Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2387
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... ilanne-nyt

Julia Tukiainen alkoholismistaan: Tämä on tilanne nyt

Kohukaunotar Julia Tukiainen kertoo avoimesti omasta alkoholinkäytöstään.

Julia Tukiainen kertoi keväällä avoimesti alkoholiongelmastaan, jonka vuoksi hän oli katkaisuhoidossa. Nyt tilanne on hänen mukaansa tasapainossa.

– Sanotaan näin, että alkoholiongelmani oli sidonnainen masennukseeni. Olen parantunut siitä sekä lopettanut lääkkeet ja pystyn juomaan alkoholia kuin normaalit ihmiset, Julia Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Kertomansa mukaan Julia pystyy juomaan lasillisen tai enemmänkin ilman, että tilanne riistäytyy käsistä.

– Näin olen tehnyt. Pystyn ihan hyvin ottamaan vain yhden. Tai sitten pystyn ottamaan vain yhden illan ja seuraavana päivänä viettämään krapulapäivää. En halua kehua, mutta koen, että olen alkanut parantumaan.

Sunnuntaina illalla Julialla ja hänen siskollaan Johannalla oli takana viikonloppuna tehtyjä esiintymisiä. Mukana keikoilla oli myös Johannan puoliso.

– Tänään en ole ottanut yhtään mitään. Vähän on tässä krapulaa, mutta huomenna on ihan normaali olo taas.

Myös parisuhteessa Julialla on kaikki kunnossa.

– Tällä hetkellä tapailen yhtä henkilöä. Hän on ihan älyttömän fiksu tyyppi ja hauska. Hän saa minut nauramaan.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

– Sanotaan näin, että alkoholiongelmani oli sidonnainen masennukseeni. Olen parantunut siitä sekä lopettanut lääkkeet ja pystyn juomaan alkoholia kuin normaalit ihmiset, Julia Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Oon tosi amatööri näissä, mutta miten se on sitten niin turpeessa kunnossa?? Luulin, että nimenomaan lääkkeiden nappailu, ei niiden lopetus, lihottaa. :oops:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Nooruska kirjoitti:
– Sanotaan näin, että alkoholiongelmani oli sidonnainen masennukseeni. Olen parantunut siitä sekä lopettanut lääkkeet ja pystyn juomaan alkoholia kuin normaalit ihmiset, Julia Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Oon tosi amatööri näissä, mutta miten se on sitten niin turpeessa kunnossa?? Luulin, että nimenomaan lääkkeiden nappailu, ei niiden lopetus, lihottaa. :oops:
Ja tästä lääkkeiden nappailusta ja niiden vaikutuksesta painoon... Olen jutellut muutaman läkärin kanssa näist asioista ja hekin ovat samaa mieltä olleet kanssani että ei ne pillerit kovin paljoa kaloreita sisällä :D Kyllä se vanha totuus pitää paikkaansa että jos syö enemmän kuin kuluttaa niin lihoo.

Pillerit voi kyllä aiheuttaa ruokahalun kasvua, mutta kukaan ei pakota ahtamaan kaikkea suusta alas, vaan kaikki (?) luultavasti osaavat säännöstellä syömäänsä ruokaa. Jotain on pielessä jos kokoajan kädessä on esim. pitsa... :)
Jag har talat :)
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

http://www.youtube.com/watch?v=F1ZziXlwuHg

Siis tää on aivan ihana!...Innokkaimmat fanit toki on nähny tämän jo aikaa sitte. Ihanan notkeaa ja keveää liikehdintää tytöiltä. Kyllä ne hommansa osaa :mrgreen:
Mitä sitte?
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Lööppijulkkis Johanna Tukiainen, 33, komeilee nettisivustolla, joka on listannut epäonnistuneita kauneusleikkauksia.
Johanna sijoittui listalla seitsemänneksi ja peittosi muun muassa kauhukaksoset Igor ja Grichka Bogdanoffin
Johanna on teettänyt silikonirinnat sekä huulitäytettä.
- Tykkään itse isoista huulista, Pamela Andreson ja Angelina Jolie -tyylistä. Tosin itse olen lähempänä Pamela Andersonia, Johanna kommentoi taannoin turbohuuliaan seiskalle.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a22 ... 20%20kuva/
Mitä sitte?
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2387
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... pusuoralla

Johanna Tukiaisen raaka paljastus: Avioliitto loppusuoralla

Kohublondi Johanna Tukiainen toteaa, että hänen avioliittonsa aviomies Arto Länsmanin kanssa vetelee viimeisiään.

Kohublondi Johanna Tukiainen toteaa saaneensa aviomiehensä Arto Länsmanin tempauksista tarpeekseen. On-off avioliitossa elänyt pariskunta on nyt Johannan mukaan heikoissa kantimissa. MTV3.fin Viihdeuutiset tavoitti Johannan keikkamatkalla Poriin.

– Palasin hermolomalta Tukholmasta vanhempieni luota, Johanna kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Johannan mukaan nyt alkaa näyttää siltä, että avioliitto on ohi. Viimeinen tikki oli fakta, että aviopari joutuu puimaan riitoja käräjillä. Aikaisemmin Johanna tuumaili vetävänsä vireillä olevan avioeron pois, sillä Arto kohensi käytöstään huomattavasti.

– Avioliittomme on erittäin heikoilla jäillä, ja Arto tietää sen itsekin. Hän on käyttäytynyt moukkamaisesti. Olen antanut kaiken anteeksi, mutta rajansa kaikella. Ansaitsen paremman miehen. Haluan lapsia ja turvallisen miehen, jonka kanssa elää, hän toteaa.

Johanna Tukiaisen ja Arto Länsmanin avioero on vireillä Helsingin Käräjäoikeudessa.

(MTV3)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

hipsulainen kirjoitti:– Avioliittomme on erittäin heikoilla jäillä, ja Arto tietää sen itsekin. Hän on käyttäytynyt moukkamaisesti. (MTV3)
Onneksi Johanna itse käyttäytyy aina fiksusti ja filmaattisesti. 8)
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3862
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Luupää »

.

Nykytekniikka on iiiihmeellistä:


http://www.findance.com/uutiset/16495/m ... -mainitaan
Mullistava keksintö televisioon: "vaihtaa kanavaa, jos Tukiainen mainitaan"
20.09.2011 / klo 13.45

Newyorkilainen Matt Richardson on kehittänyt television lisälaitteen, jollaista moni suomalainenkin kaipaisi.

Laitteeseen voidaan ohjelmoida julkkisten nimiä kuten Suomen tapauksessa Johanna Tukiainen. Kun Tukiainen mainitaan, laite voidaan ohjelmoida hiljentämään lähetys 30 sekunniksi tai esimerkiksi vaihtamaan kanavaa.

Richardson loi laitteensa yhdessä viikossa
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
zatulee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 6:51 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Jokin aika sitten Tuksu mainosti jossain, että hänellä on enää muutamat tonni ulosotossa. Maksusuunnitelmat on tehty ja kohta saa yrityksensäkin takaisin ennakkoperintäreksiteriin. Mut kappas kun tänään luki maikkarin sivuilla et ulosotossa onkin 32 000 euroa! Muutama tonni tosiaankin...

Puolessa vuodessa Tuksu tuplasi ulosottonsa.

Ihan käsittämätön tyyppi!
-Tuuli käy heidän ylitseen...
debbie

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja debbie »

Edelleenkin minusta tuntuu, että Johanna elää täydessä itsepetoksessa. HÄn uskoo itsekin, että on kokoa 36, on lihonut vain masennuslääkkeiden takia, on hallinnut taloutensa ihan ok, on hyvä tanssija ja oikea glamour-tähti yms Uskon, että hän uskoo suurinpiirtein noin. Hän ei elä tässä maailmassa vaan jossain mielikuvitusmaailmassa.
zatulee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 6:51 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Sehän siinä niin traagista onkin. Ihmiset, ainakin suurin osa, käyvät Tuksun keikoilla vaan katsomassa häntä kuin jotain sirkusfriikkiä. Ja sitten itse kuvittelee jotain ihan päinvastaista. Myötähäpeä on kyllä aika kiva tunne täytyy tunnustaa...
-Tuuli käy heidän ylitseen...
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2387
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... ee-oudosti

Johanna Tukiainen ihmeissään: Arto katoilee oudosti

Johanna Tukiainen ei saa parisuhdettaan järjestykseen toivomallaan tavalla.

Johanna Tukiaisen mukaan hänen aviomiehensä Arto Länsman oli kaksi viikkoa kadoksissa.

– Minulla ei ollut mitään tietoa hänestä. Lopulta keikkamyyjä sai Arton kiinni, jonka kanssa mies on keskustellut. Sitten kävimme hakemassa hänet Kalliosta. En edes tiedä missä hän asuu, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Johanna valittelee, että aika ajoin Arto katoaa, eikä nainen saa häneen yhteyttä. Kun keikat alkavat, ilmestyy aviomies sovittuun paikkaa, joten työnsä hän Johannan mukaan tekee tunnolliesti.

– Jos olen joskus jotain rakastanut, niin en kyllä pelkästään työsuhteeseen ala. Olen viimeiseen saakka yrittänyt pitää tästä kiinni, koska Artossa on myös hyviä puolia. Keikoilla hän tuo minulle ruusuja sekä lahjoja. Aamulla hän herätti romanttisesti sängyssä aamiaisen kanssa. Nämä temput eivät kylläkään riitä.

– Olen hirveän loukkaantunut siitä, että Arto on ollut (Helsingin) Kalliossa kaksi viikkoa.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Ruotsalaismalli pyrkii julkisuuteen matkimalla Johanna Tukiaista!

Kuva

- Vadstenassa Länsi-Götanmaalla syntynyt parikymppinen mallityttönen
Madeleine Andersson pyrkii naapurimaan glamourmallien kärkiryhmään.
Hämmästyttävästi Johanna Tukiaisen tyyliä kopioiva neitokainen pitää
myös blogia, poseeraa rohkeissa kuvissa ja julkaisee nettivideoita.
Uhkea platinablondi on yhdistetty Ruotsissa jo useaan julkkikseen ja
mm. ScandalModels ja Girls of Sweden -sivustot seuraavat
aktiivisesti tämän Tuksu-kloonin edesottamuksia.

Ulkomailla ruotsalaisblondit ovat kovaa valuuttaa ja useat sivustot
markkinoivatkin maan kauneimpia hedelmiä netissä. Madeleinen
Suomalaisvastine Johanna Tukiainenhan on myös suosittu esiintyjä ja
vakiovieras esimerkiksi Miamin South Beachilla. Netissä julkaistu
video näyttää hämmästyttävän yhdennäköisyyden nuoren Tukiaisen
kanssa.

Kotimainen kohublondimme Johanna vie vielä kuitenkin rinnanmitalla
voiton ruotsalaisesta kopiostaan. Ohessa Johannan kuumia kuvia
muutaman vuoden takaa.


http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/ ... tukiaista/
Mitä sitte?
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2387
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20111020 ... 3_vi.shtml

Johanna Tukiainen pitää huolta siskostaan
"Asumme yhdessä"


Torstai 20.10.2011 klo 14.07

Johanna Tukiainen ei jätä sisartaan hädässä.

Julia Tukiaisen terveydentila on heitellyt viime vuosina rajusti. Hymyn sivuilla pitämässään blogissa Julia on kertonut kärsivänsä masennuksesta. Jokin aika sitten hän joutui turvautumaan sairaalahoitoon kovien vatsakipujen takia. Blogissa hän toteaa, ettei mitään kuitenkaan löytynyt.

Johanna Tukiainen keikkailee tällä hetkellä ilman siskoaan ja pitää tästä huolta.

- Asumme nyt yhdessä. Itse teen keikkoja niin paljon kuin jaksan. Tulevaisuuden suunnitelmista en nyt paljasta enempää, Johanna kertoo.

Johanna Tukiainen elää on off -suhteessa miehensä Arton kanssa. Avioerohakemus on edelleen voimassa.

- Eihän tästä suhteesta mitään tule, sanoi Johanna torstaina.

IL
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Ruu
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Marras 25, 2010 12:10 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Ruu »

http://blogit.egorazzi.com/2011/10/luki ... .html#more

tässä alkaa olla se alamäen surullisin osuus varmaan jo nähtävillä, herää vaan kysymys että miksi kukaan kuvaa tuollaista, ja toisaalta mietin myös että miksi ihmeessä itse tuon katsoin, ja miksi vielä linkitän eteenpäin, no mutta maailma on täynnä kummallisia asioita..
Lukittu