(U) Suomalaistyttö katosi Australiassa

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: (U) Suomalaistyttö katosi Australiassa

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ja taas Iltalehteä:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200903 ... 2_ul.shtml
Kadonnut suomalainen vaihto-oppilas on kunnossa, kerrotaan Suomen Australian-suurlähetystöstä Canberrasta.

Suurlähetystön lehdistöasioiden hoitaja Ritva Kettunen kertoo, että Australian poliisi on saanut 16-vuotiaaseen tyttöön yhteyden puhelimitse. Poliisin mukaan tyttö on Sydneyn alueella. Tarkempaa olinpaikkaa selvitetään, sillä tytön matkapuhelimeen ei olla myöhemmin saatu yhteyttä. Tapaukseen ei näyttäisi liittyvän rikosta.

Sekä isäntäperhe että tytön vanhemmat Suomessa ovat saaneet poliisilta tiedon, että tyttö on kunnossa.

Nelosen uutiset kertoi lauantaina, että tyttö olisi lähtenyt junalla tapaamaan poikaystäväänsä Sydneyssä. Poliisin mukaan poikaystävällä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä asian kanssa.

- Meillä ei ole vielä sataprosenttisen varmaa tietoa siitä, mikä on ollut motiivi karkaamiselle, Kettunen sanoo.

Vaihto-oppilaan katoaminen aiheutti suuretsinnät, kun isäntäperhe ilmoitti hänet perjantaina kadonneeksi.

Poliisin mukaan tyttö nähtiin viimeksi perjantaina iltapäivällä, kun hän tuli koulubussilla kotiin. Tytön isäntäperhe asuu Currawangissa lähellä Goulburnin kaupunkia Uudessa Etelä-Walesissa.
Ei voi muuta sanoa kuin että kaikkea se nuori rakkaus teettää. :D
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Toivottavasti tyttö lähetetään maitojunassa takaisin vanhemmilleen ja toivottavasti he älyävät pitää tytön kotona lukkojen takana tästä lähin. Hirveä liikekannallepano ja varojentuhlaus mokoman takia. :evil:
Nothing is quite what it seems
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

16-v on melkoisen teinari vielä. Mikäs sellainen vaihto-ohjelma on, jossa noin nuoria lähtee ulkomaille? Eikös yleensä vaihdot tapahdu myöhäisempänä ajankohtana vai onko minulla väärä käsitys asiasta? Isäntäperhe ausseissa majoittaa pissiksen ja pissis lähtee haneen kattomaan jotain teinariheeboa. Ei näin. Olisivatkohan tavanneet jossain australialaisessa irc-galleriaa vastaavassa vanhempien painajaisessa?
Paavo Arhinmäki on äijä!
vivy
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vivy »

loneliness kirjoitti:16-v on melkoisen teinari vielä. Mikäs sellainen vaihto-ohjelma on, jossa noin nuoria lähtee ulkomaille? Eikös yleensä vaihdot tapahdu myöhäisempänä ajankohtana vai onko minulla väärä käsitys asiasta?
Vaihtoon voi mennä myös yläasteen ja lukion välissä. Yleensähän sinne mennään ensimmäisen lukiovuoden jälkeen, näin ainakin minä tein, käsittääkseni se yleisin. 16v. voi olla myös lukion toisella, jos on mennyt 6-vuotiaana kouluun.
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Voipi olla, et mun luetun ymmärtämisessä on vikaa, mut poikaystävällähän ei ollut katoamiseen mitään asiaa? Niin herää kysymys missäs se tyttö vietti yönsä? Kavereille oli soitellut. Isäntäperhe ei todellakaan ole aina niin mukava kun tässäkin annetaan ymmärtää, tosin tätä perhettä en tunne, mutta joku syyhän siihen on jos muuten tunnollinen tyttö häviää.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

v-a-45 kirjoitti:Voipi olla, et mun luetun ymmärtämisessä on vikaa, mut poikaystävällähän ei ollut katoamiseen mitään asiaa? Niin herää kysymys missäs se tyttö vietti yönsä? Kavereille oli soitellut. Isäntäperhe ei todellakaan ole aina niin mukava kun tässäkin annetaan ymmärtää, tosin tätä perhettä en tunne, mutta joku syyhän siihen on jos muuten tunnollinen tyttö häviää.
Joo onhan niitä isäntäperheitä jotka feikkaa seulan läpi ja pääsevät isäntäperheeksi ja sitten orjuuttavat kotitöillä vaihtarin finaaliin, mutta 16-v teinarit on muutenkin ailahtelevaa gängiä. Jos mimmi on paikallisessa irc-galleryssa nähnyt ihq:n poitsun ja "rakastunut" palavasti niin sinne mennään minne sydän kuljettaa, vaikka hakkaamaan ovea toiselle puolelle maata liftaten, koska "on vaan niin kova ikävä mun raxuu".
Paavo Arhinmäki on äijä!
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

loneliness kirjoitti: Jos mimmi on paikallisessa irc-galleryssa nähnyt ihq:n poitsun ja "rakastunut" palavasti niin sinne mennään minne sydän kuljettaa, vaikka hakkaamaan ovea toiselle puolelle maata liftaten, koska "on vaan niin kova ikävä mun raxuu".
Lässyn lässyn...
Vastaa Viestiin