmän. Entä lapset?

Miksi näin muuten on? Miksi esim Venäjä , Albania, Moldova ja Serbia ovat "turvallisempia" naisille? Pitäisikö ottaa mallia näistä " turvallisemmista" Euroopan maista?
Jos miesväkivallasta taas haluatte puhua, niin esim. Kreikka, Italia ja Balkan-maista Kroatia ovat melko vaarallisia miehille. Nainen on usein perheen pää, ja on tullut nähtyä omin silmin miten mies on saanut turpaansa antamatta takaisin.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 2:41 pm
Kirjoittaja Nile Jarvis
Laitetaan tuo tännekkin. Tuosta kuvasta huomataan, että Suomi on väkivaltainen maa. Ainoastaan entiset slobomaat ovat Suomen edellä henkirikoksissa EU:ssa. Suomi on enemmän kultturillisesti itää, kuin länttä. Tämän huomaa myös lähisuhdeväkivallasta ja muusta väkivalta rikollisuudesta.

Kuva

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 2:57 pm
Kirjoittaja damfin
Kyllä muualla on paremmin...
Nainen on tuskin eläimen arvoinen Afganistanissa – uusi laki sallii lähes kaiken väkivallan
Afganistanin korkein johtaja Hibatullah Akhundzada allekirjoitti uuden rikoslain asetuksella tammikuussa.


– Afganistan on ihmisoikeuksien hautausmaa, YK:n ihmisoikeusvaltuutettu Volker Türk totesi synkkään sävyyn Genevessä Sveitsissä torstaina.

Lausunto oli seurausta talibanhallinnon asetusten ja lakien vyörystä, joka on riistänyt naisilta suurimman osan ihmisoikeuksista viiden vuoden aikana.

Viimeisimpänä niittinä taliban on julkaissut uuden rikoslain, joka käytännössä sallii fyysistä, psyykkistä ja seksuaalista väkivaltaa naisia kohtaan, huomauttaa Afganistanin riippumaton ihmisoikeustoimikunta Rawadari.

Laki määrää ankarampia rangaistuksia eläinten huonosta kohtelusta kuin naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
https://yle.fi/a/74-20212728

Ruotsissa tapettiin vuoden 2025 aikana 25 tyttöä tai naista, toki onhan Ruotsin väkilukukin suurempi.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 2:58 pm
Kirjoittaja Pesukarhu
Mikä ero olisi naismurhalla ja murhalla, kun murhasta saa muutenkin elinkautisen?

Jos on pakko, niin parisuhdemurha olisi parempi, koska se ei aseta henkirikosten uhreja eriarvoiseen asemaan pissavehkeiden perusteella.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 2:59 pm
Kirjoittaja Tiinas
damfin kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:57 pm Kyllä muualla on paremmin...
Nainen on tuskin eläimen arvoinen Afganistanissa – uusi laki sallii lähes kaiken väkivallan
Afganistanin korkein johtaja Hibatullah Akhundzada allekirjoitti uuden rikoslain asetuksella tammikuussa.


– Afganistan on ihmisoikeuksien hautausmaa, YK:n ihmisoikeusvaltuutettu Volker Türk totesi synkkään sävyyn Genevessä Sveitsissä torstaina.

Lausunto oli seurausta talibanhallinnon asetusten ja lakien vyörystä, joka on riistänyt naisilta suurimman osan ihmisoikeuksista viiden vuoden aikana.

Viimeisimpänä niittinä taliban on julkaissut uuden rikoslain, joka käytännössä sallii fyysistä, psyykkistä ja seksuaalista väkivaltaa naisia kohtaan, huomauttaa Afganistanin riippumaton ihmisoikeustoimikunta Rawadari.

Laki määrää ankarampia rangaistuksia eläinten huonosta kohtelusta kuin naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
https://yle.fi/a/74-20212728
Tästä ollaan wokepiireissä todella hiljaa, muslimimies kun on uhrikategorian huipulla vaikka tekee 60-70% raiskauksista.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 3:14 pm
Kirjoittaja manearia
Pesukarhu kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:58 pm Mikä ero olisi naismurhalla ja murhalla, kun murhasta saa muutenkin elinkautisen?

Jos on pakko, niin parisuhdemurha olisi parempi, koska se ei aseta henkirikosten uhreja eriarvoiseen asemaan pissavehkeiden perusteella.
Murha on murha. Naismurha ja muutenkin naisiin kohdistuva väkivalta nyt vaan on esillä koska tilastojen mukaan sellainen on nousussa. Aivan varmasti tähän liittyy sekä kantasuomalaisten Kalevien ryyppyputket työttömyyden ja huonon ekonomian johdosta, että kulttuuriset erot. Kyllä sekä Matti että Mohammed osaavat yhtä hyvin.

Edit: Mauri-Allan ei myöskään saisi jäädä statistiikasta pois.

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Lähetetty: To Kesä 18, 2026 3:50 pm
Kirjoittaja McPanty
Ah. Naismurha. Naisvihan äärimmäinen muoto ihan noin niin kuin terminäkin.
Milloinkas miehen surmaama nainen on naismurhan uhri ja milloin ihan vain murhan uhri? Veikkaan, että se on sitten aina naismurha jos mies murhaa naisen koska , noh, mies murhaa naisen.
Miten ihmeessä se eritellään, milloin nainen murhataan sukupuoleensa liittyvien syiden takia? Onko parisuhde hengen riistävän miehen kanssa automaattisestä tällainen ja miten tämä liittyy sukupuoleen varsinkin kun nykyisin on ihan ok olla parisuhteessa miehen tai naisen kanssa tai jonkun muun sukupuolen?

Voiko nainen suorittaa naismurhan? Veikkaan että ei.