rosamarine

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

elisa_day kirjoitti:Ehkäpä tämäkin ketju olisi hieman arvokkaampi, jos asianosainen ottaisi osaa keskusteluun. :wink:
Niin huomasin, ettei rosamarinea ole ketjussa "näkynyt" ehkä ajatteli ettei tarvii kun muut hoitaa homman?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
elisa_day
Jack Bauer
Viestit: 923
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 3:11 pm

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

^ Näin minäkin asian tulkitsin. Ja hyvinhän muut ovat hommansa hoitaneet. :mrgreen:
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Yön pikkutunteina tulee aina ajateltua asioita eri tavalla ja nyt kun minullakin on oikein nimikkoketju täällä, voisin yhden viestin verran vaikka kirjoitellakin.
En ole missään vaiheessa täällä ajatellut, että kenenkään tarvitsisi puolestani vastailla yhtään mihinkään, enkä ole edellä mainittujen henkilöiden kanssa käynyt mitään strategioita läpi, että keskustelu ajautui sille tielle, missä tämäkin ketju meni.
Olin vakaasti sitä mieltä, että en lähde sotimaan tuulimyllyjä vastaan ja tulos nyt oli, mikä oli. En ole myöskään nähnyt ketään täällä foorumilla oikeassa elämässä tai tuntenut entuudestaan muiden foorumien kautta, koska en hengaile muilla foorumeilla. Tähänkin murha.infoon jäin puolivahingossa koukkuun keväällä. (lukenut olen kyllä jo alusta asti juttuja ja sillä tiellä olen vieläkin enemmän)
En usko, että Damienia oikeasti ärsytti mitkään kommentoinnit lentokone-ketjussa, vaan luulen, että riitelimme (toivottavasti imperfektissa?) henkilöinä. Se on aika ikävää, koska en olisi ikinä halunnut mennä kenenkään kanssa täällä tai oikeassakaan elämässä tasolle, missä tökitään puolin ja toisin. Näin vaan kävi.
Omasta mielestäni yritän pyrkiä rehellisyyteen ja avoimuuteen omalta puoleltani. Tiedän satavarmasti, että Damienin ja minun välit rikkoi väärinkäsitys ja ehkä olemme molemmat jollain lailla jääräpäisiä? en tiedä, mutta luulen, ettei ne välienselvittelyt enää kiinnostaneet siinä vaiheessa kumpaakaan ja oli helpompi sitten vittuilla puolin ja toisin. Tämänkin kohdan voi korjata joku asiasta tietävä, jos tuntee asiakseen.
Paljon on varmasti tullut sanottua pahoja sanoja puolin ja toisin ja olenkin pahoillani omasta puolestani kaikesta siitä mielipahasta, mitä olenkaan sitten aiheuttanut. Pienistä puroista kasvaa iso joki.
Kuitenkin tällä kirjoituksella haluan ns. putsata pöydän, jotta kenenkään ei tarvitse kyräillä mielessään, tai hakea rivien välistä asioita, että ketään haluaisin loukata henkilökohtaisesti. Mielipiteet voi ja varmaan kolahtaakin yhteen täällä ja niitähän maailmaan mahtuu.
Ja jotta vielä kohdistaisin siis asianomaiseen tämän viimeisen lauseen ennen poistumistani, niin Damien, anteeksi.
ps. Näyttää siltä, että loma on tehnyt hyvää sinulle. (eikä ollut vittuilua)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja John Doe »

On se mukavaa kun itsensä avaama ketju naurattaa näin paljon:

WLDHRT kirjoitti:

John Doe kirjoitti:Pikkusisko vois sit esittää lähteen moiselle väitteelle,kas kun sitä ei näytä tietävän sen enempää poliisi,kuin lehdistökään!!! 8)

Minfo EI ole MUTU-palsta,kuten Suoli24! :twisted:


Minfo ei ole MUTU-palsta......... HAHAHAHAA BUHAHAHAHAHAHAAAAAA :lol:





http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=630

Ei vitsi :lol: :lol: :lol: Hah Hah, jos minfo ei ole mutupalsta, onko se linkkipalsta ? Kivempihan niitä linkkejä on lukea kuvilla rikastettuina ;)


Varsinkin kun tämän ketjun aloittaja oli täysin hakoteillä jopa ketjun otsikon suhteen!!Kuulunee siis näihin Suoli24 kirjoittajiin muutenkin!!

Siis mitäs jos Rosamarine kirjoittelisit edes joskus jotain faktaa Minfoon,etkä vain pelkkää puppua,kuten esim. tämä:

Tämä ilmiö on ihmeellinen. Samat tyypit kiljuu joka rööriin ja galluppeihin minfon tasosta. Itsehän täällä jokainen voi vaikuttaa minfon tasoon, millainen se on. Aika turhaa haikailua on myöskin itkeä entisiä kirjoittajia takaisin, ihankuin elämä loppuisi tai jtn, kun "vanhat" tyytyvät täällä enää vaan sisäpiirin kanssa chattailemaan privatisti.

Mielestäni palsta on kasvanut siitä, mitä se oli reilu pari vuotta sitten ja kehitystä on myös nähtävissä mihin suuntaan mennään. Joillekin se kehitys on sitten kirosana, patsastellaan samaan aikaan pub prisonista, seiskoista, BB-ketjuista sun muista, mutta unohdetaan katsoa sitä omaa profiilia, missä on viime aikoina ollut aktiivisin.
Joskus aiemmin sanoinkin, että ne, jotka todellakin ovat vain ja puhtaasti rikoksista kiinnostuneita, eivät edes käytä vapaata osiota sen enempää kuin lautamies osiotakaan. Vakkareille nämä osiot ovat selkeästi viihdykkeeksi.

Paras keino on siis ignoorata valitusryöpyt minfon tasosta ja kirjoittaa juuri sinne, minne lystää ja miltä tuntuu. Niin kauan kun tännekin on vapaa osio perustettu, on sitä lupa käyttää.

Ja ei vituta muakaan härkä nimimerkin bannit, jos joku vielä eilisten Härän viestien perusteella puhuu jostain tasosta, puhuu puuta heinää.

Samaan kastiin menee John Doen bannit, siinä myös tyhjät tynnyrit kolisi eniten, lainatakseni hautajaisvieraan käyttämää termiä. Monta päivää piti kuunnella ihme räksyttämistä ja sättimistä milloin mistäkin, ensin ruotsin kielestä, sitten minfon tasosta ja lopulta vielä erinäisistä vapaan osion ketjuista. Eikä naurattanut, ärsytti aikuisen miehen persläpi meininki.
Mulla ei ole mitään Härkä nimimerkkiä vastaan, enkä ole vasikoinut tai mitään, ihmettelin vain sitä tajunnan virtaa viime yöltä?

Ja onhan se kiva, että minfo on täynnä kotidekkareita ja ovat fiksumpia kuin rikostutkijat konsanaan, mutta kai jossain menee se raja, vai meneekö?

Ja vielä tämän ärsytyksen loppuun, kannattaa miettiä, mikä tämä paikka on. Onko se A. paikka missä ratkaistaan rikoksia vai B. keskustelupalsta, missä voi vaihtaa mielipiteitä ja spekuloida tapahtumia/rikoksia vai C. Paikka missä valitetaan ja pädetään ja kiukutaan/riidellään, besserwisseröidään, vittuillaan, aliarvioidaan toista vai D. kaikkea tätä?

Ja jos niitä alustuksia sitten on pöytälaatikot täynnä, niin sanoista tekoihin, kyllä minä luen ja kommentoin, jos siltä tuntuu.

Pitääkö vielä liittää sun profiilitiedot jotta ymmärtäisit mitä tarkoitan!? :twisted:

Lisäksi voisit oikeasti näyttää yhdenkin itsekirjoitetun alustuksen jonka olet omin käsin Minfoon näpytellyt,ihan mistä tahansa Minfoon liittyvästä aiheesta.

Mielestäni olet täysin turha "palstantäyte" ja sillä siisti! :twisted:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Minun on pakko heittää yksi kysymys koska en viitsi sitä Ulvilaan laittaa,ei tämä kyllä tännekkään kuulu mutta,oletko edelleen tätä mieltä?
rosamarine kirjoitti: Ja kyllä, lasten parhaaksi olisi hyvä pyrkiä säilyttämään suhde äitiinsä, ei äidin vuoksi, vaan lasten vuoksi.
Kun olet lukenut esim. tämän uutisen
Pedofiilivyyhdin viisi muuta tuomittua saivat enimmillään 7-8 vuoden vankeustuomiot. Rinkiin keskeisesti kuulunut keskisuomalainen äiti tuomittiin seitsemäksi vuodeksi vankeuteen kahdesta törkeästä raiskauksesta ja kuudesta eriasteisesta hyväksikäytöstä.

Pedofiiliringin uhreina oli useita alaikäisiä lapsia. Syyttäjä luonnehti tapausta uransa rankimmaksi lapsiin kohdistuneeksi seksirikosvyyhdiksi.
Sanoit myös ettei minun kokemukset liity Ulvilan tapaukseen,ei liity ei,kuten ei varmaan sinunkaan kokemukset äitinä niihin liity kun sanoit ettet äitinä usko esim. AA voisi olla laskelmoiva.

Eipä mulla muuta :arrow:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Chopper kirjoitti:Minun on pakko heittää yksi kysymys koska en viitsi sitä Ulvilaan laittaa,ei tämä kyllä tännekkään kuulu mutta,oletko edelleen tätä mieltä?
rosamarine kirjoitti: Ja kyllä, lasten parhaaksi olisi hyvä pyrkiä säilyttämään suhde äitiinsä, ei äidin vuoksi, vaan lasten vuoksi.
Kun olet lukenut esim. tämän uutisen
Pedofiilivyyhdin viisi muuta tuomittua saivat enimmillään 7-8 vuoden vankeustuomiot. Rinkiin keskeisesti kuulunut keskisuomalainen äiti tuomittiin seitsemäksi vuodeksi vankeuteen kahdesta törkeästä raiskauksesta ja kuudesta eriasteisesta hyväksikäytöstä.

Pedofiiliringin uhreina oli useita alaikäisiä lapsia. Syyttäjä luonnehti tapausta uransa rankimmaksi lapsiin kohdistuneeksi seksirikosvyyhdiksi.
Sanoit myös ettei minun kokemukset liity Ulvilan tapaukseen,ei liity ei,kuten ei varmaan sinunkaan kokemukset äitinä niihin liity kun sanoit ettet äitinä usko esim. AA voisi olla laskelmoiva.

Eipä mulla muuta :arrow:

Chopper, ymmärrän sen, että kun ketjuihin tuodaan omakohtaisia, arkojakin asioita omasta elämästä, se voi satuttaa kovin, jos palaute on tyly. Näin tässäkin on päässyt käymään.

Kerroit, että et ole tarvinnut äitiäsi 25 vuoteen ja minä sanoin kirpeästi, että ei kuulune tähän(Ulvila) ketjuun, sillä sinun äiti-lapsi-suhteesi lienee katkennut eri syistä kuin Anneli Auerin ja AA:n lasten.

Olet irroittanut lauseeni siis Ulvila ketjusta, missä puhun tapauskohtaisesti Annelin oikeudesta ja myöskin lasten tarpeesta nähdä äitiään.
Kyllä minä olen edelleen sitä mieltä, että lasten parhaaksi Ulvilan tapauksessa olisi säilyttää äiti-lapsi suhde ainakin niissä puitteissa, kuin se on mahdollista, ottaen huomioon äidin mahdollisen syyllisyyden ja tulevan vankeusrangaistuksen.

Mielestäni et voi vertailla näitä kahta tapausta keskenään, sillä tässä pedofiilijutussa on ääripää kyseessä ja en usko, että sinäkään ajattelet minun puoltavan tätä katsontakantaa tässä äärimmäisen inhottavassa lasten hyväksikäyttötapauksessa.

Luulisi sinun kestävän kritiikkiä myös itseesi päin, sillä olet hyvin kärkkäästi ottamassa kantaa kanssakirjoittajien mokiin/offtopicceihin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Chopper »

En ole riitaa haastamassa.En vaan viitsinyt sotkea Ulvilan-ketjua joten ajattelin kysyä että koskeeko tuo sinun ajatus pelkästään AA:n ja lapsien suhdetta vai ylipäätään äiti/lapsisuhteita.
Kritiikkiä kyllä kestän,annanhan itsekkin sitä aika ajoin milloin kenellekkin,nothing personal.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Chopper kirjoitti:En ole riitaa haastamassa.En vaan viitsinyt sotkea Ulvilan-ketjua joten ajattelin kysyä että koskeeko tuo sinun ajatus pelkästään AA:n ja lapsien suhdetta vai ylipäätään äiti/lapsisuhteita.
Kritiikkiä kyllä kestän,annanhan itsekkin sitä aika ajoin milloin kenellekkin,nothing personal.
Ihan tapauskohtaisesti.
Vielä senverran että äiti-tytär suhde on tavallaan niin "arka" aihe, (myös minulle) että oli todellakin rohkeaa kertoa se tuolla Ulvilassa, mikä aiheena aika ajoin leviää käsiin. Pisteet sinulle siitä. Henkilökohtaisesti en sitä sinulle sanonut, ehkä olen joskus turhankin tunne-kirjoittaja. Pahoittelut, jos loukkasin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Näkyy toi mun edellinen kommentti kuuluvan Rosamarien omin sanoin: "Kommentoin jos siltä tuntuu" osastoon. :twisted:

Olisko syynä puhumattomuuteen se,että totuutta vastaan on paha taistella. 8)



"Tunnekirjoittaja" on turha Minfolle,jos ei osaa hakea/lukea/tulkita faktaa!! :twisted:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Damien »

Valitettavasti jos kaikesta olisi faktat suoraan saatavilla eikä mutuilulle tai tunteilulle jätettäisi
varaa, olisi minfokin kovin tylsä ja hiljainen paikka. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Chopper »

rosamarine kirjoitti:ehkä olen joskus turhankin tunne-kirjoittaja. Pahoittelut, jos loukkasin.
Olen itsekkin tunne-kirjoittaja ja sen takia monet kirjoitukset saattavat vaikuttaa toisista,hmm. miten sen sanoisi,hyökkäävä ehkä paras ilmaisu.Et loukannut.Lähinnä vain ihmetytti että itse sanot ettei äitinä voi ymmärtää mutta et ymmärtänyt minun kokemusta lapsena (jolla nyt ei ole mtn tekemistä Ulvilan kanssa kummankaan tapauksessa :wink: ).
Mutta se siitä,asia vilpitön ja ymmärsin jo tämän perusteella paremmin sinunkin kirjoitusta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

John Doe kirjoitti:Näkyy toi mun edellinen kommentti kuuluvan Rosamarien omin sanoin: "Kommentoin jos siltä tuntuu" osastoon. :twisted:

Olisko syynä puhumattomuuteen se,että totuutta vastaan on paha taistella. 8)



"Tunnekirjoittaja" on turha Minfolle,jos ei osaa hakea/lukea/tulkita faktaa!! :twisted:
John Doe, en arvannut, että olit kommenttiani vailla?
Chopperille vastasin, kun hän ihan selkeästi halusi vastauksen.
Sinullekin pisteet siitä, että olet löytänyt lautamiehet osaston, kun kiukuttaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Chopper »

rosamarine kirjoitti: Chopper: yksinkertainen, mustavalkoinen, kiivas
Kiitos mielipiteestäsi.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Loka »

Chopper kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Chopper: yksinkertainen, mustavalkoinen, kiivas
Kiitos mielipiteestäsi.
Kyllä tämä on haaska palsta. Kerran luin s24 palstalta arviointeja kirjoittajista, ehkä tännekin olisi laitettava mielikuvat palstailijoista. Naurattaa, mutta koska koen jälleen kerran tarvitsevani huvitusta, avaan aiheen kyselyihin.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Rosamarine:
-Lukihäiriöinen (katso palstan tarkoitus)
-Mahdollisesti jopa "älykäs",jättää sen vaan käyttämättä ja antaa "virran" viedä
-Suuna ja päänä joka paikassa,vastoin faktaa ja "parempaa" tietoa

Kiitos ja anteeks!! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Vastaa Viestiin