Niin, mikä niistä on litteroitu? Viimeinen?konsta kirjoitti:Joo, kolme perättäistä istuntoa 1960.skoone kirjoitti:
Mun käsittääkseni AS piti kolme eri hypnoosisitsiä NGlle suht peräkkäin?
Bodomin mysteerio 1960
Tietysti se oli se kolmas ja viimeinen kerta - jossa Gustafsson vihdoin ymmärsi olla avamaatta silmiään,silloin kun Asser-setä oli juuri - hypnoottisella paatoksella todennut, "että silmäluomesi tuntuvat yhä raskaammilta ja raskaammilta......" .skoone kirjoitti:
Niin, mikä niistä on litteroitu? Viimeinen?
Kevennystä kaikille hypnoosista heränneille.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
No jo nyt on saatana Sariola.
Taas panet minun kijoittamaksi sellaista, jota en ole kirjoittanut, eli neljän vuorokauden tajuttomuutta.
Gussehan sellaista väitti, itse kirjoitin muistiaukosta, joka ei tietääkseni ole tajuttomuustila?
Kun haluat saada minut valehtelijaksi, niin voin nyt suoralta kädeltä sanoa sinun olevan itsesi valehtelija ja väärän sanan lähimmäisestäsi kirjoittava raukka.
Kyllä minua jo ihan tarpeeksi pidetään huuhaa kirjoittajana ilman, että sinä ja toverisi vielä laskette perättömiä kirjoituksia kirjoituksistani.
En hyväksy enää tilannetta, vaan täst lähtien joka ainoa väärä tieto, jonka suollatte koneistanne, tulee menemään modeille ja katsotaan mitä siitä seuraa !!!!
Taas panet minun kijoittamaksi sellaista, jota en ole kirjoittanut, eli neljän vuorokauden tajuttomuutta.
Gussehan sellaista väitti, itse kirjoitin muistiaukosta, joka ei tietääkseni ole tajuttomuustila?
Kun haluat saada minut valehtelijaksi, niin voin nyt suoralta kädeltä sanoa sinun olevan itsesi valehtelija ja väärän sanan lähimmäisestäsi kirjoittava raukka.
Kyllä minua jo ihan tarpeeksi pidetään huuhaa kirjoittajana ilman, että sinä ja toverisi vielä laskette perättömiä kirjoituksia kirjoituksistani.
En hyväksy enää tilannetta, vaan täst lähtien joka ainoa väärä tieto, jonka suollatte koneistanne, tulee menemään modeille ja katsotaan mitä siitä seuraa !!!!
Eikös ne ole menneet jo tähänkin asti. Pura tuntojasi tuolla lautamiehissä, siellä on sopiva palsta: Selviä valheita, voiko niitä hyväksyä?Hessu52 kirjoitti: En hyväksy enää tilannetta, vaan täst lähtien joka ainoa väärä tieto, jonka suollatte koneistanne, tulee menemään modeille ja katsotaan mitä siitä seuraa !!!!
Olisi hyvä, jos pääsisimme asioista vihdoin yhteisymmärrykseen, eikä banneja ja kanteluita tarvittaisi. Eikä täällä kekustelussa tarvitsisi kiroilla nyrkit pystyssä.
==============================================Hessu52 kirjoitti:No jo nyt on saatana Sariola.
Kuitenkin Hessu52 on itse kirjoittanut:
------------------------------------------------------------------------Hessu52 kirjoitti: Lähetetty: Su Maa 09, 2008 11:12 pm Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
No jopa on skoone erikoisen tietävä soluvaurioista.
Etkö tiedä, että aivoissa on soluja, joten käytä joskus niitä harmaita aivosolujasi, kun tällä alat toisia haukkua.
Aivoisissa jos missä, niitä soluja on ja sinne myös soluvaurioita helposti syntyy, kuten kallonpohjan murtumien yhteydessä syntyvissä aivoruhjeissa.
Ne näkyvät kyllä mangneettikuvauksessa elämän ajan, jos potilas on ollut tajuttomana 4-7 päivää, jolloin hänellä on saattanut olla keskivaikea kallonpohjanmurtuma ja muistiaukko, joka vahvistaa käsitystä kallonpohjanmurtumasta.
Yrittäkää nyt ymmärtää tämä yksinkertainen asia, kuten oli hypnoosi väittelynkin kohdalla, kun kiivaasti väititte hypnoosissa hynotisoijan voivan teetättää jopa murhan potilaallaan, hänen ollessaan hypnoosissa.
Siinäkin olin oikeassa, että nain ei todellakaan ole, mutta eipä ole anteeksipyyntöjä kuulunut, mutta ei se mitään, tuollaiseen valehtelijaksi leimaamiseen olen kyllä jo tottunut ja ennen kaikkea siihen, ettei kukaan myönnä olleensa väärässä, vaikka siitä on selvät faktat.
Kyllä tuosta lukija saa sellaisen käsityksen, että kirjoittaja on tarkoittanut nimenomaan NG:ia. Ainakin minä saan sen käsityksen. Tosin tuo todellisuudessa rajaa NG:n pois, koska hänellä tajuttomuus on kestänyt korkeintaan tunteja. Jos ottaa tuon rajauksen kirjaimellisesti, jää hyvin mahdolliseksi, että NG:n aivovaurio ei näkynyt kuvauksissa, mutta silti hänellä oli aivoruhje, niinkuin diagnoosissa oli merkitty. NG:llä tajuttomuus ei todellakaan kestänyt 4. vuorokautta, ei edes yhtä vuorokautta, vaan korkeintaan tunteja.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Voi vittujen kevät.
En saa tuosta hyvällä tahdollakaan sitä mitä Sariola yrittää. Hessu perusteli kirjoituksensa jo, hän kirjoitti 4-7 päivää koska ilmesesti Gusse on itse ollut aikoinaan siinä käsityksessä? Miks tästä pitää tehdä näin vaikeeta...? Huomaa että täällä ollaan pääasiassa miesten keskellä. 
-
Kwaak
Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos oikeuskielen tason heikkeneminen ontologisesta näkökulmasta kuvailee kuviteltuja tapahtumia tai uusia induktiivisia syyllistämismenetelmiä, mutta ei sovi unohtaa, että syntaktis-semanttinen tulkinta oikeudellisista normeista rauhoittaa organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta, kun välitöntä vaaraa virheellisestä esitutkinta- tai syyteharkintamenettelystä ei tosiasiassa maassamme ole vaikka jopa juridisesti huomiotta jäänyt epistemaattinen käännekohta opettaa sisäistämään asianosaisiin kohdistuvia ongelmia: siten ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että oikeudellinen menettelytapa perus- ja ihmisoikeuksien suhteen asettaa viranomaistahot tukalaan tilanteeseen ajateltaessa niiden liian vähäisiä tuotannollisia ja laadullisia resursseja vaikeiden rikosten tutkinnassa ja tulkinnassa.Loka kirjoitti:^Voi vittujen kevät.En saa tuosta hyvällä tahdollakaan sitä mitä Sariola yrittää. Hessu perusteli kirjoituksensa jo, hän kirjoitti 4-7 päivää koska ilmesesti Gusse on itse ollut aikoinaan siinä käsityksessä? Miks tästä pitää tehdä näin vaikeeta...? Huomaa että täällä ollaan pääasiassa miesten keskellä.
Universaalista näkökulmasta katsoen kyseisen oikeushenkilön ideologiakriittinen asenne parantaa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja, sillä eiväthän matemaatikotkaan kysele mitä numerot ovat, mutta laillisten säännösten muodostama järjestelmä ja sen hierarkia avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä.
Jos vertailemme lyhyesti asiaankuuluvia ilmiöitä, huomaamme, että kansanvallassa syyttäjien yleinen valtiosääntöperiaate ratkaisee ongelmia tutkittaessa nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä, ei sitä, millaista elämä on ollut aiemmin äärisyineen.
Vaikka viranomaistaholla onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan kuitenkin todeta, että juridisesti huomiotta jäänyt epistemaattinen käännekohta ennakoi osaltaan yleisesti sovi_ttuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.
Todellisuudessa emansipatorisen oikeussubjektin periaatteellinen määrittely antaa mahdollisuuden parantaa nykysukupolvia henkisesti rasittavaa elämäntyyliä aina nettispekulaatioita myöten.
-
Kwaak
Bodom-arkistosta löysin tälläisen aatelman [(c) RÖH~] vapaasti mukaeltuna:Loka kirjoitti:Uuuuuuh, kerro lisää. Tiedät millä naisen saa syttymään.Verta, hikeä, hevosia, sivistyssanoja. Ei varmaan iske muihin kuin Lokaan.
Taivaalla loistaa kirkas kuu
minulla on kaunis häntäluu
luuvalo siitä hohtaa
säteen kuun pian kohtaa
Illan tullen palaa vaan
tuo tuike tiine poikimaan
Senpä tähden täältä lähden
silloin luokse iltatähden
korkkaan kirkkaan kossun vaan
matkaevääksi auroraan
kossu naamaan
nassu koomaan
tähdet ylle
lokaa alle
Poikii pian valo luun
hiipuu pois halo kuun
Revontulet meille loistaa
niiden hohteen säde toistaa
mukaan kirmaa valot luun
nähdessänsä isä kuun
Fakiiri kaukaisen intian
immelmannin tekee alavan
piikkimatto sakaten
telttaan syöksyy pistäen
Lentää pian matolla pois
lannevaatekin olla vois
se siltä teltalle jäi
isännöi sitä orpo täi
Tuli kuppainen ruumismato
vaatteessa kävi dna-kato
vaikka muutama tahra siihen jää
ei sitä tutki poliisin ylin pää
sillä tutkimushan on arvoton
onhan jo epäiltynä Gustafsson
Ja mitä siitä tulisi
jos tekijä muu olisi:
turhaa työtä, paljon bisseä
jos ei saada tuomittua Nisseä.
Viimeksi muokannut Kwaak, Ke Maalis 12, 2008 8:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kwaak
Heitä vain lokaa ylleni, laulan samalla Lännen Lokaria Hiski Salomaata imitoiden.Loka kirjoitti:^Lokaa päällä olisi kyllä parempi mutta menköön nyt. Hieno runo kuten odotinkin.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Paremmin kyllä iskisi ne sivistyssanat kuin Salomaa. No, ehkä pitää sitten passata tällä kertaa.Kwaak kirjoitti:Heitä vain lokaa ylleni, laulan samalla Lännen Lokaria Hiski Salomaata imitoiden.Loka kirjoitti:^Lokaa päällä olisi kyllä parempi mutta menköön nyt. Hieno runo kuten odotinkin.
Hiski vetaisi komeasti!
Kävin kuuntelemassa Hiskin laulua: Vapauden kaiho. Olipa todella eläytyen ja tunteella vedetty!
Hyvä Hiski!