Lainausta lyhennety alkuperäisestä tekstistä.elli72 kirjoitti:No nyt on sitten sudet ja karhutkin vedetty kuvioon mukaan.![]()
Joo, se oli ihan väistämätöntä
Lainausta lyhennety alkuperäisestä tekstistä.elli72 kirjoitti:No nyt on sitten sudet ja karhutkin vedetty kuvioon mukaan.![]()
Ettekö muista Joensuun Mutalaa ja kesää 2008...?Lumienkeli kirjoitti:Mun on jotenkin kamalan vaikea uskoa, että olisi itsemurha. Oon siinä luulossa, että naiset harvemmin lähtevät maastoon tms. syrjään itseään tappamaan. Toisekseen, moniko haluaa läheisilleen sen kohtalon, että ensin ollaan huolesta mutkalla kun omainen/ystävä/jne. on kadoksissa ja sitten joskus ehkä saattaa löytyä se jälkeen jätetty raato...
Enpä muistanut montaa muutakaan aiemmin mainittua tapaustaDoctor Lecter kirjoitti:Ettekö muista Joensuun Mutalaa ja kesää 2008...?Lumienkeli kirjoitti:Mun on jotenkin kamalan vaikea uskoa, että olisi itsemurha. Oon siinä luulossa, että naiset harvemmin lähtevät maastoon tms. syrjään itseään tappamaan. Toisekseen, moniko haluaa läheisilleen sen kohtalon, että ensin ollaan huolesta mutkalla kun omainen/ystävä/jne. on kadoksissa ja sitten joskus ehkä saattaa löytyä se jälkeen jätetty raato...
Tapaus Maarit Rekola. Katosi, epäiltiin ja arvailtiin ties mitä. Lopulta koira sekä kusettajansa löysivät hänet tiheästä pöheiköstä. Omaehtoinen poistuminen elämästä.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=17&t=4420
No onhan se nyt sitten uskottava, vaikka eihän tuota mahdollisuutta suinkaan ole voitu aiemminkaan pois sulkea. Ehkä alkaa nyt sitten tuota pikaa selkeämään tämä juttu.Kadonnut Sanna: Poliisi epäilee henkirikosta
Perjantai 19.4.2013 klo 13.30 (päivitetty klo 13.45)
Pohjois-Karjalan poliisi on aloittanut henkirikostutkinnan Sanna Pölösen katoamisen johdosta.
Sanna Pölönen katosi Joensuun Kuohutieltä 27.-28. maaliskuuta. Asian alustavissa selvittelyissä on tullut esille sellaista näyttöä, jonka vuoksi poliisilla on syytä epäillä henkirikoksen mahdollisuutta.
Poliisi suorittaa asiassa sekä kuulusteluja, teknistä tutkintaa että tiedusteluja eri paikoissa ja kohteissa
Nyt kun rikostutkinta on aloitettu tämä muistuttaa kyllä jo aika paljon Länkisen tapausta, sillä erotuksella että siinä katoaminen oli alkutiedon mukaan tapahtunut yöllä/illalla ja tässä aamulla.Lumienkeli kirjoitti: Eikös se Sini Länkisen tapaus mennyt niin, että avopuoliso tai poikaystävä antoi viimeisen havainnon ja sitten kävi miten kävi? Ehkäpä sitä pyörittelin päässäni samalla kun tätä tapausta pohdin.
http://poliisi.fi/poliisi/pohjois-karja ... 520036C4FDSanna Pölösen katoamista tutkitaan henkirikoksena
19.04.2013
Pohjois-Karjalan poliisi on aloittanut Sanna Pölösen katoamisen vuoksi henkirikostutkinnan. Asian alustavissa selvittelyissä on tullut esiin sellaista näyttöä, että esitutkinnan aloittamiselle tarvittava ”syytä epäillä” -kynnys henkirikoksen mahdollisuudesta on olemassa.
Poliisi suorittaa asiassa sekä kuulusteluja, teknistä tutkintaa että tiedusteluja eri paikoissa ja kohteissa.
Poliisi tiedottaa asiasta jatkossa lisää, kun asiaan saadaan uutta tietoa.
Sanna Pölönen katosi Joensuun Kuohutieltä 27. - 28. 3 2013.