Sivu 2/2
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 9:44 am
Kirjoittaja jasso
*pltmtxtvp*tm
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 12:39 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
*pltmtxtvp*tm
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 1:13 pm
Kirjoittaja anaboliantti
Kaikille kauhistuneille boomereille tiedoksi että nuoriso on aina tehnyt tyhmiä asioita ja testaillut rajoja. Teidänkin ikäpolvi teki niin vaikka aika kuinka kuultaisi muistoja. Nitroa vaan naamaan niin kyllä se siitä.
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 2:43 pm
Kirjoittaja Rescuer
JanitaSlim kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 12:39 pm
Valeotsikko. Ei Suomella ole mitään resursseja pelastaa ketään 300m korkeasta mastosta.
Lähde väitteellesi?
Kyllä nimittäin löytyy, ihan Espoostakin
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 2:50 pm
Kirjoittaja manearia
*pltmtxtvp*tm
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 3:06 pm
Kirjoittaja Varvikello
Ei kai tuo kiivennyt lähellekään huippua ja lähettimiä.
Mä oon tossa mastoilla luuhannut muuten vaan... Nyt kun puheeksi tuli, vois niihin kiivetäkin.
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: Pe Kesä 19, 2026 11:42 pm
Kirjoittaja Öyhö
JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 12:23 am
Poliisin mukaan mastoon kiivennyt henkilö onnistui tulemaan alas itse. Paikalla oli kymmenkunta poliisin ja pelastuslaitoksen yksikköä.

Niin no.. poliisi ei tuonne kyllä uskaltaisi perässä kiivetä.
Ei kandee, kun tulee 70 kiloa lihaa ja yksi känny niskaan, niin siinä lähtee henki. Yksiköt oli siellä valmiina kaapimaan raadon pois rakenteista putoamisen jälkeen.
Ja aina noi tulee alas. Hitaammin tai nopeammin.
Tuolla on varmaan hälärit kyllä jos joku kiipeää.
Re: Vajakin pelastustalkoot radiomastosta Espoossa
Lähetetty: La Kesä 20, 2026 12:11 am
Kirjoittaja mielen puolikas
Tämä radiomastoihin kiipeäminen ihan yhtä kehittävää toimintaa kuin hengityksen pidättäminen, mutta jokainen edetköön valitsemaansa polkua.
Ja jos päätät silti kiivetä mastoon, niin muista että joku kuitenkin joskus on kiivennyt korkeammalle.
Ja jos et kiipeä, vaan päätät pidättää hengitystäsi, niin joku on kuitenkin tehnyt tämänkin paremmin.
Eli tee tämä tai tuo, niin olet epäonnistunut kuitenkin.