Neljä ihmistä kuollut tulipalossa Savonlinna 6/12/25

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
naavala
Nikke Knatterton

Re: Neljä ihmistä kuollut tulipalossa Savonlinna 6/12/25

Viesti Kirjoittaja naavala »

rasajako kirjoitti: La Kesä 13, 2026 12:50 pm
Verinuoli kirjoitti: La Kesä 13, 2026 12:08 pm
Pölöttäjä kirjoitti: La Kesä 13, 2026 10:31 am

Sen mukaan syytettyä kuultu palo paikalla sekä myöhemmin poliisiasemalla, josta päässyt vielä lähtemään.
Lainausta lyhennelty..

Tuo kiinniotto asia on poliisin vaihtelevien kertomuksien takia kiinnostanut, ja oon koittanut erityisesti siihen liittyvät jutut tihrustaa melko tarkasti. Mulle ei ole tullut eteen juttua yms. jossa kerrottaisiin että olisi kuultu poliisiasemalla ennen kiinniottoa ja päästetty pois.

Jos tuollasen jutun löydät niin pistä linkki!
Tulipalopaikalta nyymanni on viety jollain kyydillä paikkaan X, luultavasti sukulaisen luokse. Ja tuolta sitten on poliisisetä käynyt hakemassa kun on epäilykset herännyt. Kadun nimikin oli mainittu jossain, en jaksa etsiä missä.
Kukakohan mestarin on kyydinnyt turvaan? Omalla autollaanhan se ei ole voinut ajella kun rakkine grillaantui perheen mukana. Oli kyyditsijä kuka tahansa niin on siinä mahtanut olla henkevät keskustelut ajomatkalla.

"tuikkasit sitte vaimokkeen ja lapset tuleen"
"no joo oli katsos pakko koska xxxx ja yyyy"
"aijjaa, no ei kai siinä sitten mitää. ota tosta bisse ja relaa"
"Ainoa syy muuttaa maalle on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua"
- Fatim Diarra (vihr)
rasajako
Susikoski

Viesti Kirjoittaja rasajako »

Sen mukaan syytettyä kuultu palo paikalla sekä myöhemmin poliisiasemalla, josta päässyt vielä lähtemään.
Lainausta lyhennelty..

Tuo kiinniotto asia on poliisin vaihtelevien kertomuksien takia kiinnostanut, ja oon koittanut erityisesti siihen liittyvät jutut tihrustaa melko tarkasti. Mulle ei ole tullut eteen juttua yms. jossa kerrottaisiin että olisi kuultu poliisiasemalla ennen kiinniottoa ja päästetty pois.

Tulipalopaikalta nyymanni on viety jollain kyydillä paikkaan X, luultavasti sukulaisen luokse. Ja tuolta sitten on poliisisetä käynyt hakemassa kun on epäilykset herännyt. Kadun nimikin oli mainittu jossain, en jaksa etsiä missä.

YLEn sivuilla oli tämä:

Näin tapahtumat etenivät
6.15 –6.30
Talossa käytetään sähköä, eli joku on hereillä.
7.00–7.45
Naapuri kuulee talosta huutoa. Talon ulkopuolella ei näy liikettä.
7.20
Koiranulkoiluttaja kulkee talon ohi, eikä havaitse mitään erikoista.
7.59
Sähköt katkeavat.
8.04
Lasten isä menee naapurin ovelle. Ohikulkija ja naapuri soittavat hätäkeskukseen ja poliisi saa ilmoituksen.
8.10
Koiranulkoiluttaja kuvaa videon palosta.
8.19
Poliisipartio saapuu paikalle ja kuvaa videon. Palo on täyden palon vaiheessa. Ihmisten pelastamiseksi ei ole mitään tehtävissä.
8.21
Ensimmäinen pelastuslaitoksen yksikkö saapuu kohteeseen.
8.28
Lasten äidin puhelin lakkaa toimimasta.
8.32
Ensihoitoyksikkö tutkii lasten isän ja mittaa häkäpitoisuuden.
8.49
Tutkinnan partio saapuu kohteeseen.
9.10
Poliisi puhuttaa lasten isää ambulanssissa videolle.
9.24
Poliisi puhuttaa naapureita.
10.46
Poliisi puhuttaa lasten isää Savonlinnan poliisiasemalla.
11.24
Tekninen tutkinta saapuu palopaikalle.
13.11
Lasten isän puhelin lakkaa toimimasta.
15.45
Poliisi ottaa lasten isän kiinni.
Lähde: Poliisin esitutkintapöytäkirja, Grafiikka: Niko Mannonen / Yle
Paikalla
Verinuoli
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Verinuoli »

Lainausta lyhennelty..

Jos piristyt niin laita ihmeessä sinäkin linkkiä! Todella outoo et nyt multa on jäänyt huomiotta että isä on kuskattu palopaikalta mahdollisesti sukulaisen luokse ja lisäksi käynyt poliisilaitoksella kuultavana josta vielä jatkanut omille teilleen.. Ilmeisesti takaisin sukulaisen luokse jos poliisi hänet sieltä kiinniottanut?? :shock:
Tämä kaikki vaikka oon tarkkaakin tarkempi klikkiotsikkojen lukija!?
rasajako
Susikoski

Viesti Kirjoittaja rasajako »

Verinuoli kirjoitti: La Kesä 13, 2026 1:12 pm

Lainausta lyhennelty..

Jos piristyt niin laita ihmeessä sinäkin linkkiä! Todella outoo et nyt multa on jäänyt huomiotta että isä on kuskattu palopaikalta mahdollisesti sukulaisen luokse ja lisäksi käynyt poliisilaitoksella kuultavana josta vielä jatkanut omille teilleen.. Ilmeisesti takaisin sukulaisen luokse jos poliisi hänet sieltä kiinniottanut?? :shock:
Tämä kaikki vaikka oon tarkkaakin tarkempi klikkiotsikkojen lukija!?

Hemmetti, en nyt kyllä millään löydä sitä, mutta googlasin siinä kohtaa sen paikan ja se oli joku K:lla alkava kadunnimi lähellä kerimäkeä. Työkoneella vois olla historiatiedossa toi löydettävissä, mutta en viitti tämän takia työmaalle lauantaina lähteä.
Vastaa Viestiin