Missing babies -sivusto

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Jotenkin ymmärrän sen, että lapsestaan haluaa muiston, mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan kuvaamaan vitivalkoista sinihuulista vauvaa, niin...
Ja sekin vielä, että tuolla oli selvästi ennenaikaisesti syntyneitä tapauksia. Jos itse synnyttäisin "puolivalmiin" (pardon my french) lapsen, en todellakaan alkaisi tätä valokuvaamaan, en tiedä pystyisinkö katsomaan itsekään.

Tuo Camillen kuva tulee kyllä vielä uniin. Hitto kun pitää kaikenlaista mennä katsomaan ehdoin tahdoin. :roll:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Juu, mä kanssa kuulun osastoon "katsoo kaiken näytille pantavan" mut nää menee jo yli. Ottaisin omastanikin kuvan mutta en nettiin, ehkä johonkin muistolaatikkoon. :?
Lennox
Poliisikoira Rex

Loka kirjoitti:Juu, mä kanssa kuulun osastoon "katsoo kaiken näytille pantavan" mut nää menee jo yli. Ottaisin omastanikin kuvan mutta en nettiin, ehkä johonkin muistolaatikkoon. :?
Mun oli pakko mennä vilkaisemaan sitä sun laittamaa ruumiinavausvideotakin. Hyi helkkari, oli kyllä pakko lopettaa kesken. Sittenhän on se saitti, jossa on jos jonkinlaista kuvamatskua mm. kuukausikaupalla kuolleena olleista ihmisistä. Joku joskus senkin näytti meikäläiselle. Meni kyllä reippaasti yli...
Loka
Alibin Kestotilaaja

^No mun piti jopa ruumiinavauskin katsoo loppuun saakka, siinä vaiheessa kun aivoista tehtiin kivoja viipaleita, ajattelin et pitäskö katkasta. :lol:

Juu, mätänevät ruumiit, kamalat onnettomuuskuvat ja ruumiinkappaleet :shock: on tuttua, tarkoittanet Rottenin sivustoa?? :oops:
Lennox
Poliisikoira Rex

Loka kirjoitti: Juu, mätänevät ruumiit, kamalat onnettomuuskuvat ja ruumiinkappaleet :shock: on tuttua, tarkoittanet Rottenin sivustoa?? :oops:
Joo, sepä se. Ei saa näyttää Lennoxille-osastoa... Ja nyt heti veri vetää kattomaan ruumiinkappaleita. :shock: Pitäisi varmaan mennä hoitoon. :D :lol:
Viimeksi muokannut Lennox, Pe Kesä 15, 2007 12:16 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mimosa
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

Ihmisen tavat surea ovat niin erilaisia. En minä koe sivustoa itselleni hyvänä, mutta toisaalta, jos joku saa siitä lohdutuksensa niin, mikäpä minä olen tuomitsemaan. Nykyään kuitenkin (länsimaissa)kuolema on niin piilotettua ja erotettua elämästä, ettei monikaan halua edes ajatella asiaa. Toisissa kulttuureissa taas kuolemankohtaaminen on erilaista.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Lennox kirjoitti:
Loka kirjoitti: Juu, mätänevät ruumiit, kamalat onnettomuuskuvat ja ruumiinkappaleet :shock: on tuttua, tarkoittanet Rottenin sivustoa?? :oops:
Joo, sepä se. Ei saa näyttää Lennoxille-osastoa... Ja nyt heti veri vetää kattomaan ruumiinkappaleita. Pitäisi varmaan mennä hoitoon. :D :lol:
Ne lentokoneonnettomuuskuvat oli aika pysäyttäviä, pisti miettimään pelastushenkilöstön kovapäisyyttä. :?
Mimosa
Hercule Poirotin viikset

^Mistä niitä löytyy? (Älä vaan kerro mulle eiku kerro eiku älä :lol: )
Lennox
Poliisikoira Rex

Ihan totta. Onhan se hyvä, ettei kuolemaa pidetä pelkästään "suurena pahana siellä jossain". Oli tuolla sivustolla eräs muotokuva, joka mielestäni oli jo huomattavasti ymmärrettävämpi vaihtoehto. Eri asia sitten lienee, kuka ja missä tilanteessa ryhtyy sellaista piirtämään. :roll:
Lennox
Poliisikoira Rex

Loka kirjoitti: Ne lentokoneonnettomuuskuvat oli aika pysäyttäviä, pisti miettimään pelastushenkilöstön kovapäisyyttä. :?
Mä en sellaisia olekaan nähnyt. Voin kyllä vaan kuvitella... Ikuisesti jäi mieleen kuva miehen ruumiista, joka oli jo mukavassa turpoamistilassa (ja ne värisävyt, my god). Ja sitten ne junan alle jääneet. Talk about viihde. :?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Mimosa kirjoitti:^Mistä niitä löytyy? (Älä vaan kerro mulle eiku kerro eiku älä :lol: )
EI HEIKKOhermoisille:

http://www.rotten.com/

Tuosta kun alat klikkailemaan alaspäin, alkaa hahmottua pikkuhiljaa murhakuvia, kirveitä päissä, murskaantuneita kalloja... :?
Mimosa
Hercule Poirotin viikset

Nyt herää kysymys että mikä mua vaivaa... ei meinaan tee pahaa ollenkaan :?

Ainoa juttu mitä en katso, on jos eläimiä kohdellaan kaltoin/pahoinpidellään ym. ne jutut ja kuvat tulee uniin, ei muut.

Ja tämä ei siis liity mitenkään siihen, ettenkö kunnioittaisi/pitäisi ihmisistä, ei vaan jostain syystä tee pahaa nuo kuvat.
Sara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sara »

Mä olen kai outo, mutta mua ei nuo vauvakuvat karmi ollenkaan. Lapsen menettäminen on yksi kammottavimpia asioita maailmassa, ja koen että nämä vanhemmat ovat halunneet että lapsi jää jonkinlaisena muistona maailmaan. En pistäisi kuolleesta lapsestani kuvia nettiin, mutta hei - minulla olisi mahdollisuus pistää hänestä kuvia elävänä. Näillä vanhemmilla ei ole siihen mahdollisuutta.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä taidan kanssa kuulua tähän sarjaan "mikään ei tunnu miltään", kun ei tehnyt pahaa, mutta kai se sitten on ammatin varjopuolia. onneksi töissä näkee elämän koko kaaren, niin tuosta kuolemasta ei ole tullut mitn kauheaa peikkoa, ja pidän huolen että mahdollisesti tuleville lapsillekaan ei tule. koska mitäs hyötyä sitä on pelätä, kun se on kuitenkin edessä jossain vaiheessa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Hyi hyi kerran kaverini näytti minulle videon, jossai joku mies tekee itsemurhan :shock:
Vastaa Viestiin