Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
jokuvaan

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

Sillehän ei voi mitään (vai voiko?), Mileva, jos nautit toisten sinisilmäisyyden/tosikkomaisuuden kustannuksella leikkimisestä. Mutta puhu ironiasta (tai pikemminkin sarkasmista - kohdentuu henkilöön/henkilöihin) vasta sitten, kun jätät itse reagoimatta hyökkäävästi "valitsemasi linjan" vastaisiin viesteihin :lol: .
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Paras uutinen pitkään aikaan: Nimimerkki Mileva osoittautui toisen nimimerkin haamuksi. Hänet on manattu nyt ikiajoiksi pois palstalta.

Hahhaa.. luin ensin että munattu ikiajoiksi :lol: Mutta kiitos yp!
Kyllä olikin eukolla otsaa, kuin muinaisen kansakoulun opettajatädin ja väkisisinsaarnaajan sekoituksella.

Aaah.. :mrgreen: mutta toisaalta..plaa-plaa

edit. laitanpa tänne vielä M:n muistoksi: Marraskuun 23 päivä hän kirjoitti jotain että ' ..Suuntaan jos toiseenkin saan väärinkäsityksiä korjailla nykyisellä tyylilläni... Selvä tapaus. Piti tässä kysyä häneltä mikäs se entinen tyyli sitten oli ja millä nikillä, vai onko taas vaihtanut tyyliä, entiselleen vai pahemmaksi.. mutta se siitä. Aidon (!) teennäisyyden huomaa tyhmempikin, ei välttämättä heti kättelyssä, mutta ennen pitkää varmasti.

'Tyylilläni'. Voihan v.. :oops:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 14#p446414
Viimeksi muokannut Tara, Ma Tammi 09, 2012 11:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Tässä on nyt kyllä se vaara, että keskustelu käy asialliseksi ja herjojen sijaan vaihdetaan mielipiteitä.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:Tässä on nyt kyllä se vaara, että keskustelu käy asialliseksi ja herjojen sijaan vaihdetaan mielipiteitä.
No, lieneeköhän sellaista vaaraa olemassa; kaipa sinä sentään pysyttelet täällä.

Taran puolesta pitää olla hyvillään, harvoin sitä saa havaittavaksi sellaista riemua jota tuolla edellä on luettavissa. Pienestä se on kiinni immeisen onnellisuuskin.
Upeeta.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

:shock: haamu? Juuri nyt olisi tarvetta saada ilmaistua itseään suomeksi, mutta olkoon. Arvaukseni jakautuneen persoonallisuuden omaavasta jääköön sanomatta.

Noh, toivon samaa kuin Valhalla eli jospa nyt olisi rauha keskittyä pohtimaan vain ja ainoastaan Ulvilan tapausta. Ilman henkilökohtaisuuksia ja solvaamista, joka vie tyystin halun osallistua keskusteluun.
Älä oleta
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Mileva marraskuussa:
Tähän mennessä on jo tullut huomattua, että joidenkin nimimerkkien kanssa keskusteleminen on kuin yrittäisi saada sokeaa näkemään. Hyvin vaikea, muttei välttämättä mahdoton tehtävä. Siksipä saatte minun puolestani jatkaa rauhassa tarinointianne, mutta minua ette palstalta saa karkotettua. Tuskin muitakaan vastaavan kohteeksi joutuneita, te kun ette todennäköisesti tule tiettyjä asioita ikinä ymmärtämään. Huolta siis puolestanne kannan, mutta itsehän, aikuiset ihmiset, olette itsestänne vastuussa.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 0&p=444432

Vahan jo valilla pelkasin, etta Mileva tiesi mista puhui/omasi haamuksi harvinaisen hyvat suojelusenkelit. Parempi silti myohaan kuin ei milloinkaan. Ulvila-osiostakin saatta tulla taas lukukelpoinen--ainakin niin kauan kuin kantasolu (Kartsa68:n termia lainatakseni) on jaahylla.

Eiko sen LSH-jutun esitutkinnankin pitaisi kohta valmistua?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Valhalla
Watson itse

Kuun loppuun mennessä - viimeisin tieto pressille.

http://yle.fi/alueet/satakunta/2012/01/ ... 53189.html
Tara
Horatio Caine

turumurre kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:Tässä on nyt kyllä se vaara, että keskustelu käy asialliseksi ja herjojen sijaan vaihdetaan mielipiteitä.
No, lieneeköhän sellaista vaaraa olemassa; kaipa sinä sentään pysyttelet täällä.

Taran puolesta pitää olla hyvillään, harvoin sitä saa havaittavaksi sellaista riemua jota tuolla edellä on luettavissa. Pienestä se on kiinni immeisen onnellisuuskin.
Upeeta.
Älä sinä sure, turumurre. Etköhän saane jossain vaiheessa uusia apulaisia? Piruja tässä seinälle maalainen..

Voi, sentään. Ei ollut tarkoitus alkaa ilakoida kun toinen on munattu ulos palstalta ikiajoiksi. Mistäs me löydettäisiin sinulle ilon aiheita?

Tulitko aivan vihreäksi kohtaamastani 'onnesta'? Valitan.
Kiinnostava kyky joillain annelisteilla. Näkevät toisten pään sisälle.

Lähettelitte molemmat, sinä ja Mileva, minulle yksityisviestejä silloin kun sinua korvensi se että oli osoitettu 3-D kuviesi vähäinen Annelin syyttömyyden todistusvoima. Olihan niistä toki monikin kaunis päältä, eli oli niistä kyllä apua mutta päinvastaista kuin se mihin pyrit. Sain olla avustamassa asiaa, sinun luvallasi. Kiitos!

Sitten ykskaks aloit uhkailla minua haastemiehellä ja oikeudenkäynnillä kun olin sinun luvallasi tehnyt merkintöjä kuviisi, koska niihin kätkemiäsi puutteita oli mahdoton osoittaa pelkästään sanoilla. Milevakin siihen ponnahti oitis sinua tukemaan täysin rinnoin. Todella upeeta. Tämä tapahtui pian sen jälkeen kun hän oli palstalle rekisteröidyttyään ottanut minuun yv:n kautta yhteyttä, esitellyt palstalla itsensä media-alan asiantuntijaksi, ollut mielin kielin ja koettanut udella yksityisesti jotakin mitä en hänelle tietenkään kertonut.

Kuka lienee ilakoinut ja pitänyt hauskaa ja naureskellut palstalla eniten? Etteivät vain Mileva + Sirpa. Samaan henkeen on muille pilkkanaurujaan esittänyt pari muutakin yllärinikkiä. Täysillä juonessa välittömästi itsensä esittelemisen jälkeen, vaikka kyllästymiseen asti alleviivasivat uutuuttaan. 'Annelisteja' jokainen.

Tiedätkö mitä? Pistin ne teidän uhkailuvaiheen yv:t roskiin. Avaamatta niistä yhtäkään.

Hyvää uutta vuotta kuitenkin sinulle ja muillekin, tasapuolisesti.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Tara
Horatio Caine

Pikassolle ja Severinille ihan vaan tämmönen ajatus..

Nuo Milevan käyttämät sanat: .
.Surullista..: Jos ottaisitte silmän käteenne, saattaisitte nähdä, että aina kun kehun/moitin/kannustan/mikätahansaverbi teitä, tulen samalla tehneeksi saman asian myös itselleni
..onttoa. Tyhjä fraasi häneltä. Hänestä toisten moittiminen oli ilmeisen nautinnollista. Milevaa itseään ei häirinnyt estoton julistava typerehtiminen - minkä hän ilmoittikin selvin sanoin:
Itse asiassa olen tässä viime aikoina tiedostanut olevani varsinainen typerys, mutta se ei minua häiritse.
No justiinsa. Mutta mitäpäs Mileva 'pikkuaivoisesta sopulilaumasta'.
Taisi tuo silti häiritä muutamaa muuta.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 71#p455471

Jaa-a, nyt voisi M:n tulkintakaavaa käyttäen olettaa, että hän kokee tulleensa ristiinnaulituksi, kivitetyksi ja elävältä haudatuksi, roviolla poltetuksi jne aivan kuten viaton, saman uhan alla oleva, kohtalotoverinsa A?

Mutta ei, nyt on paras lopettaa tämä tällainen. Varmasti alkuaan fiksu ja yhäkin tosi verbaali henkilö. Hukkaan mennyt?? Johonkin muuhun maailmaan. Kuka siitä oikeasti riemuitsee?
Valhalla
Watson itse

turumurre kirjoitti:

Upeeta.
Tiesin kyllä ehdollistaa optimistisuuteni kun turre tuossa edellä jälleen kirjoitteli - muta en halunnut pilata virinnyttä parempaa tunnelmaa. Mutta kyllä muutamakin poisto jo palstoja siivoaa ja sinullahan tuntuu nykyisin olevan kovin vähän sanottavaa ( meinasin kirjoittaa "asiaa" ).
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Toivottavasti tää toteutuu todella, sillä ei ole todellakaan kiva seurata "keskustelua", jossa aiheena on ensisijaisesti nikkien nokittelu.

Nyt tuolla keskusteluissa näyttäisi asiat menevän ihan oikeaan suuntaan. Hyvä juttu.
Muista lähdekritiikki!
Valhalla
Watson itse

Valhalla kirjoitti:

Niin, tähän tietoonhan tuli päivitykset heti tänään. Kts syyttäjän valitus hoviin toikki.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Valhalla kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:

Niin, tähän tietoonhan tuli päivitykset heti tänään. Kts syyttäjän valitus hoviin toikki.
Vastauksesi vaikuttaa yksinkertaiselta. En kuitenkaan ymmärrä viestisi sisältöä - mitä se käsittelee?
Syyttäjän valitus hoviin -ketjua ei ole olemassa. Syyttäjän aikeista korkeimman oikeuden suuntaan on ketju olemassa. Siellä ei ole LSH-jutun esitutkinnan valmistumisesta tietoa. Tänään on kyllä julkaistu syyttäjä Valkaman kertauksenomainen toteamus, että kyseessä on kaksi eri tapausta, joita yhdistää vain sama epäilty. Ei se ainakaan minulle ollut uusi uutinen tai siis päivitys asiaan.
Valhalla
Watson itse

Joo, tuo viimeinen viestini oli vahinkolaukaisu useamman ikkunan ollessa auki. Keskittyminen välillä koetuksella ulkoisten olosuhteiden vuoksi. Mutta ei voi poistaa enää - unohtaa voi. Kiitos huomautuksesta.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti: Älä sinä sure, turumurre. Etköhän saane jossain vaiheessa uusia apulaisia? Piruja tässä seinälle maalainen..
Voi, sentään. Ei ollut tarkoitus alkaa ilakoida kun toinen on munattu ulos palstalta ikiajoiksi. Mistäs me löydettäisiin sinulle ilon aiheita?
Tulitko aivan vihreäksi kohtaamastani 'onnesta'? Valitan.
Kiinnostava kyky joillain annelisteilla. Näkevät toisten pään sisälle.

Mitäpä turre apulaisilla, eiköhän sitä pärjäile kuin ennenkin, omatoimisesti.
Ikiajoiksi on muuten kovin suhteellinen käsite, kysyhän vaikkaveeltä miten menetellä.
Nähdäkseen sen riemun millä ilakoit, niin siihen ei tarvitse päänsisään näkemisiä, lukutaitoa vaan.
Ja päänsisään näkemisessä sinä olet palstoilla ihan ylivoimainen, olet jo ensimetreistä lähtien pystynyt ennustamaan Auerin silmämunien asennosta hänen mielenliikkeitä ja sen että "sillä käärmeellä on käärmeen mieli".

Lähettelitte molemmat, sinä ja Mileva, minulle yksityisviestejä silloin kun sinua korvensi se että oli osoitettu 3-D kuviesi vähäinen Annelin syyttömyyden todistusvoima. Olihan niistä toki monikin kaunis päältä, eli oli niistä kyllä apua mutta päinvastaista kuin se mihin pyrit. Sain olla avustamassa asiaa, sinun luvallasi. Kiitos!
Sitten ykskaks aloit uhkailla minua haastemiehellä ja oikeudenkäynnillä kun olin sinun luvallasi tehnyt merkintöjä kuviisi, koska niihin kätkemiäsi puutteita oli mahdoton osoittaa pelkästään sanoilla. Milevakin siihen ponnahti oitis sinua tukemaan täysin rinnoin. Todella upeeta. Tämä tapahtui pian sen jälkeen kun hän oli palstalle rekisteröidyttyään ottanut minuun yv:n kautta yhteyttä, esitellyt palstalla itsensä media-alan asiantuntijaksi, ollut mielin kielin ja koettanut udella yksityisesti jotakin mitä en hänelle tietenkään kertonut.

Kuka lienee ilakoinut ja pitänyt hauskaa ja naureskellut palstalla eniten? Etteivät vain Mileva + Sirpa. Samaan henkeen on muille pilkkanaurujaan esittänyt pari muutakin yllärinikkiä. Täysillä juonessa välittömästi itsensä esittelemisen jälkeen, vaikka kyllästymiseen asti alleviivasivat uutuuttaan. 'Annelisteja' jokainen.

Tiedätkö mitä? Pistin ne teidän uhkailuvaiheen yv:t roskiin. Avaamatta niistä yhtäkään.

Jaa, että haluat vielä palata tähän mieltäsi korventavaan asiaan, okei.
Kun piirtelit tikkuukkoja tekemiini 3d-kuviin, kielsin niiden käytön sinulta omiin tarkoitusperiisi.
Et kuitenkaan uskonut, vaan pilkallisesti uhmasit tahtoani. Ilmoitin siitä sinulle yyveellä koska ajattelin että on parempi sillai yksityisesti asia hoitaa kuin retostelemalla sitä täällä. Jos et yyveetä lukenut, niin se on oma häpiäsi. Et kai ajattele että minulla jotain muuta asiaa sinulle olisi kuin asiallista asiaa.

"3-D kuviesi vähäinen Annelin syyttömyyden todistusvoima"
:) :D :lol: :lol: :lol: :lol: Tää oli hauska...
Miksi siis, kovin murheissasi olit, kun et niihin saanut piirrellä :lol:

Mitä muuten se minulle kuuluu vaikka milevat ja sirpat on sinulle kirjoitelleet, ei kiinnosta, joten pidä vain omana tietonasi. Eikai tarkoituksesi ole näin osoittaa että kylmulkiijokukirjoittelee kun haluat repostella sillä ketkä sinulle ovat yyveitä yleensä laittaneet; välillä skoonet, välillä kotipoliisit, välillä sirpat, välillä milevat, joskus jopa turretkin...Voivoi sun kanssas.
Vastaa Viestiin