Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tätä juttua Arskasta en tunne kovin hyvin. Mielestäni ei olisi väärin, vaikka Arskasta otettaisiin DNA-näyte ja sitä verrattaisiin rätissä olleeseen näytteeseen. Samoin HA:stä ja kioskimiehestä voisi olla DNA-näyte. Sellaisia voi ollakin, en tiedä, eikä poliisi kerro kaikkia tietojaan.
Viaton voi hyvin antaa näytteensä, se olisi hänelle vain eduksi.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner toitottaa sloganissaan, että "toinen näyte Arskasta". Oletko valmis ryhtymään toimeen?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Wagner toitottaa sloganissaan, että "toinen näyte Arskasta". Oletko valmis ryhtymään toimeen?
Se on asiallisesti ottaen poliisille kuuluva tehtävä.
Toteamuksen aiheesta voi toki jokainen tehdä.
8)
Maza
Jane Marple

Wagner kirjoitti:
Maza kirjoitti:Wagner toitottaa sloganissaan, että "toinen näyte Arskasta". Oletko valmis ryhtymään toimeen?
8)
Taposjesi mukaan aloit taas mamoilla, kun päästiin asiaan. Sama homma kävi silloin, kun sinun piti toimittaa käsialanäyte USA:n Zodiac-tutkijalle. Mielelläsi panettelet Arskaa, mutta kun haluttaisiin hankkia faktoja, peräydyt joka ikinen kerta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:
8)
Taposjesi mukaan aloit taas mamoilla, kun päästiin asiaan. Sama homma kävi silloin, kun sinun piti toimittaa käsialanäyte USA:n Zodiac-tutkijalle. Mielelläsi panettelet Arskaa, mutta kun haluttaisiin hankkia faktoja, peräydyt joka ikinen kerta.
Taisin ilmeisesti vaihtaa asiasta mielipiteitä erään sivupersoonasi kanssa viime kesänä.

Anna tieto ja tutki palautetta, niin tiedät, miten tieto kulkee.
:lol:
Maza
Jane Marple

Wagner kirjoitti:Taisin ilmeisesti vaihtaa asiasta mielipiteitä erään sivupersoonasi kanssa viime kesänä.
En tiedä mistä puhut.

Nyt on kyse Arskasta otettavasta DNA-näytteestä. Jos hankin sinulle autenttisen näytteen, niin oletko valmis maksamaan DNA-testien kulut?
Kyllä vai ei?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Taisin ilmeisesti vaihtaa asiasta mielipiteitä erään sivupersoonasi kanssa viime kesänä.
En tiedä mistä puhut.

Nyt on kyse Arskasta otettavasta DNA-näytteestä. Jos hankin sinulle autenttisen näytteen, niin oletko valmis maksamaan DNA-testien kulut?
Kyllä vai ei?
Varmasti tiedät, mistä kirjoitin.

DNA-testaus on noin 2.600€gee ja toimeksianto sen osalta kuuluu tässä tapauksessa poliisille/yhteiskunnalle eikä minulle.
Siten siis vastaukseni on EI eli en ole valmis maksamaan DNA/RNA-tutkimuksen kuluja Arskan osalta, onhan heebo mulle velkaa edelleen yli 320.000 mummonmarkkaa korkoineen: enempää en tuohon huijariin investoi vaikka sen kiven sisään saisi.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple

Wagner kirjoitti:DNA-testaus on noin 2.600€gee ja toimeksianto sen osalta kuuluu tässä tapauksessa poliisille/yhteiskunnalle eikä minulle.
Siten siis vastaukseni on EI eli en ole valmis maksamaan DNA/RNA-tutkimuksen kuluja Arskan osalta, onhan heebo mulle velkaa edelleen yli 320.000 mummonmarkkaa korkoineen: enempää en tuohon huijariin investoi vaikka sen kiven sisään saisi.
Eli et usko pätkääkään hänen syyllisyyteensä. Halpaahan tuo testaus on. Älä pihtaa.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:DNA-testaus on noin 2.600€gee ja toimeksianto sen osalta kuuluu tässä tapauksessa poliisille/yhteiskunnalle eikä minulle.
Eli et usko pätkääkään hänen syyllisyyteensä. Halpaahan tuo testaus on. Älä pihtaa.
Täysin väärä johtopäätös sinulta jälleen kerran.
8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Maza
Jane Marple

Wagner kirjoitti:Täysin väärä johtopäätös sinulta jälleen kerran.
No kuinka paljon olisit valmis maksamaan DNA-testistä? Uskon, että saamme joukostamme myös muita kustannusten jakajia. Minäkin voin siihen ryhtyä.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Täysin väärä johtopäätös sinulta jälleen kerran.
No kuinka paljon olisit valmis maksamaan DNA-testistä? Uskon, että saamme joukostamme myös muita kustannusten jakajia. Minäkin voin siihen ryhtyä.
Rikostutkinta on aina poliisiasia.
8)
Maza
Jane Marple

Mitä mieltä olet siitä, että aiheutit aikoinaan USA:n NSA-tiedustelupalvelun ottamaan Muuralan palstan tarkkailuunsa?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Lueskelin eräältä ystävältäni saamaani joskus 2000 luvun alkupuolilla käytyä keskustelua, jossa Hintriikka väitti Zodiakia Bodomin murhaajaksi.

Samalla törmäsin kirjainyhdistelmään CAR, joka oli selitetty erään tietyn henkilön nimilyhenteeksi.

No eipä siinä mitään, sillä sivustoilla puhuttiin ökyrikkaasta perheestä, jonka poika olisi tämä Arska-Zodiak.

Tuon CAR nimen perusteella yhdistin saman nimisen henkilön Sveitsissä asuneen Suomen suurimmasta autoliikkeestä 60 vuotiaana eläkkeelle läteneeseen henkilöön.

Toki hän siihen aikaan oli jotenkin myös tietokonealaankin sekaantunut, olemalla ATK-yrityksen omistaja.

Sveitsi oli mukana tuolla vanhalla keskustelusivustolla, kuten se autoliikkeen johtajakin.

Sattuu olemaan niin, että tunsin ko. johtajan, eikä hänellä ollut ainakaan 1960 15 vuotiasta poikaa, tosin jonkin verran vanhempi, joka oli siinä autoliikkeessä itsekin "johtavalla" paikalla "duunissa"

Eräissä juhlissa, joskus -70 luvulla, tanssitin CAR:nin vanhaa äitiä useamman kappaleen verran, kun kukaan muu ei silloin häntä "uskaltanut, tai kehdannut" tanssiin hakea.

Nämä ihmiset olivat oikein mukavaa porukkaa, eikä minulla ainakaan ole heistä pahaa sanaa sanottavana.

Kytköksiä oli johtajalla kyllä puoluepamppuihin, sillä hänen palkkalistoillaan oli ainakin demarien eräs nokkamiehistä L.L. , joka sittemmin siirtyi Norjan suurlähettilääksi.

Luettuani noita ennen Gussen pidätyksiä kirjoitettuja kirjoituksia, niin sielläkään ei kukaan pienellä vihjeelläkään arvannut, että Gusse pidätettäisiin murhista.

Toki en kaikkea ole ehtinyt vielä lukea.

Samoin tuli melko selvästi ilmi sekin, että poliisi luki myös palstaa ja oli kaiketi ollut kovasti kiinnostunut Hintriikan kirjoituksista.

Varmaan poliisi myös on löytänyt tämän Arskan ja Rane, vai mikä Reino se nyt olikaan, joten heitä ei ole kuitenkaan pidätetty eikä syytetty murhista.

En usko mihinkään poliisien salailuoperaatioon, jossa Gusse olisi lavastettu jonkun Askan suojelemiseksi, joten tuskinpa tämä Zodiak on Kaliforniasta saapunut Suomeen tekemään murhia ja elelemään muina miehinä.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maza kirjoitti:Mitä mieltä olet siitä, että aiheutit aikoinaan USA:n NSA-tiedustelupalvelun ottamaan Muuralan palstan tarkkailuunsa?
No hehän tekevät työtään ja jos heitä aihe kiinnosti, oli kai siihen syynsä.
:roll:
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Erittäin mielenkiintoista, Hessu52!

Sinun tietojesi perusteella siis Arskaa ei ole olemassakaan.
Vastaa Viestiin