Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Oma perhe (mies ja lapset) tietää tarkkaan, että äiti rentoutuu murhainfossa ja tietävät senkin, millaiset rikokset kiinnostaa eniten. Mutta edes omalle äidille ei voi kertoa harrastuksesta, se luulee, että joka on kiinnostunut tällaisesta, on itse potentiaalinen kriminaali väistämättä.
Sama kysymys seuraavalle, on hyvä.
Sama kysymys seuraavalle, on hyvä.
Nothing is quite what it seems
aika hyvin tietävät..pakkokin on kun liittyy ammattiin joltain osin...ihmettelevät kyllä miten psyyke kestää kun itsellä on lapsia ja täytyy sanoa että on sitä silloin tällöin nähty painajaisia..
sama kysymys seuraavalle????
sama kysymys seuraavalle????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ystävät tietävät, vanhemmat tietävät, kaikki ympärilläni. En vaikene kiinnostuksenkohteistani, enkä leiki että pitäisin joitakin asioita kamalana, vaan puhun suoraan. Tästä on lisäksi se hyöty, että jos joku tuttu/puolituttu sattuu bongaamaan jotain itseäni kiinnostavaa, niin monesti lähettää sen minulle tiedoksi myös. Olen saanut useita mielenkiintoisia linkkejä ja lehtiä ilmaisemalla vain itseäni suoraan.
Osa pitää juttujani sairaina, muutamat ovat ottaneet etäisyyttä, mutta ei se minua haittaa. Jos et kestä VoDKan jutuissa mukana, niin mene etsimään itsellesi lammasmaisempaa seuraa.
Katkaisen sama-seuraavalle -ketjun ja kysyn:
Kuinka paljon ärsyttää kun odottamasi posti ei saavu, päivä toisensa jälkeen?
Osa pitää juttujani sairaina, muutamat ovat ottaneet etäisyyttä, mutta ei se minua haittaa. Jos et kestä VoDKan jutuissa mukana, niin mene etsimään itsellesi lammasmaisempaa seuraa.
Katkaisen sama-seuraavalle -ketjun ja kysyn:
Kuinka paljon ärsyttää kun odottamasi posti ei saavu, päivä toisensa jälkeen?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Columbine : Understanding Why.Howler kirjoitti:Viimeisin katsomasi dokumentti? (Äläkä sano vaan nimeä, vaan myös aihe jos se ei nimestä ilmene)
Ei tutkita itse Columbinea, vaan siihen johtaneita syitä. Ei kovin erikoinen pätkä, katsoin sen joitakin viikkoja sitten.
Illalla tosin katson The Bridge-dokumentin, joka kertoo itsemurhaajista Golden Gate-sillalla. Luvassa on aitoa materiaalia hyppääjistä ja niistä, jotka eivät hypänneetkään. Kuulemani mukaan dokumentin teon aikana 25 ihmistä hyppäsi alas tuolta sillalta.
Millaiset dokumentit kiinnostavat?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Hyvä kysymys
Sellaiset dokumentit kiinnostavat, joissa käsitellään jokin aihe useammalta eri näkökannalta. Aiheen ollessa jotenkin tulenarka, arvostan sitä ettei aiheella mässäillä 4D-tyyliin. Sairaalloisen lihavia ihmisiä ei ole mitään tarvetta esimerkiksi näyttää alastomina, eikä vammaisia ihmisiä kuvata sylkemässä kameralle. Nyt joku sanoo, että aihe pitää dokumentoida todellisuudelle orjallisesti, mutta en minä siitä puhu. Tarkoitan sitä yleistä linjaa, mikä näillä ö-luokan dokumenteilla on: "katsokaa nyt Kalevia kun Kalevi on lihava, tässä Kalevin perse, tässä lihava maha, tässä Kalevi puristelemassa lihavaa mahaansa...". Pidän siis toisin sanoen dokumenteista, joiden tarkoituksena ei ole sykähdyttää, vaan vain jakaa tietoa. YleTeemalta ja Yleltä yleensäkin tulee esimerkiksi loistavia dokumentteja. Jimiltä sen sijaan täydellisen ala-arvoista paskaa, jota ei mun mielestä saisi edes dokumenteiksi kutsua.
Ja näin suuria tunteita aihe herättää ehkä siksi, etten katso nykyään telkkarista enää oikein muuta kuin dokumentteja
Kysymys seuraavalle:
Minkälaisia kirjoja luet? Mainitse esimerkit sekä erittäin hyvästä että naurettavan huonosta kirjasta.
Ja näin suuria tunteita aihe herättää ehkä siksi, etten katso nykyään telkkarista enää oikein muuta kuin dokumentteja
Kysymys seuraavalle:
Minkälaisia kirjoja luet? Mainitse esimerkit sekä erittäin hyvästä että naurettavan huonosta kirjasta.