Kävin lukemassa Amralin kirjaa taas kerran.
Lainaan sieltä muutamia kohtia tapahtumista 3.5 sen jälkeen kun tapasporukka oli Paraiso ravintolassa.
Paynen käynnistä McCannien asunnolla "According to Gerald, he stayed in the apartment for 30 minutes; according to Kate, on the other hand, no more than 30 seconds."
Gerry sanoo että David Paynen käynti kesti 30 minuuttia ja Kate sanoo että käynti kesti 30 sekunttia.
"He relates having seen Madeleine and the twins; the image apparently evoked for him that of three immaculate angels."
David Payne väittää nähneensä niin kaksoset kuin Madeleinenkin.
"There is a whole other version of that late afternoon, that of Fiona Payne."
Rouva Payne antoi toisen version tapahtumista.
"According to her, Gerry was not playing tennis but was in the apartment with Kate and the children."
Rouva Paynen mukaan Gerry ei ollut pelaamassa tennistä vaan asunollaan Katen ja lasten kanssa.
"Apparently, she accompanied her husband when he went to the McCanns' apartment."
Nähtävästi Fioana Payne seurasi miestään McCannien asunnolle.
"The photos taken on the terrace of the Paraiso prove that Fiona, her friends and their children left the restaurant 15 minutes after the men's departure - one of them David."
Paraison valvontakameran kuvissa näkyy että Fiona läksi Paraisosta noin 15 minuuttia sen jälkeen kun miehet läksivät.
Minä olen vieläkin melko vakuuttnut että Gerry tuli Paraisoon noin kello 17.38, hän söi ja kaikki miehet läksvät sitten hieman myöhemmin yhdessä McCannien asunnolle. Olen näkevinäni kuvissa Gerryn syömässä.
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article12475.ece
Tuo mies tuossa Russellin ja Rachelin välissä on mielestäni Gerry.
http://www.mccannfiles.com/id213.html
Fiona on myös kertonut poliisikuulusteluissa että hän meni Katen kanssa kello 19 McCannien asunnolle. Pöytäkirjoista ei kuitenkaan löydy selitystä että mistä he tulivat yhdessä. Eikä selitystä että miksi Fiona meni McCannien asunnolle. Useimmat tapasporukasta ovat kertoneet poliiseille että he näkivät Katen hölkkäävän rannalla sinä aikana kun he istuivat Paraisossa. Missä kaksoet sitten olivat, ja Madeleine? Jos vaikka kaksosille oli annettu nukuttavaa jo heti kun he tulivat tarhasta asunnolleen jotta aikuiset saivat rauhassa suunnitella illan lavastusta.