Pikkusen joku koitta olla täällä ylivertainen muihin nähden....Ingrid kirjoitti:Minusta jumaluus kirjoitetaan pienellä, kun ei ole kenenkään nimi ja muuta jotain kieliopillista pöhinää..eipä muuta, kthxbai
Toisten ylivertaisuus toisiin nähden
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Re: Toisten ylivertaisuus toisiin nähden
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Saattaa olla aika lyhyet keskustelut...Loka kirjoitti:Pitäisi käsittää keskustella toisten ylivertaisuudesta toisiin nähden. Ei mistään muusta..?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Eikös ne kuulu tuonne lautamiehiin jos täällä toisiamme ruvetaan arvostelemaan?Mikä lie vali vali vali kausi kaikille menossa kun ei muuta osata kuin valittaa/arvostella/vittuilla/piilovittuilla täällä (ja ennen kuin joku ehtii niin luen myös itseni mukaan ko. ryhmään)Loka kirjoitti:Pitäisi käsittää keskustella toisten ylivertaisuudesta toisiin nähden. Ei mistään muusta..?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Nii-iin. Hiemanko yrität nyt, Ingrid, niin. Kuule tälläistä ei täällä sulateta.Loka kirjoitti:Pikkusen joku koitta olla täällä ylivertainen muihin nähden....Ingrid kirjoitti:Minusta jumaluus kirjoitetaan pienellä, kun ei ole kenenkään nimi ja muuta jotain kieliopillista pöhinää..eipä muuta, kthxbai
Mutta... Jumala kirjoitetaan isolla. Ja jos oletetaan, että on vain yksi Jumala, niin onko se silloin Jumaluus? Mitä jos jumalia on useampia? Entä jos minä viittasin juuri tähän yhteen Jumalaan (eli itseeni) ja muut eivät viittaakaan? Kenen mielipiteestä se riippuu! Mitä jos sillä tarkoitetaankin vain ylivertaisuutta, vertauskuvaa, eikä oikeaa Jumalana/jumalana olemista?
Ich bin Gott. Und die ist die Wahrheit.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Und ich glaubte, dass Gott nicht Existenz.Ich bin dummVoDKa kirjoitti:
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Grammatische fehler.Chopper kirjoitti:Und ich glaubte, dass Gott nicht Existenz.Ich bin dummVoDKa kirjoitti:
"Existenze" und "glaubte".
Dass ist richtig?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ich weiß nicht?Ich spreche das schlechtere Deutschland.Mike Manner kirjoitti:Grammatische fehler.Chopper kirjoitti:Und ich glaubte, dass Gott nicht Existenz.Ich bin dummVoDKa kirjoitti:
"Existenze" und "glaubte".
Dass ist richtig?
Mann kann doch sagen, dass "ich glaubte" (minä uskoin) aber der Satz hat einen Fehler am Ende:... dass Gott nicht existiert.Und ich glaubte, dass Gott nicht Existenz.Ich bin dumm
Nothing is quite what it seems
Danke schön.Maybrick kirjoitti:Mann kann doch sagen, dass "ich glaubte" (minä uskoin) aber der Satz hat einen Fehler am Ende:... dass Gott nicht existiert.Und ich glaubte, dass Gott nicht Existenz.Ich bin dumm
(ei muista ku ei oo tarvinnu peruskoulun jälkeen
Ja Auf wiedersehen teidän ylivertaisuutenne kanssa 
Neljä pistettä... Olen ylivertainen osatessani käyttää sopivaa kolmea.Loka kirjoitti: Pikkusen joku koitta olla täällä ylivertainen muihin nähden....
Paskanen tukka
Pilkun eiku pisteen nu***** siis viilaajarapier kirjoitti:
Neljä pistettä... Olen ylivertainen osatessani käyttää sopivaa kolmea.
Mielestäni ylivertaisuus pitäisi kyetä osoittamaan jollakin konkreettisella tavalla. Pelkkä minä minä minä...yksin.., ei riitä.
Tämä on vaan kommentti.
Tämä on vaan kommentti.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tuo ei ole ylivertaisuutta, vaan pelkkä itsekeskeisyyttä.matkaaja kirjoitti:Pelkkä minä minä minä...yksin.., ei riitä.
Voisin väittää, että käsitteet eivät ole kovinkaan liki toisiaan.
Minä olen käsittänyt niin, että eräät toiset ovat niin olevinaan parempia ja fiksumpia kuin loput toiset niin internetin keskustelufoorumeissa kuin valtionjohdossakin. Sitäkö nimimerkki Matkaaja tarkoittaa?
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.