Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Pilli ja Pulla

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

X-tine kirjoitti:Tähän ketjuun on tullut sivukaupalla jotain merkillistä, mikä ei millään tavalla liity Madeleineen. Matkaajan ja Sirpan repliikit muistuttavat Pillin ja Pullan keskustelua Gösta Knutsonin tunnetussa lastenkirjassa. :)

Jospa palattaisiin aiheeseen. Mitä arvelette näistä fundin tilitiedoista? http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -gone.html
No kerropa sitten että mikä varsinaisesti liittyy Madeleineen? Olen pelkkänä 'korvana'. Vai ollaanko me ehkä sekoitettu suunnitelmat jotenkin?
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Mielenkiintoista keskustelua edellä!

Tutkiskelija: Laitatko linkin tähän asiaan, josta kirjoitit edellä. Vai onko kyseessä luulosi, kuvitelmasi tai uskomuksesi?

"McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan."

Ellei kyseistä linkkiä tule, teen sen johtopäätöksen, että valehtelet tässä ketjussa tarkoituksella. Kysyn sen jälkeen niin itseltäni kuin Sinultakin:

MIKSI?
Alethes doksa meta logu
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tutkiskelija kirjoitti:
McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan.
Mihin he ovat haastaneet?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Jotta tuota ei tarvitse ihmetellä enempää, selvennän: minulla on ollut tapana linkittää etusivulle, silloin, kun juttu on etusivulla. Ja siitä yksinkertaisesta syystä, että näin linkki on lyhyempi.
Eikä levitä palstaa yli suureksi.
En tiedä onko ongelmaa enää, mutta ennen oli. Toisinaan myös ylläpito pätki linkit lyhyemmiksi. Jos muistat niin pitkälle menneeseen.

MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes
Hercule Poirot


Liittynyt: 11 Syy 2007
Viestejä: 2057
Paikkakunta: Etelä-Suomi

LähetäLähetetty: Pe Tam 11, 2008 1:10 pm Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Marsalkka kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
Lisää löylyä lyö tänään DailyExpress:
A source told the Portuguese newspaper 24 Horas: "None of the reports indicating sightings of the McCanns' daughter have been confirmed. "Somebody is trying to draw attention away from what really happened that night.
http://www.express.co.uk/news


Herra Source antanut taas lausuntoja. Wink


Aivan Rakas Marsalkka!
Mutta tuohan on totta: yhtäkään tehdyistä Maddien -havainnoista ei olla voitu osoittaa oikeaksi.
Se, että onko tarkoituksena johdattaa tutkimuksia pois oleellisesta on toinen juttu ja siihen vastauksen tietää vain se joka valtikkaa pitelee käsissään.
Mutta myös muille kuin minulle on siis tullut tunne, että Metodo3 on palkattu harhauttaja Smile ...jos asian noin sallit ilmaista!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Suosittelen palaamaan tuonne vanhaan ketjuun lukemaan tuota keskustelua. siitä käy kyllä hyvin ilmi mistä on ollut kyse.
Ja tusta Marski-rakkaan ja minun sanailusta pääset varmasti sinäkin jyvälle. :wink:
Nuotio & Äreät Tiput
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Sirpa kirjoitti:Mielenkiintoista keskustelua edellä!

Tutkiskelija: Laitatko linkin tähän asiaan, josta kirjoitit edellä. Vai onko kyseessä luulosi, kuvitelmasi tai uskomuksesi?

"McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan."

Ellei kyseistä linkkiä tule, teen sen johtopäätöksen, että valehtelet tässä ketjussa tarkoituksella. Kysyn sen jälkeen niin itseltäni kuin Sinultakin:

MIKSI?
Äläpäs ala kiristämään. Se peli ei vetele.
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Marsalkka kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti:
McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan.
Mihin he ovat haastaneet?
Olen pahoillani että suomenkieleni on puutteelinen. Mutta ymmärsit kuitenkin...
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

[quote="MissHolmes"]Jotta tuota ei tarvitse ihmetellä enempää, selvennän: minulla on ollut tapana linkittää etusivulle, silloin, kun juttu on etusivulla. Ja siitä yksinkertaisesta syystä, että näin linkki on lyhyempi.
Eikä levitä palstaa yli suureksi.
En tiedä onko ongelmaa enää, mutta ennen oli. Toisinaan myös ylläpito pätki linkit lyhyemmiksi. Jos muistat niin pitkälle menneeseen.
[quote="MissHolmes"]

Aivan. Muistan että melkein alkuun kun tulin palstalle niin modet pätkivät minunkin laittamani linkit.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ehkä Marski, mutta minä en.

"McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan."

Laitatko nyt tähän väittämääsi sen linkin, jotta asia selviäisi.

(Alkuperäinen viestini asiasta, on ed. sivulla.)

Muistin virkistämiseksi laitan vielä tämän oman kirjoituksesi, jos suomenkieli tuottaa ongelmia ymmärtää mitä pyydän tai kysyn:

Tutkiskelija kirjoittaa edellisellä sivulla:

"En ole mitään omasta päästäni keksinyt. Jos kirjoitukset jotka olen lukenut ovat valheita niin se on silloin kirjoittaja joka valehtelee. Paljon olen myös kirjoittanut pöytäkirjojen sisällöstä joten turha syyttää että valehtelen. Jos kirjoitan omia mielipteitäni niin siolloin mainitsen että se on mielipiteeni."
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Sirpa kirjoitti:Ehkä Marski, mutta minä en.

"McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan."

Laitatko nyt tähän väittämääsi sen linkin, jotta asia selviäisi.

(Alkuperäinen viestini asiasta, on ed. sivulla.)
Älä komentele. Jos se sinua kiinnostaa niin mene carter ruckin kotisivuille.
Se ei ole minun vika että sinulta on mennyt ohi juttuja. Huomaan että sinulta on jäänyt paljon väliin tai sitten vaan teeskentelet ettet tiedä. Vaikka kyllähän minä jo sinun tyylisi tunnen.

Mccannfiles sivut kelpaa myös hyvin hakea tietoa. Tai googleta vaikka eri englantilaisia lehtiä. Etsivä löytää tietoa jos olet tiedon puutteessa. Valinta on sinun.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Tutkiskelija ei siis pysty linkittämään väitettään tälläkään kertaa:

"McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan."

Joten toistan itseäni, minkä kirjoitin edelliselle sivulla.

Ellei kyseistä linkkiä tule, teen sen johtopäätöksen, että valehtelet tässä ketjussa tarkoituksella. Kysyn sen jälkeen niin itseltäni kuin Sinultakin:

MIKSI?
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Sanot, että suomenkielesi on puutteellinen, mikä on äidinkielesi?
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

McCanneille on ainakin kaksi lehtitaloa maksanut korvauksia oikeusjutun uhalla. Noille lehtitaloille nuo lahjotetut summan ovat mitättömän pieniä siihen nähden minkä verran he ovat Madeleine-otsikoilla myyneet.

Korvaukset ovat myös minimaalisen pieniä siihen verrattuna millaiset kulut mahdollisista oikeudenkäynneistä olisi syntynyt.

Eli anteeksipyynnöt ovat kaiken kaikkiaan olleet aika naurettavia. Minusta.
Nuotio & Äreät Tiput
Tutkiskelija
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 12:55 pm
Paikkakunta: Ulkomaa

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Sirpa kirjoitti:Tutkiskelija ei siis pysty linkittämään väitettään tälläkään kertaa:

"McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan."

Joten toistan itseäni, minkä kirjoitin edelliselle sivulla.

Ellei kyseistä linkkiä tule, teen sen johtopäätöksen, että valehtelet tässä ketjussa tarkoituksella. Kysyn sen jälkeen niin itseltäni kuin Sinultakin:

MIKSI?
Oletko sinä humalassa vai mikä vaivaa. Mitenkään normaalin ihmisen toimintaa ei tuo ole.

Tiedätkö mitä, teen poikkeuksen vaikka en yleensä ikinä anna periksi uppiniskaisille lapsille ja nuorille. Aikuisethan sentään osaavat jo käyttäytymissännöt, mutta tässäpä sinulle sitten oikein virallista tietoa Carter Ruckin sivuilta:

http://www.carter-ruck.com/recentwork/index.html

-"The Evening Standard has published a statement of regret to Kate and Gerry McCann.

Mr and Mrs McCann are represented by Adam Tudor, Isabel Hudson and Stevie Loughrey."

http://www.carter-ruck.com/recentwork/M ... 140109.pdf

-Jane Tanner, Russell O’Brien, Fiona Payne, David Payne, Matthew Oldfield, Rachael Oldfield and Dianne Webster, the group of friends who were with Kate and Gerry McCann when their daughter Madeleine was abducted in Portugal in May 2007, have secured full apologies and £375,000 in damages from Express Newspapers. At the friends’ request, the damages are all to be donated to the Find Madeleine Fund.

The friends were represented by Adam Tudor and Stephen Loughrey.

http://www.carter-ruck.com/recentwork/T ... Court.html

-Kate McCann has received a full apology from The News of the World following the newspaper’s unauthorised publication of extracts from her diary. The News of the World has also agreed to make a financial donation, to be used by the McCanns in the search for their daughter Madeleine.

At Mrs McCann’s request, Carter-Ruck has issued a press release making clear that Mrs McCann had not consented and does not consent to the publication of her diary or of any extracts from it.

Mrs McCann was represented in this matter by Adam Tudor and Stevie Loughrey.

http://www.carter-ruck.com/recentwork/M ... 20908.html

Carter-Ruck secured unprecedented front-page apologies from the Daily Express, the Sunday Express, the Daily Star and the Daily Star Sunday for Gerry and Kate McCann, for having falsely alleged that they were responsible for the death of their daughter Madeleine and that they had conspired to cover up their actions. Express Newspapers (which publish the titles in question) also agreed to pay libel damages of £550,000, to be donated (at the McCanns’ request) to the fund set up to find their daughter Madeleine, together with Mr and Mrs McCanns’ legal costs.

Express Newspapers made a further unreserved apology in the High Court for publishing a series of over one hundred highly defamatory articles about Mr and Mrs McCann from the late summer of 2007 until February 2008.

Express Newspapers acknowledged that the allegations contained in the articles were completely untrue and baseless, and it apologised for the deep distress that had been caused to Mr and Mrs McCann.

Gerry and Kate McCann are represented by Adam Tudor and Isabel Hudson.

http://www.carter-ruck.com/recentwork/M ... Court.html

PS: Minulla olisi parenpaakin ajanvietettä kuin kuluttaa aikaani sinua palvellen lauantai iltana.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:
Eli anteeksipyynnöt ovat kaiken kaikkiaan olleet aika naurettavia. Minusta.
Kyllä lehdet ihan rehdisti pyysivät anteeksi. Rahaako sinä vain ajattelet?
Korvaukset ovat myös minimaalisen pieniä siihen verrattuna millaiset kulut mahdollisista oikeudenkäynneistä olisi syntynyt.
Onko sinulla tietoa siitä, millaisia korvauksia Englannissa oikeus määrää maksettavaksi lehdille, jotka kirjoittavat kackelsbergia?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niin, tutkiskelija, jos ajattelet, että tuolla vaikuttavan näköisellä linkittämisellä vastasit tähän väittämääsi -

"McCannit ovat haastaneet tuonkin jälkeen pari kertaa median maksamaan korvauskia ja poistamaan artikkeleitaan."

- on tilanne aivan sama kuin aikaisemmin, kun väitit Miss Holmesin linkistä, että artikkeli on sen takaa McCannien vaatimuksesta poistettu, kunnes totesimmekin, että itse et ollut ymmärtänyt, että ko. linkki on lehden etusivulle - eikä artikkeliin - jonka sitten myönsitkin.

Itse en näe tässä vaiheessa tarpeelliseksi, että muuttaisin käsitystäni siitä, että valehtelusi on tarkoituksellista ja jopa tarkoitushakuista.

Tosin korjasithan jo tuota "haaste" -väittämääsi sillä, että suomenkielesi on huonoa.

Mikä olikaan äidinkielesi?
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin