Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh kirjoitti:
Loka kirjoitti:Ja kukaanhan ei ole ollut tietoinen, että ko. herrasmies tänne kirjoittaa? :lol: Eli terveisiä vaan Arska, olet helpommin tunnistettavissa kuin arvaatkaan.
Kyllä 3000 kirjoittajaan voi sisältyä jo useampikin kaikkia etunimiä. Mutta eikö tuollainenkin vihjailu ole sääntöjen vastaista? Wagner ja Novahan samanlaisesta jo bannattiin.
Täh? Ei kai nyt sua pitäs jännittää? :D
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Loka kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
Loka kirjoitti:Ja kukaanhan ei ole ollut tietoinen, että ko. herrasmies tänne kirjoittaa? :lol: Eli terveisiä vaan Arska, olet helpommin tunnistettavissa kuin arvaatkaan.
Kyllä 3000 kirjoittajaan voi sisältyä jo useampikin kaikkia etunimiä. Mutta eikö tuollainenkin vihjailu ole sääntöjen vastaista? Wagner ja Novahan samanlaisesta jo bannattiin.
Täh? Ei kai nyt sua pitäs jännittää? :D
Ei sen enempää kuin ketä tahansa jota tällainen nimien vihjailu koskee. Kuten sinuakin.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Kiitän ylläpitoa asiallisista otteista Supernovaa ja Wagneria kohtaan.

Totean lautamies-ottelun Mazan ja Supernovan välillä päättyneeksi Mazan voitoksi luvuin 6-0. En näe enää mitään syytä palata keskustelun keskeiseen teemaan.

Toivon ja oletan myös Supernovan kunniottavan päätöstäni.
En kunnioita päätöstäsi. Näen tilanteen vaan tässä vaiheessa sellaisena etten halua että ylläpito (joka ei tiedä tämän keskustelun historiaa) on taho jota kunnioitan, ja näin ollen kunnioitan.

Kunnioitan myös sitä että ylläpito ei myöhästynyt juurikaan bannini kumoamisessa.

Miksi bannin sain, on mulle edelleen arvoitus; kokosinhan vain omia puheitasi tällä palstalla.

Tiedän kuitenkin ettei ylläpidolla ole aikaa puuttua kaikkeen mitä täällä kirjoitetaan, toisin kuin muuralassa jossa keskustelu pyöri bodomin ympärillä. Kunnioitan kuitenkin vain ja ainoastaan ylläpitoa.

n
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Loka
Alibin Kestotilaaja

Pharaoh kirjoitti: Ei sen enempää kuin ketä tahansa jota tällainen nimien vihjailu koskee. Kuten sinuakin.
No, mä en ole julkisesti koskaan puhunut sun, novan, saati omasta nimestäni joten tämä ei koske mua. :wink:
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Loka kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti: Ei sen enempää kuin ketä tahansa jota tällainen nimien vihjailu koskee. Kuten sinuakin.
No, mä en ole julkisesti koskaan puhunut sun, novan, saati omasta nimestäni joten tämä ei koske mua. :wink:
Ei siitä ollutkaan kyse.
Kysyit ettei kai minua pitäisi jännittää nimien vihjailu? Vastaan nyt uudestaan: ei sen enempää kuin muitakaan.
Novahan se varsinainen vihjemestari tällä palstalla on. :wink:
supernova
Martin Beck

Pharaoh kirjoitti:
Loka kirjoitti:
Ei siitä ollutkaan kyse.
Kysyit ettei kai minua pitäisi jännittää nimien vihjailu? Vastaan nyt uudestaan: ei sen enempää kuin muitakaan.
Novahan se varsinainen vihjemestari tällä palstalla on. :wink:
kokosin yhteen mazan vinkit ja sain siitä bannin. Vihjemestarin arvoa sillä ei vielä lunasta.

n
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti: kokosin yhteen mazan vinkit ja sain siitä bannin. Vihjemestarin arvoa sillä ei vielä lunasta.
Rikoit törkeästi sääntöjä. Sinut tuomittiin. Älä valita.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

en valita.

hajoo vanha aamujesi vähyyteen.

n
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

supernova kirjoitti:

kokosin yhteen mazan vinkit ja sain siitä bannin. Vihjemestarin arvoa sillä ei vielä lunasta.

n
Liity sinäkin iloisiin lynkkareihin, ei banni pane, eikä raidi tapa, edes puutarhassa.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:en valita.
hajoo vanha aamujesi vähyyteen.
En ole vanhus. Miksi heti jatkat samaan tyyliisi ja alat tiputella muka-tietojasi? Eikö yksi banni jo opettanut sinua?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Maza kirjoitti: En ole vanhus.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maza
Jane Marple

supernova: Olet siis tyytynyt 6-0 tappioosi. Oikein hyvä. Jatketaan tahoillamme.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:supernova: Olet siis tyytynyt 6-0 tappioosi. Oikein hyvä. Jatketaan tahoillamme.
en kuule vanhus ole ollenkaan tyytynyt. miksi edes kuvittelet moista?
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:
Maza kirjoitti:supernova: Olet siis tyytynyt 6-0 tappioosi. Oikein hyvä. Jatketaan tahoillamme.
en kuule vanhus ole ollenkaan tyytynyt. miksi edes kuvittelet moista?
Sait bannisi, koska aloit vihjailla henkolöllisyydestäni.Pidit sitä oikeusmurhana. Jatkat kuitenkin samalla linjalla. Nyt yleisö vaatii perusteluja.

Mistä päättelet, että olen "vanhus"? Mihin tämä väite perustuu?
supernova
Martin Beck

koska oletan sinun olevan riittävästi minua vanhempi.

Ja ei tämä ole vihje. Suuret ikäluokatkin alkaa olla vanhuksia, jokunen jo nuorempi ja hyvin moni vanhempikin.

Tai sitten vaan olen huomannut että tuo tuntuu olevan sulle piikki lihassasi.

Mutta älä välitä - minustakin tulee vanhus (jos en vallan kesken kuukahda), joidenkin silmissä olen jo. Se on sääli.

Mutta onneksi miehen ikä ei tee vanhusta vaan katsojan silmien takana ne käsitykset muodostuu.
Vastaa Viestiin