Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Katsa kirjoitti:Perkeles. Tuli tuossa päästettyä suustaan jotain, jonka ajattelin nyt jakaa sitten teidänkin kanssa.
Sellanen pieni hytinä olisi, että pahoista pojista voi sittenkin löytää oikeasti hyvän miehen. Tottakai ne on rumia ja hankalia ja pitää kovaa meteliä, mutta niissä on yllättävänkin paljon sellaisia kunnon periaatteen miehiä, jotka ei lyö eikä petä, pitää naisen tiukasti omanaan ja hyvänä, niin kauan kun se nainen sen ansaitsee.
Valitettavasti sellaista miestä etsiessä törmää tietty myös siihen huonoon ainekseen...ja ne oikeanlaiset miehet on varattuja sille väärälle naiselle.

Siinä mun 20cnt tälle lauantaille. Kiitos ja anteeksi.
(älkää myöskään takertuko tuohon rumuuskohtaan, vaan antakaa huumorin päästä sisimpäänne, plz)
Ihan kun olisin kuullut tän aikaisemmin tänään :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

PitBull kirjoitti:Vankilassakin tullut vierailtua muutamaan otteeseen ja pahin törppöily oli tappo.
Onko tämä hengenriisto jo käsitelty täällä? Jos ei, niin tekisitkö itse referaatin, (vaikka jonkun toisen nimimerkin suojissa), niin saadaan tuomitun näkökulmaa esiin?

Pahat pojat ei välttämättä surmaa akkojaan. Ihan totta, mutta... Pahoilla pojilla on _yleensä_ (ei aina) tarve vahtia sitä eukkoaan ja pitää hänet tavallaan pihdeissään. Suhteen loppuminen _ei voi_ tulla kysymykseen; "sä oot jumalauta mun akka, aina, ymmäräksä, forevö, kato mun kaa sult ei hillo lopu". Akan pitää kuuliaisesti kulkea mukana silloin kun pahalle sopii; kuskina, äitinä, panopuuna, näyttelyesineenä ja pahan olon purkauksien kohteena, (jos ei jotakuta sopivaa ohikulkijaa ole näkyvillä).

Jos paha poika ei saa eikä voi omistaa yhtään mitään, niin akan nimissä on pelit ja vehkeet. Akan pitää vuokrata omissa nimissään se yhteinen kämppä ja paha on silloin näkymättömissä ja akan pitää valehdella vuokranantajalle, "joo on mul mies mut se ei nyt päässy tulemaa ku sil on nii kauheest noit duunei tai niiku sillai".

Mitä sitten jää pahalle pojalle ns. plussaksi...? Onko se mahdollinen kova maine sänkyhommissa, isot vehkeet ja niiden käyttötaito sekä alhainen kynnys toteuttaa naisten salaisetkin perversiot. Sitä on vaikea todeta. Mahdollisuus nk. koviin piireihin, jännittävämpään elämään, usein kuviteltu ja joskus todellinen mahdollisuus vauraampaan elämään.

Mutta... voiko paha poika olla homo? Pahojen poikien mielletään olevan miesten parhaita mitä itse miehikkyyteen tulee ja tähän kuvaan ei tuo kiinnostus omaan sukupuoleen - edes biseksuaalitasolla - oikein sovi. Tom of Finland piirroksineen oli poikkeus.

Tätä aasinsiltaa pitkin pääsinkin näihin ns. homomurhiin, joihin liittyy läheisesti ja todistettavasti mm. viinurin/tarjoilijan ammatti. Jossain osiolla sitä on varmasti jo pohdittukin, mutta miksi sanotaan - pahat pojatkin sanovat; "homot pitää tappaa, oot sä joku vitun hintti, turpiin tuollaisille?. Ei homoseksuaali ole automaattisesti pedofiili eikä rasvapurkki kädessä kulkeva miesten raiskaaja. Onko taustalla pelko omasta orastavasta halusta kokeilla homoseksiä sekä itsensä kieltäminen. Oman miehisyyden korostaminen ajaa tuomitsemaan sekä jopa pahoinpitelemään ja surmaamaan. Kaveriporukassa on helppoa ja miehistä tuomita "vitun homot", vaikka naisen genitaalialueen nimi karkeasti ilmaistuna tuossa yhteydessä on jotenkin kornia.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
silentservice
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Noo... Ei ole tarkoitus mitenkään puolustella PittBullia, mutta ei kaikki oikeat pahat pojatkaan ole tuollaisia paskoja, mitä Lecter kuvailee.
Huomautan vielä, etten tunne PB:ia henk. koht., enkä ole pyrkimässä treffeille. :lol:

Itselläni on tuttuina muutamia ns. pahiksina pidettyjä miehiä ja voin kyllä sanoa, että nämä heput voisin ottaa tiimiini vaikkapa kaukopartiotilanteessa. Yhdellä heistäkin on henki omallatunnollaan, mutta se hengenlähtö voi tapahtua niin monella tavalla. Ihmissuhteesa on aina tärkeimpiä juttuja luottamus, kunnioitus ja välittäminen. Kyllä nämä asiat _voivat_ olla kunnossa pahoilla pojillakin.

Luulempa harvan naisen oikeasti kiinnostuvat pahiksista mahdollisen vaurastumisen tai varman villin seksin tai ison aseen toivossa. Enemmän kysymys on siitä meille miehille niin ihmeellisestä käsitteestä kuin romantiikka. Ja tässä tapauksessa sanoisin vieläpä merirosvoromantiikka... :)

Ongelma tämän sortin romatiikasta muodostuu, kun tyttö/nainen onneton ihastuu/rakastuu sumeilematta pahikseen, joka onkin täysi kusipää. Sotilastermein jälleen, etukäteistiedustelu on epäonnistunut. :(
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

No siinä oli kyllä paljon totta, mitä Doctor Lecter kirjoitti! Lasken itse tämän kuitenkin siihen epäsopivaan ainekseen. Onhan se ihan selvää että osa kundeista tarvii sen naisen siihen vain omaisuuden ylläpitämiseen yms.
Mutta onhan näitä, joka junaan. Osa jää asemalle, osa ajaa vahingossa ohi ja jotkut perkeleet tulee vielä resiinalla perässä.
Ei homoseksuaali ole välttämättä pedofiili, eikä paha poikakaan ole välttämättä pienille paha.
Yleistyksenä sanoisin, ettei pahat pojat ole sen perseemmästä kuin ns. hyvätkään pojat, vaan kaikki on tasapuolisesti mulkkuja.
Olipas muuten tujut aamukahvit. :shock:

Edit: Se vielä jäi mietityttämään, että sulkeeko rakkaus ja perverssit seksileikit jotenkin toisensa pois vai?
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Katsa kirjoitti: Edit: Se vielä jäi mietityttämään, että sulkeeko rakkaus ja perverssit seksileikit jotenkin toisensa pois vai?
En sanoisi että sulkevat pois, mutta varmasti toisen olemassaolo vaikuttaa siihen, tuleeko toista olemaan. Esimerkiksi: paljon ihastumista, ei välttämättä ollenkaan perverssejä seksileikkejä, kun omasta hanipuppelista ei vaan voisi kuvitella sellasta. Tosirakkauden eteen taas jotkut tekevät mitä tahansa. Toisin päin homma ainakin toimii aukottomasti - pidän aika epätodennäköisenä, että panokaverin kanssa on valmis kokeilemaan tämän ehdottamia kakkaleikkejä. Ei sitä viitsi toisen hyväksi niin paljoa tehdä, jos ei tunnepuolella ole missään yhteydessä.

Näin siis kuvittelisin, korostan ettei ole omia kokemuksia vastaavista tilanteista :D 8)
PitBull
Martin Beck

Dr.Lecter

Eipä siinä mitään käsittelemistä ole, normaali baaritappelu joka johtui mustasukkaisuudesta ja toiselle kävi huonommin. Eli ei mitään järisyttävää.
Syyte tuli taposta vaikka olisi voinut ihan hyvin saada kuolemantuottamuksestakin, mutta hengiltä hakkaaminen on kuulema erittäin julmaa joten murhastakin olisi voinut saada mukamas syytteen :roll:

Pakko kommentoida sen verran vielä sun kirjoitusta, Vaikka olenkin nk."pahapoika" niin kyllä mä itse hommaan asuntoni,autoni,prätkäni ja puhelimeni. En mä siihen tarvii naista :wink:
Joey kirjoitti:Tosirakkauden eteen taas jotkut tekevät mitä tahansa
Tottakai, Mutta en mäkään niitä pissa/kakka leikkejä tekis. Muuta kylläkin, Aina esim toinen osapuoli ei ymmärrä että oma perhe on tärkein. Mulla on iso perhe, Siihen kuuluu sellaisiakin ihmisiä jotka ei ole sukuakaan mulle :wink:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

joey kirjoitti: paljon ihastumista, ei välttämättä ollenkaan perverssejä seksileikkejä, kun omasta hanipuppelista ei vaan voisi kuvitella sellasta.
Ja toisaalta riippuu mitä haluaa. Jos fantasiat on esim. alistamista tai kiellettyä, ei oma kultsi voi sitä tehdä koska se on sallittua ja toista ei vaan halua satuttaa. Siinä ei ole sitä hohtoa :D
joey kirjoitti:Tosirakkauden eteen taas jotkut tekevät mitä tahansa.

Eikö seksissä ole kuitenkin tarkoitus että molemmat nauttii. Jos ei vaan kiinnosta, muttei mitään niin sitä vastaankaan, niin ymmärrän että voi toisen vuoksi kokeilla jotakin, mutta jos suoranaisesti kuvottaa niin en lähde sellaiseen vaikka kuinka olisi oma kulta. Jotkut ehkä lähtee, mutta jos se on tosi oleellinen asia suhteessa ja ollaan niin eri aaltopituudella, niin harkitsisin yhteensopivuutta kyllä...

Ja pitää vielä tuoda esiin oma kanta: nuo vessa-asiat saa jäädä ihan tosissaan sinne minne ne kuuluukin. Mun makuuhuoneeseessa ei niitä ehdoteta! :D

Puhutaanko tässä vielä pahoista pojista vai seksistä? :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Ilmeisesti molemmista 8) Ja yhteenhän ne toki sopivatkin tai ainakin samaan ketjuun... :wink:

-missähän ne mun käsiraudat mahtaa olla?-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mariella kirjoitti:
joey kirjoitti:Tosirakkauden eteen taas jotkut tekevät mitä tahansa.

Eikö seksissä ole kuitenkin tarkoitus että molemmat nauttii. Jos ei vaan kiinnosta, muttei mitään niin sitä vastaankaan, niin ymmärrän että voi toisen vuoksi kokeilla jotakin, mutta jos suoranaisesti kuvottaa niin en lähde sellaiseen vaikka kuinka olisi oma kulta. Jotkut ehkä lähtee, mutta jos se on tosi oleellinen asia suhteessa ja ollaan niin eri aaltopituudella, niin harkitsisin yhteensopivuutta kyllä...
Alkuhuumassa sitä voi suostua yhteen jos toiseenkin omituiseen pyyntöön, mutta myöhemmin suhteessa tulee ongelmia, jos molemmat eivät jaa samaa perversiota.
Every ship must sail a world.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Nyt rupeet Pitti käymään läpi sitä treffilistaa minkä sait, kun teit sitä koe hakua aikasemmin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
PitBull
Martin Beck

jamppa kirjoitti:Nyt rupeet Pitti käymään läpi sitä treffilistaa minkä sait, kun teit sitä koe hakua aikasemmin.
mulla on ensi-viikolla 4 treffit, Valitsin mielenkiintoisimmat :wink:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

PitBull kirjoitti:
jamppa kirjoitti:Nyt rupeet Pitti käymään läpi sitä treffilistaa minkä sait, kun teit sitä koe hakua aikasemmin.
No se on nopeeta toimintaa. Täytyy nostaa hattua :lol:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
PitBull
Martin Beck

rimma kirjoitti:
PitBull kirjoitti:
No se on nopeeta toimintaa. Täytyy nostaa hattua :lol:
Kun on paljon aikaa niin ehtii tekee kaikenlaista, kahvilla käymisiähän noi on :wink:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
silentservice
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Pakko tarkentaa, että kun puhuin villistä seksistä tässä yhdeydessä, en tottavieköön tarkoittanut wc-leikkejä. Eivät kyllä kuulu kyllä sen enempää pahojen poikien kuin kilttienkään repertuaariin. Mutta jos nainen haluaa hieman rajumpaa kyytiä ja käsittelyä, hän automaattisesti olettaa saavan sitä todennäköisemmin pahikselta, kuin kiltiltä anopin suosittelemalta ihannepojulta... :wink: Missä hän onkin ehkä ihan oikeassa...
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

silentservice kirjoitti:Pakko tarkentaa, että kun puhuin villistä seksistä tässä yhdeydessä, en tottavieköön tarkoittanut wc-leikkejä. Eivät kyllä kuulu kyllä sen enempää pahojen poikien kuin kilttienkään repertuaariin. Mutta jos nainen haluaa hieman rajumpaa kyytiä ja käsittelyä, hän automaattisesti olettaa saavan sitä todennäköisemmin pahikselta, kuin kiltiltä anopin suosittelemalta ihannepojulta... :wink: Missä hän onkin ehkä ihan oikeassa...
Joo onhan se nyt pikkasen eri asia jos joku kunnon korsto sanoo että "nyt akka tulee runtua", kuin että jos juuri finneistään päässyt, kalpea ja hintelä kultapoju sanoo sen. Puhumattakaan siitä, että mun käsittelyssä sille kultapojulle kävisi todennkäköisesti huonosti. :lol:
Ei tarvi nyt tarttua tähän yleistykseen, tämä nyt oli vain tällainen karrikoitu esimerkki. Kaipa erilaisia riettauksia harrastetaan muissakin kuin Pahojen Poikien piireissä. :P
Omalla kohdalla vaan todennäköisimmältä vaikuttaa, että tulevatkin kumppanit on jotain muita kuin jotain sukat farkkujen päällä-tyyppejä tai kävin sunnuntaina kirkossa-tyyppejä. Ihan nyt jo siksikin, että kun oma asenne ja ulkonäkö on mitä on, niin tulee katseltua tietynlaisia tyyppejä ihan samoin kuin tietynlaiset tyypit katselee mua. Niin se vaan menee. :P
Vastaa Viestiin