Sivu 2/2
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Lähetetty: Su Kesä 28, 2026 6:40 am
Kirjoittaja M.Saaarinen
Eletään sellasia aikoja että aina joku ryhmä saa osansa häiriköinnistä,nyt lestat,äsken Pride porukka,jne ei tuo hyvä ole mutta näin siinä vaan käy kun joku ei tykkääkkään enää jostain,toivotaan ettei mene tuosta pahemmaksi,mutta onhan nuo nähty mitä naapurimaassakin on käyny.
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Lähetetty: Su Kesä 28, 2026 7:23 am
Kirjoittaja Öyhö
Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:22 pm
Siis persuilta vaadittaisiin irtisanoutumista mistä, jos nuoriso ei edes uskaltaisi mennä häiriköimään? Alkaa olla vitun typeriä nämä rasistien itsesäälivirret.
Tarttetko rautalankaa?
Jos olisi vastaavasti Islam-seurat, ja siellä häiriköitäisiin niin tämä olisi ihan vitunmoinen kausti ja syyttäisit juurikin persuja.
Nyt hädin tuskin rikkoo uutiskynnystä. Tämä ei ole itsesääliä, tämä on fakta.
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Lähetetty: Su Kesä 28, 2026 7:51 am
Kirjoittaja ASierra
Kalapaliikki kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 1:33 am
jotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:38 pm
Syanidiputsari saa vuorokauden sisään bannia samoin kuin toinen uusi nikki, ei kun uusia keksimään, työttömällä on aikaa. Mitä uutiseen tulee, kokeilu muslimien vastaavaan kokoontumiseen oli ihan hyvä pointti.
Näitähän on ihan älyttömät määrät täällä. Ulosanti ja ymmärrys aivan sillä apukoulutasolla kuin ihannoimansa ihmisryhmänsäkin. Olisi kiva nähdä data kuinka monella nimimerkillä nää pahimmin servatut idiootit täällä ovat
Täällä lueteltu. Noin sata kymmenessä vuodessa, 90 poistettu, 11 tällä hetkellä käytössä
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=21030
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Lähetetty: Su Kesä 28, 2026 8:11 am
Kirjoittaja Öyhö
jotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 11:38 pm
Syanidiputsari saa vuorokauden sisään bannia samoin kuin toinen uusi nikki, ei kun uusia keksimään, työttömällä on aikaa. Mitä uutiseen tulee, kokeilu muslimien vastaavaan kokoontumiseen oli ihan hyvä pointti.
OT, mutta tämä on hyvä meikäläisenkin 'tiedostaa'. Multinikkeihin ei pitäisi reagoida ihan samalla tavalla kuin ihmisiin.
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Lähetetty: Su Kesä 28, 2026 9:09 am
Kirjoittaja e18
Tuskin nää räkänokat ees tiedä lessuista yhtää mitää kunhan vaan pitää rellestää.
Re: Suuri nuorisoporukka aiheuttaa öisin kaaosta suviseuroilla, 6/26
Lähetetty: Su Kesä 28, 2026 10:09 am
Kirjoittaja jasso
Kerrankin jossain Kauhavalla on jotain tapahtumaa, niin tottakai paikalliset junttien jälkeiläiset kaivaa isän Valmetin ja lähtee häiriköimään, vittuisi varmaan itseänikin asua jossain Kauhavalla.