Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
lukutoukka
Javier Pena

Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Marsalkka kirjoitti:
lukutoukka kirjoitti:Vaikka Marsalkka on varmasti aika vilkas mies, niin taitaa silti olla vaikeuksia pysyä kärryillä. Vai kuinka?
Kieltämättä tuo tietosi siitä, että Madeleinen on varmasti todettu kuolleen oli aika tyrmistyttävä ja hieman on tosiaan vaikea pysyä kärryillä tapahtumista. En ole tuollaista uutista muualla nähnytkään.
Myönnän, että kyseessä on mielipiteeni, jonka olen muodostanut julkisuuteen annetuista tiedoista. Olen seurannut tätä Madeleinen tapausta kuitenkin sen verran intensiivisesti, että minun on nykyisin vaikea hyväksyä esim. näitä näköhavaintoja, joita putkahteli välillä yhtenään.

Välitän Madeleinesta sen verran paljon, vaikka en ole häntä tuntenut, että haluan sen teeskentelyn loppuvan, että hän palaa pian koulutielleen ja joululahjojensa ja syntymäpäivälahjojensa ääreen. Vaikka lain pykälien mukaan hän olisi vielä elossa, koska ruumista ei ole löytynyt, pidän joitakin merkkejä hänen poismenostaan niin merkittävinä, että se asia on jo kohdattava. En yritä todistella tätä lain edessä, vaan tunnetasolla on jotkut asiat kohdattava.

Myös se asia, että hänen vanhemmillaan on merkittävä vastuu Madeleinen kohtalosta, koskee myös tunnetasoa. Nykyisin minulle aiheuttaa suoranaista kärsimystä katsella näytelmää, jota vanhemmat esittävät. Ei minulla ole tarjota sinulle tuomioistuimen päätöstä mistään asiasta, koska oikeudenkäyntiä ei koskaan ole saatu aikaiseksi, mutta oma käsitykseni on, että vanhemmat näyttelevät.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

lukutoukka kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
lukutoukka kirjoitti:Vaikka Marsalkka on varmasti aika vilkas mies, niin taitaa silti olla vaikeuksia pysyä kärryillä. Vai kuinka?
Kieltämättä tuo tietosi siitä, että Madeleinen on varmasti todettu kuolleen oli aika tyrmistyttävä ja hieman on tosiaan vaikea pysyä kärryillä tapahtumista. En ole tuollaista uutista muualla nähnytkään.
Myönnän, että kyseessä on mielipiteeni
pidän
oma käsitykseni
Niin joo. Minä jo ihmettelin, että onko asiasta tosiaan jotain faktaa. Kiitos, että selvensit, että kyse olikin spekulaatiosta!

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
lukutoukka
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Tämä on keskustelupalsta, jossa kerromme mielipiteitämme. Jos olet sattunut huomaamaan, lainatessani jotain tietolähdettä, kerron mistä olen lainauksen ottanut. Miljoona hymynaamaa kaikille ja myös Marskille ja hyvää kesän jatkoa. Tunnen, että olen sanonut tärkeimmät nyt joksikin aikaa. :) :D 8) 8) 8)
Marsalkka
Horatio Caine

lukutoukka kirjoitti:Tämä on keskustelupalsta, jossa kerromme mielipiteitämme. Jos olet sattunut huomaamaan, lainatessani jotain tietolähdettä, kerron mistä olen lainauksen ottanut.
Ja jos lainausta ei ole, on kyseessä spekulaatio, vaikka olisi kirjoitettu faktatyyliin esimerkiksi "Madeleine eli viimeiset elinpäivänsä aurinkoisessa Portugalissa huhtikuun ja toukokuun vaihteessa keväällä 2007."

Hyvä tietää!

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

http://www.youtube.com/watch?v=Jw4Uhoik6qI

http://www.youtube.com/watch?v=3EHJjpXii9o

Alemmalla kuvanauhalla esiintyvästä autosta löytyi DNAta, joka täsmää Madeleineen 15/19 tarkkuudella.

Tuo kuvanauhalla esiintyvä auto on ollut Gerry ja Kate McCannin käytössä vasta 25 päivää tytön katoamisen jälkeen, joten tyttö ei ainakaan käytännössä ole voinut autossa olla.

Tuo DNA löytyi kaiken lisäksi auton vararengastilasta.

Minusta se on jo aika hyvä osoitus siitä, että tyttö on kuollut.

Niin ja by the way: tuota ko. tyttöä ei muuten ole näkynyt sitten 3.5.2007. Sekin mielestäni hieman puoltaa sitä, ettei tyttö ole enää elävien kirjoissa.

Jos teillä muilla on näyttöä siitä, että tyttö olisi elossa, niin postatkaa ihmeessä tänne! :)
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Minusta se on jo aika hyvä osoitus siitä, että tyttö on kuollut.
Niin. Toki mielipiteitä saa ja pitääkin esittää. Kunhan ei erehdy väittämään niitä faktaksi.
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Alemmalla kuvanauhalla esiintyvästä autosta löytyi DNAta, joka täsmää Madeleineen 15/19 tarkkuudella.
Vai oliko niin, että 15 DNA-markkeria voitiin vertailla
Madeleinen DNA:han? Ja nämä 15 täsmäsivät?

Sir Alec Jeffreys, who invented DNA fingerprinting, said a match did not necessarily demonstrate a person's guilt or innocence.

It follows claims that DNA samples matched to Madeleine had been found in her parents' hire car and holiday apartment. Sources said the traces were being treated by Portuguese detectives as strong evidence that Madeleine's body was placed in the car.

However, Sir Alec told BBC's Newsnight programme: "There are no genetic characters in Madeleine that are not found in at least one other member of the family.

"So then you have an incomplete DNA profile that could raise a potential problem in assigning a profile to Madeleine given that all other members of that family would have been in that car."

Sir Alec, 57, added: "DNA testing seeks to establish whether DNA sample A from a crime scene came or did not come from individual B.

"So if you get a match there's very strong evidence that it did come from B. It is then up to investigators, the courts and all the rest of it to work out whether that connection is relevant or not.

"So DNA doesn't have the words innocence or guilt in it - that is a legal concept. What it seeks to establish is connections and identifications."

Off-camera, Sir Alec said he was prepared to act as a witness for the McCanns.
His caution came as a leading genetics expert also called into question the value of DNA evidence in its own right. Dr Paul Debenham, a member of the advisory body the Human Genetics Commission, said there could be legitimate reasons as to how DNA from Madeleine found its way into the hire car.

Prosecutors would need to establish that it got there as part of a criminal process and not through chance contact, he said.

Dr Debenham said: "With the current highly sensitive DNA methodologies we can deposit DNA as a trace amount just from contact with a fabric. And that fabric can touch another surface where the DNA is passed on.

"So there is a situation where there is a legitimate or a possible explanation as to how the DNA got on the back seat despite the individual not being there, but through some legitimate transfer of garments, clothes or soft toy.

"It questions the value of that particular evidence in interpreting what happened."
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Minä sitä vaan vakaasti epäilen että se oli Kate joka raivipäissään ja humaltuneena aiheutti Madeleinen hengenmenon. Se on täysin mahdollista. Että Kate on onnistunut suorittamaan lääkärinkoulutuksen ei kerro mitään siitä että minkälainen pesoonallisuus hän on. Ollaan luettu ettei Katen ura ole ollut mitään ruusuilla tanssimista, eikä hänellä ole ollut hellpoa raskauksien aikana ja lasten ja kodin hoitoonkin hän on tarvinnut koko ajan apua.
Gerryhän ei näytä viihtyvän kotona. Hän on joko töissä tai pelaamassa golfia kuten Tanner kertoi poliiseille. Tai sitten hän istuu Rothleyn pubissa kuten paikalliset ovat kertoneet. Gerry ei kuulema ole edes erikoisemmin kiinnostunut tenniksen peluusta.
Sukulaiset ovat myös kertoneet että se on Kate joka on vahvempi persoonallisuus kuin Gerry. Se on Kate joska sanoo missä kaappi seisoo McCannien perheessä. Tuosta Katen vahvuudesta sanoisin että se perustuu Katen itsekkyyteen ja istepäisyyteen sekä jonkin asteiseen persoonallisuushäiriöön. Hän on se joka manipuloi ja kykkyttää Gerryä vaikka ulospäin, yhteiskunnassa ja muissa asioissa, se on Gerry joka on vahvempi, koska Kate on huono puhumaan.
Minä olen näkevinäni ja vaistovani että Katella on narsisismin lisäksi aggressiivinen potentiaali. Kaikkiin persoonallisuushöiriöihin kuuluu patologinen narsisismi yhtenä osana. Gerry taitaa olla vain puhdasverinen nasisisti.

Vai antaisinko heille molemmille diagnoosin "liero":
http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.p ... 52&vl=2007
MissHolmes
Ben Matlock

Marsalkan on tuorha tuoda nyt noita höppänän vanhan ukkelin juttuja tänne.

Sinulle on useaan kertaan linkitetty ja lainattu FAKTAA juuri tähän MM -caseen liittyen.

Autosta löydetty DNA täsmää Madeleineen 15/19 markkeria. (löytyy tutkimuspöytäkirjasta)
Vertaamalla on voitu sulkea pois Kate, Gerry ja kaksoset.

Autoa käyttäneet sukulaiset eivät taas omaa kuin jomman kumman (Katen tai Gerryn) kanssa samaa perimää, ja näin ollen on myös heidät voitu sulkea pois.
(muistaakseni DNA kelpaa todisteeksi briteissä 11/19 markkerilla, jos on muuta aineistoa ja suomessakin 13/19 markkerilla)

Jäljelle jää siis se edelleen tuntematon ihminen, jolla sattuu olemaan aika näppärästi hyvin saman tyyppinen perimä kuin Madeleinellä.
Ainoa ongelma on, ettei kukaan ole ilmoittanut häntä kadonneeksi, eikä kukaan etsi häntä. On se niin väärin. Tietysti voi olla, ettei tuo henkilö olekaan kadoksissa ja ruumiin hajukin on vain sattumaa.
Sanoo vielä
Kuva
Nuotio & Äreät Tiput
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Nyt on kyllä ihan pakko todellakin ihmetellä,miten tietyt minfolaiset jaksaa revittää tästä aiheesta tuhansia,mitäänsanomattomia viestejä.verratkaapa vaik huvikseen esim. Ruotsin minfoon: http://www.svenskamord.se/index.php?topic=1107.0 Eipä löydy puutaheinää spekulaatiota niinkuin tässä ketjussa,joten oliskohan syytä miettiä,onko tähän ketjuun yleisestikkään enää mitään tarvetta,suurin osa on kuitenkin sitä PUUTAHEINÄÄ! :evil:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
ruby
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja ruby »

madeleine mccall :lol: ?????
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Marsalkan on tuorha tuoda nyt noita höppänän vanhan ukkelin juttuja tänne.

Onko faktaa, että hän ei ymmärrä näistä DNA-asioista?
Autosta löydetty DNA täsmää Madeleineen 15/19 markkeria.
Eli näyte oli epätäydellinen? 15 markkeria löytyi näytteestä? Ei täyttä satsia?
MissHolmes
Ben Matlock

Please, McCall Ambulance!

Tuo oli sika hyvä. lyhyestä virsi kaunis! Tack! :)

Marski: jos minä sanon, että Madeleinen mamma ja pappa kuoletti sen, niin se on niin ja piste.
Ainakin minun mielestä!
Eikä minua kiinnosta pätkän vertaa sinun saivartelusi,
Kuva
Nuotio & Äreät Tiput
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Ainoa mikä näyttää kiinnostavan missholmesia,näyttää olevan tämän tapauksen jatkaminen hamaan tulevaisuuteen puutaheinää tarinoilla,vaikkakin toisaalla myöntää pystyvänsä "unohtamaan" olevansa äiti ja pystyvänsä "unohtamaan" lapsensa auton takapenkille epämääräiseksi ajaksi.On se hyvä että meiltä löytyy näitä "terveitä" kommentaattoreita!! :twisted: 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
X-tine
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja X-tine »

matkaaja kirjoitti: Lasten heittellejättö ON vakava asia, mutta Madeleine McCan ei ole kuollut.
Onko sinulla tästä todisteita, faktaa? Oma unennäkösi ei kelpaa todisteeksi.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Vastaa Viestiin