Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1617
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Sain veljeni puheista sellaisen käsityksen että olisi pitkässäniemessä nyt opintomatkalla .
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5342
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Millavaan kirjoitti: To Joulu 01, 2022 7:43 pm Sain veljeni puheista sellaisen käsityksen että olisi pitkässäniemessä nyt opintomatkalla .
Onko kauankin ollut?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1617
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

ruusumaa kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 9:25 am
Millavaan kirjoitti: To Joulu 01, 2022 7:43 pm Sain veljeni puheista sellaisen käsityksen että olisi pitkässäniemessä nyt opintomatkalla .
Onko kauankin ollut?
No kysy siltä pojaltasi, mistäs minä sen tietäisin.
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1617
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Eli on pitkässäniemessä ja on ollut koko tämän ajan.
HeTi
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Tammi 07, 2021 8:15 pm

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja HeTi »

Tässä kirjoittaa Henri Tistelgren. Olitte käynyt etsimässä minua sukulaisteni luonta Pieksänmäeltä. Ette löytäneet minua sieltä. Antakaa osoite mihin tulen niin ei tarvitse etsiä muualta. Olen ulkomailla nyt kuten tiesitte kertoa, mutta tulen heti Suomeen teidän luokse jos annatte osoitteen?? Vitun raukkamaista etsi minua sukulaisteni luonta. Antakaa osoite niin tuen käymään ja ei tarvitse muualta etsiä. Olen tosissani!!
HeTi
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Tammi 07, 2021 8:15 pm

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja HeTi »

Pistä saatana se osoite tänne ja jätä mun sukulaiset rauhaan. Kerro missä asut niin tulen toiselta puolen maapalloa sun luokse. Puhutaan kasvokkain asiat läpi ja katsotaan miten käy. Mut jätä he rauhaan. He ei ole tehnyt mitään sulle. Kosta mulle vitun paskapää. Odotan sinua! Oletko valmis?
HeTi
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Tammi 07, 2021 8:15 pm

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja HeTi »

Tiiän missä Jari Helin eli Reetan isä asuu Orivedellä. Tiiän missä Reetan sisko Marjo Friiman asuu Tampereella. Tiiän myös erään osoitteen Nokialta. Tilaanko liput heti Suomeen? Tiedän mistä etsiä. Älkää perkele uhkailko muita ketkä ei kuulu tähän asiaan mitenkään... Kohta liki 10 vuotta kulunut ja jaksatte vielä kiusata... Tehkää se mulle eli uhkailkaa minua... Älkää uhkailko muita ketkä ei kuulu asiaan... Vai sotketaanko asiaan Ilkka Mäenpää Tampereelta, joka seurusteli Reetan kanssa salaa kun me olimme yhdessä Reetan kanssa ja Ilkalla oli oma vaimo kotona... Entä Riikka Ojastemäki Kumpulasta, joka kirjoittele täällä Reetan parhaana kaverina... Katsois peiliin ennen kuin huutelee mitään tai katsois mielenterveysongelmaista miestänsä...
L.Salander
Remington Steele
Viestit: 206
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

Kadutko tekoasi? Itsesi/lasten vuoksi?
Eikös tapauksesta ole vasta 8 vuotta?

Edellisissä viesteissä vaikutat kiihtyneeltä. Ota rauhallisesti. Pyri elämään loppuelämäsi paremmin kuin tähän asti.
inka
Jane Marple
Viestit: 1042
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja inka »

HeTi kirjoitti: Su Touko 26, 2024 11:46 am Tässä kirjoittaa Henri Tistelgren. Olitte käynyt etsimässä minua sukulaisteni luonta Pieksänmäeltä. Ette löytäneet minua sieltä. Antakaa osoite mihin tulen niin ei tarvitse etsiä muualta. Olen ulkomailla nyt kuten tiesitte kertoa, mutta tulen heti Suomeen teidän luokse jos annatte osoitteen?? Vitun raukkamaista etsi minua sukulaisteni luonta. Antakaa osoite niin tuen käymään ja ei tarvitse muualta etsiä. Olen tosissani!!
Sinäkö jauhat raukkamaisuudesta, johan vitsin heitit! Sehän se olikin "miehen" työ, kun muijas tapoit :lol:
Minä en ole tuollaista mätisäkkiä etsinyt, mutta toivon että ne jotka etsivät, myös löytävät. Ärsyttää suunnattomasti tuollaiset raukat jotka on kovaa poikaa/tyttöä kun on heikompi vastassa, eikä niillekään pärjää paljain nyrkein. Sitten vingutaan kun ihmiset ei unohda mitä on tullut tehtyä... just!
Kannattaisko vetää happee ja olla ihan hissukseen siellä "ulkomailla", eikä heittää lisää bensaa liekkeihin.
Ai niin, mites ne lapsiparat voi.. Eikös ne ollut uhrin sukulaisia, aika raukkamaista tappaa niiden sukulainen (äiti) niiden läsnäollessa. Kun suurin huolesi on sukulaisten sekoittaminen asioihin :evil: Voi helvetti että jotkut osaa olla itsekkäitä ja v*** yksinkertaisen t-y-h-m-i-ä!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
inka
Jane Marple
Viestit: 1042
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja inka »

KonstaKoo kirjoitti: La Marras 12, 2022 1:32 am Mulla on tuttu samassa paikassa ja sanonu tän olevan aivan vainoharhanen mm.kuvaa kaikki hoitokontaktit ja jokaisen hoitajan vierailun ja lääkärin. Fyysinen habituskin kuulemma niitten syytä vaikka ite vetää kaikkee. Väittää edelleen harhoissaan jotain karkkien viemisiä ja jalanjälkiä olleen ovensa ulkopuolella....ottanu satunnaisia rekkareita ylös keitä syyttää kaikesta ja niillä ei oo mitään osaa eikä arpaa. Uhrille muka maksellut satojen tuhansien asioita vaikka ei jääny lapsille mitään ja uhri joutu ottaan lainoja ja hakeen asumistukia. Tekijä ei oo ees lapsille maksanut korvauksia ja silti tekee firmoja ja kauppoja. Kertaakaan ei onneks oo lasten joutunu näkeen sitä. Jättäispä vaan lapset rauhaan eikä häiritsis niitä jatkuvasti. Vaatii lapsien kuolinpesältäkin rahoja ittelleen ja nostanu syytteet niistä et lasten kuuluu maksaa sille.
Että tälläinen sankari, selittääkin paljon noita tyypin viimeaikaisia kirjoituksia täällä... Pokkaa piisaa pojalla, tästäkin käy ilmi että ne lapset ei kiinosta pätkääkään vaan poika itse on "uhri" :lol:
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Vastaa Viestiin