Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Olen kai sokea, mutten löydä tästä mitään yhteyttä mihinkään!!!!
Sanoja on juttu, soopa, fakta, lähde, epäilty, ystävä, reisi, tietolähde....
ja seassa yksi hymiö. Mihin näistä siis viittaat tuolla Ribeiron sanomisella????

Onko Ribeiro siis syyllinen, jos tyttö löytyy järvestä, koska poliisi hutikoi ja hukutti lapsen sinne etsiessään väärästä suunnasta?

Vai tarkoitatko, että kaikki tuo järven suunnalla olevat ovat syyllisiä vai vain ne jotka ovat ajaneet autolla ohi???

Onko poliisilla jokin konsti löytää nuo oikeat syylliset kaikkien kyläläisten joukosta vai vangitaanko varmuuden vuoksi kaikki poliisit, koska eivät löytäneet syyllistä???

Entä mitenpä olisi hotellin johtaja? Hänelläkään ei ole alibia ja hänellä on avain kaikkiin huoneisiin ja tiedossaan kaikkien hotellivieraiden pöytävaraukset ja pääsee näpelöimään valvonta kameroita???? Onko poliisi tutkinut hänet?????
Sirpa kirjoitti:Eipä tämän jutun tiimoilta voi mitään muuta miettiäkään kuin mikä on enemmän tai vähemmän soopaa, faktat kun puuttuu. :D
Mutta miten sovellat näihin ajatuksiisi tuon Ribeiron lausunnon, nimittäin se ei ollut soopaa, että hän arvioi hätiköidyn vanhempien nimittämisessä epäillyiksi.

Vaikeus tässä soopaerittelyssä on ollut se, että poliisia lähellä oleva lähde, herra Sourca, hyvä ystävä, perheen läheinen tuttu ja Reisin blogi - kaikki he vakuuttavat tietävänsä mitä poliisi on sanonut, kuten myös täällä ketjussa, mutta jos asiaa vähän tonkii, niin tietolähde onkin hyvin epävarma.

Mielenkiintoista, että tämän epäillyksi asettamisen on vuotanut julkisuuteen Robert Muratin asianajaja!
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olen kovasti pahoillani, jos Miss Holmesin psyyke nyt romahti, tai hän ei ymmärtänyt mitä sanoin - kumpikaan ei ollut tietenkään tarkoitukseni, ja ymmärryskyky on sellainen asia mitä ei halutessaankaan voi toiselle jakaa. Pahoittelen.
Alethes doksa meta logu
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Olen kai sokea, mutten löydä tästä mitään yhteyttä mihinkään!!!!
Kyseessä tuskin on sokeus. Veikkaan lukihäiriötä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
hävittäjä92

Viesti Kirjoittaja hävittäjä92 »

montakohan ton ikästä tyttöä briteissä katoo per. vuosi??
MissHolmes
Ben Matlock

MissingKids -sivuston mukaan viimeisen vuoden aikana UKssa Madeleine on ainoa.
(14.3.2007-14.3.2008)

http://www.missingkids.co.uk/missingkid ... rchServlet

Tuossa linkissä haku, jolla voit itse etsiä, jos et usko.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:MissingKids -sivuston mukaan viimeisen vuoden aikana UKssa Madeleine on ainoa.
(14.3.2007-14.3.2008)

http://www.missingkids.co.uk/missingkid ... rchServlet

Tuossa linkissä haku, jolla voit itse etsiä, jos et usko.
Tarkoitatko siis, että muita tuon ikäisiä ei ole kadonnut UK:ssa viime vuoden aikana? Vaikkapa muutamaksi päiväksi?

Katosiko Madeleine muuten UK:ssa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

hävittäjä92 kirjoitti:montakohan ton ikästä tyttöä briteissä katoo per. vuosi??

Marsalkka, nimimerkki 'hävittäjä92' kysyi nimenomaan kuten yllä^

En löytänyt muuta lähdettä kuin tuon kansain välisen kadonneiden lasten sivuston, jossa hakukone jolla voi etsiä eri kriteereillä.

Yritin olla ystävällinen ja auttaa, mutta taas iski väliin Marski. Kokeile sitä konetta itse.
Ainakaan ei ole kadoksiin tuon mukaan muita jäänyt.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
hävittäjä92 kirjoitti:montakohan ton ikästä tyttöä briteissä katoo per. vuosi??

Marsalkka, nimimerkki 'hävittäjä92' kysyi nimenomaan kuten yllä^
Vastaako tuo hakukone juuri tuohon? Näkyykö siinä vaikkapa vuoden aikana kadonneet, jotka sittemmin löydettiin?
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Missä teidän mielestä Madeleine on just nyt? Mun surullinen veikkaus on, että on maatumassa salaisessa hautapaikassa jossain katoamispaikkansa lähimaastossa (100 km säteellä). Villi veikkaus perustuu sisäiseen intuitioon. Mitäs mieltä muut?
Slarto
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Slarto »

Mata Hari kirjoitti:Missä teidän mielestä Madeleine on just nyt? Mun surullinen veikkaus on, että on maatumassa salaisessa hautapaikassa jossain katoamispaikkansa lähimaastossa (100 km säteellä). Villi veikkaus perustuu sisäiseen intuitioon. Mitäs mieltä muut?
Aikalailla samoilla linjoilla täällä. Tuskin täällä kovin moni enää uskoo Madeleinen löytymiseen. :x
First among equals...
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Slarto kirjoitti:
Mata Hari kirjoitti:Missä teidän mielestä Madeleine on just nyt? Mun surullinen veikkaus on, että on maatumassa salaisessa hautapaikassa jossain katoamispaikkansa lähimaastossa (100 km säteellä). Villi veikkaus perustuu sisäiseen intuitioon. Mitäs mieltä muut?
Aikalailla samoilla linjoilla täällä. Tuskin täällä kovin moni enää uskoo Madeleinen löytymiseen. :x
samaa mieltä
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Sama intuitio mulla.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Mulla on sellainen intuitio, että kaapattu se tyttö on, koska jos vanhemmat olisivat syyllisiä, niin epätodennäköistä olisi tälläinen jatkuva huomion hakeminen ja mediassa paistattelu. Kaappaus voidaan tehdä kahdesta syystä pienen lapsen kohdalla, eli pakkoadoptointi uuteen perheeseen tai seksuaalisen hyväksi käytön uhriksi. Kolmas olisi toki rahankiristys ja sitten joitakin harvinaisempia syitä, kuten kosto tai vastaava. Sitten omana ryhmänään ovat hullut ja muuten mielenvikaiset.

Okei, jos on kaapattu, niin sitten näin nuoren kohdalla olisi varmaan todennäköisyys olla vielä hengissä jotenkin suurempi, kuin vähän vanhemmalla(9vuotias löytyi juuri hengissä, 23 päivän jälkeen). Eli ehkä 60/50, kuten Mattikin sanoisi.

No tämä toinen haara, jossa vahemmat olisivat syyllisisä, niin sehän melko lähellä sataa prosenttia, että tyttö olisi kuollut ja kuopattu
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

tytöstä olisi ollut havaintoja jos olisi siepattu..käytössä on ollut huomattavasti paremmat vehkeet kuin silloin kun natascha katosi ja poliisi on tutkinut pienimmätkin vihjeet, näinhän ei ollut natan jutussa. Shannon löytyi juuri sopivan ajan puitteissa..täytyy muistaa että poliisill aon nykyään niin hyvää tekniikkaa käytettävissä että sellaiset entisajan sieppaukset eivät onnistu nykypäöivänä vaan kaikesta jää jälki. Shannonin tapauksesa poliisilla oli alusta asti ajatus että tyttö on jonkun läheisen ihmisen luona ja näinhän sitten olikin...kyllä poliisin ajatukset yleisesti ottaen menevät oikeaan suuntaan ja nämä samat brittipoliisit myös käänsivät tutkimukset mccanneja vastaan...luotan tässä kyllä poliisiin tilastojen ja muiden asioiden valossa...

maailmassa on myös paljon lapsia jotka ovat joutuneet pedofiilien kynsiin, poliisi normaalisti pystyy seslvittämään asiaa niin pitkälle, että tietää lapsen joutuneen pedon uhriksi mutta lasta ei pystytä löytämään, maddyn jutussakin jos kyse olisi tälläisestä sieppauksesta, poliisilla olisi jonkinlaista tietoa siitä...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olen pitkälti samoilla ajatuksilla kuin Konstakin - myös arvioitaessa elossa olemisen mahdollisuuksia.

Otan tässä yhteydessä vielä erään asian esille, mutta uudessa valossa (en riko pykälää 4), joka on jäänyt vaivaamaan mieltäni: kuva, jossa Gerry, Kate ja John McCann nauravat Madeleine T-paidan takana. Se on korni, ja olen ollut muiden mukana tuomitsemassa sitä, kunnes eräänä päivänä ryhdyin miettimään: kuka on ottanut kuvan, ja on kameran takana? Onko hän tarkoitushakuisesti halunnut saada juuri tällaisen kuvan? Ainakin hän on antanut kyseisen kuvan julkisuuteen tietäen takuuvarmasti, että minkälaista arvostelua se tulee saamaan osakseen. Emmehän me voi tietää esimerkiksi tuon yhden valokuvan perusteella, että mistä todella on kyse. (Mitä ilmeisemmin kyseinen henkilö kuuluu säätiökampanjahenkilöstöön.)

Onko kenelläkään tietoa, että kuka on kameran takana?

cicero: mistä tiedät, ettei poliisilla ole tietoa sieppauksesta? Muutenhan poliisi olisi kiinnostunut olemaan mukana järvennaarauksessa.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Maalis 14, 2008 8:13 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Lukittu