Laiton ja laillinen käsiase
Re: Laiton ja laillinen käsiase
Nimen omaan, kannattaa tarkastaa faktat ensin. Vai ajattelitko että suomen huippu ampujat esim juniori tasolla ovat oppineet aseen käsittelyn hetkessä ja kun täyttävät 18v? Jos oikeasti tahtoo tappaa jonkun ni siihen käy muukin tapa kun ase. Ja jos rehellisiä ollaan ni mä esim en olisi ikinä painunut kouluun millään pistoolilla ampumaan vaan kunnon sarjatuli aseella jolloin tuho olisi ollut pahempi ja uhri määrältään kova! Toki käsi ase on helpompi saada niin laillinen kun laitonkin mutta jos olet laitonta asetta hommaamassa ni saat ihan varmana silloin isomman ja järeemmänkin aseen hommattua! Mun poikani on aloittanut ampumisen 2vuotiaana leikki aseella ja jatkanut meidän vanhempien mukana harrastusta sitten niin kuulaaseisiin kun myös oikeisiin aseisiin ja meillä ei ole tarkoitus tappaa. Mä en esimerkiksi pysty metsästämään koska en ikinä voisi tappaa ketään saati mitään elävää. Toki en ole huutamassa ihmisille jotka metsästää ruuaksi ja harvennus luvilla! On järjetöntä syyttää muutaman idiootin takia loppu kansaa jotka käsittelevät ja kunnioittavat harrastusta! Enkä myöskään ymmärrä pelkoa asista, ennemmin mä pelkäisin steissillä yöllä odotella kulkuneuvoa tai kävellä yöllä yksin kotiini. Onneksi asutaan keskellä metsää missä ainut pelon aiheuttaja on postinjakajan auto aamuyöllä lehteä tuomassa 
Life. It´s just fucking thing after nother...
Niinpä niin, mitäs sitten teet kun vain viranomaisilla on aseet. Dna:si on rekisterissä, autossasi ondevil_doll kirjoitti:Maailmanhistorian opetukset huomioon ottaen: siinä vaiheessa, kun valtio kerää kansalaisilta kaikki aseet pois, olisi kansalaisten syytä pitää niistä kynsin hampain kiinni.
gps seuranta ajoneuvoveroa varten. Joka korttelissa on kymmenen valvontakameraa.
Hallitus istuu, hallitus kommentoi: Maailmantalouden häiriöiden ja lainansaannin vaikeutumisen takia
voimakkaat leikkaustoimet ovat tarpeellisia. Julistamme poikkeustilan joka on voimassa toistaiseksi.
Hallituksen työrauhan takaamiseksi kriisin aikana, tulevat vaalit siirretään myöhenpään ajankohtaan.
DDR on täällä taas.
-
Valdovas
- Axel Foley
Sivistyneissä yhteiskunnissa asioita ei onneksi hoideta noin, mutta jos yleinen epäluottamus demokratiaa kohtaan kasvaa huomattavasti, mitä tuokin puheenvuoro osaltaan heijastaa, niin ongelmia voisi tosiaan olla odotettavissa. Onneksi valtaosa ainakin kehittyneiden maiden väestöstä tuntuu kuitenkin edelleen ajattelevan järkevästi eikä vainoharhaisesti.Lokke kirjoitti: Niinpä niin, mitäs sitten teet kun vain viranomaisilla on aseet. Dna:si on rekisterissä, autossasi on
gps seuranta ajoneuvoveroa varten. Joka korttelissa on kymmenen valvontakameraa.
Hallitus istuu, hallitus kommentoi: Maailmantalouden häiriöiden ja lainansaannin vaikeutumisen takia
voimakkaat leikkaustoimet ovat tarpeellisia. Julistamme poikkeustilan joka on voimassa toistaiseksi.
Hallituksen työrauhan takaamiseksi kriisin aikana, tulevat vaalit siirretään myöhenpään ajankohtaan.
En tarvitse asetta mihinkään. Mikä hervottoman pakko minun on tällöin hankkia ase? Emmä tarvitse omaa autoakaan ja pärjään ihan hyvin. Onhan tässä harrastuksia ihan tarpeeksi esim. uinti ja tennis. Mikset sä niitä harrasta? Ampuminen on kuitenkin äärimmäisen turhamainen harrastus.silentservice kirjoitti:Lääkkeeksi tuohon ihmeelliseen tilaan, johon olet ajatunut, suosittelen oman aseen hankkimista ja ihan kivan harrastuksen aloittamista.
Justiinsa toi.silentservice kirjoitti:Oli kiva metsästysaamu tänään ja huomenna suuntaan ampumakisoihin. 10 v-poikanikin lähtee radalle ampumaan ja nauttimaan kyvystään tehdä hieno urheilusuoritus. (Mikolle tiedoksi tässä sekin, että minkä tahansa ikäinen lapsi saa ampua aseella aikuisen välittömässä valvonnassa.)
Mun kaaliin ei mahdu, että metsästys on urheilua tai se että Suomi pärjää olympialaisissa mutta vain ampumaurheilussa, joka ei ole nähnytkään urheilua. fyysisessä urheilussa ei pärjätä, mutta ammuskelussa ollaan "maailman parhaita".
Kerrassaan uskomatontaMun poikani on aloittanut ampumisen 2vuotiaana leikki aseella ja jatkanut meidän vanhempien mukana harrastusta sitten niin kuulaaseisiin kun myös oikeisiin aseisiin ja meillä ei ole tarkoitus tappaa.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
heh, haulikko oli pappavainaan aikaan mummolass eteisen seinällä, kuitenkin sen verran korkealla ettei lapset siihen olis ylettyneet. Tämä tapa on varmaankin ollut syrjäkylillä satoja vuosia. jos jänispaisti oli pihan poikki menossa tms. ei sitä pyssyä mistään lukitusta kaapista olis kerinny hakee. Niin ja sielläpäin oli sisällissota tehnyt ihmisistä hieman varovaisia 
EDIT: Ketju suljetaan... aiheesta jo useampi ketju olemassa - RAID
EDIT: Ketju suljetaan... aiheesta jo useampi ketju olemassa - RAID